کد خبر : 216404
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 11:00
دیدگاه‌ها برای دلایل احتمالی جهش اخیر قیمت تون کوین؛ آیا روند صعودی تداوم خواهد داشت؟ بسته هستند

دلایل احتمالی جهش اخیر قیمت تون کوین؛ آیا روند صعودی تداوم خواهد داشت؟

دلایل احتمالی جهش اخیر قیمت تون کوین؛ آیا روند صعودی تداوم خواهد داشت؟

قیمت تون کوین، ارز دیجیتال بومی بلاک چین The Open Network، در روز گذشته تا اوج ۳.۹۱ دلار افزایش یافت. اما چه عواملی موجب جهش قیمت این ارز دیجیتال شدند؟ آیا قیمت تون کوین در آینده نزدیک می‌توان به ۵ دلار برسد؟
بررسی عملکرد قیمت تون کوین به گزارش کریپتوتیکر، قیمت تون کوین طی مدت اخیر در روندی مثبت حرکت بوده و طی ۳۰ روز گذشته، رشد چشمگیر بیش از ۷۳درصدی را تجربه کرده است. افزایش قابل‌توجه ۴۷درصدی این ارز دیجیتال در ۶۰ روز گذشته نشان می‌دهد که در میان‌مدت نیز روندی صعودی داشته است. همچنین، باتوجه به رشد ۵۶درصدی قیمت تون کوین از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون می‌توان گفت که در چشم‌انداز بلندمدت نیز عملکردی امیدوارکننده داشت است.
نمودار چهار ساعته قیمت توکن کوین تون کوین در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۴ دی ۱۴۰۰) به بالاترین سطح قیمت خود یعنی ۴.۹۱ دلار رسید. در چرخه کنونی به اوج ۳.۹۱ دلاری رسیده که کف قیمت آن ۰.۷۵۷۳۰۴ دلار است. با نرخ نوسانات یک ماهه ۱۲.۷۶، قیمت تون کوین اخیراً بسیار پرنوسان بوده است. این آلت کوین طی ۳۰ روز گذشته، ۱۷ کندل سبز را ثبت کرده که است که نشان می‌دهد در روندی صعودی قرار دارد.
چرا قیمت..

قیمت تون کوین، ارز دیجیتال بومی بلاک چین The Open Network، در روز گذشته تا اوج ۳.۹۱ دلار افزایش یافت. اما چه عواملی موجب جهش قیمت این ارز دیجیتال شدند؟ آیا قیمت تون کوین در آینده نزدیک می‌توان به ۵ دلار برسد؟

بررسی عملکرد قیمت تون کوین

به گزارش کریپتوتیکر، قیمت تون کوین طی مدت اخیر در روندی مثبت حرکت بوده و طی ۳۰ روز گذشته، رشد چشمگیر بیش از ۷۳درصدی را تجربه کرده است. افزایش قابل‌توجه ۴۷درصدی این ارز دیجیتال در ۶۰ روز گذشته نشان می‌دهد که در میان‌مدت نیز روندی صعودی داشته است. همچنین، باتوجه به رشد ۵۶درصدی قیمت تون کوین از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون می‌توان گفت که در چشم‌انداز بلندمدت نیز عملکردی امیدوارکننده داشت است.

نمودار چهار ساعته قیمت توکن کوین
نمودار چهار ساعته قیمت توکن کوین

تون کوین در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۴ دی ۱۴۰۰) به بالاترین سطح قیمت خود یعنی ۴.۹۱ دلار رسید. در چرخه کنونی به اوج ۳.۹۱ دلاری رسیده که کف قیمت آن ۰.۷۵۷۳۰۴ دلار است. با نرخ نوسانات یک ماهه ۱۲.۷۶، قیمت تون کوین اخیراً بسیار پرنوسان بوده است. این آلت کوین طی ۳۰ روز گذشته، ۱۷ کندل سبز را ثبت کرده که است که نشان می‌دهد در روندی صعودی قرار دارد.

چرا قیمت تون کوین در حال افزایش است؟

قیمت تون به‌دنبال انتشار چندین خبر رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد. همه‌چیز با انتشار خبر هیجان‌انگیز تلگرام در مورد پرداخت ۵۰درصد از کل درآمد حاصل از تبلیغات به صاحبان کانال‌ها آغاز شد. پس از آن، صرافی بایننس با معرفی راه‌اندازی معاملات آتی دائمی توکن کوین، شتاب قیمت را افزایش داد.

پاول دوروف نیز در گفتگو با فایننشال تایمز از به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیز تلگرام در آینده، به‌ویژه آینده مالی چهارمین پیام‌رسان بزرگ جهان سخن گفت. او اظهار داشت که این پلتفرم اکنون بیش از ۹۰۰میلیون کاربر دارد و به نظر می‌رسد که امسال یا سال آینده به سوددهی خواهد رسید. دورف همچنین افزود که روند عرضه اولیه سهام تلگرام درحال بررسی است.

او که به‌عنوان مالک تلگرام صحبت می‌کرد، فاش کرد که سرمایه‌گذاران بالقوه، از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ فناوری جهان، ارزش این شرکت را بیش از ۳۰میلیارد دلار ارزیابی کرده‌اند. با‌این‌حال، او به صراحت اعلام کرد که به‌دنبال فروش تلگرام نیست، بلکه صرفاً بر روی عرضه عمومی سهام آن در آینده تمرکز دارد.

آغاز پیش‌فروش نات کوین پیش از ایردراپ رسمی آن که امکان تبدیل این توکن‌ها به یک ووچر NFT یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت تون کوین بود. اگرچه زمان دقیق عرضه نات کوین مشخص نیست، اما این توکن بر روی بلاک چین تون راه‌اندازی خواهد شد که مبادله آن نیازمند ارز دیجیتال تون کوین خواهد بود.

علاوه‌بر این‌ها، رونمایی از «تون ریسرچ»، پلتفرمی که باهدف تحقیق و توسعه در اکوسیستم تون ایجاد شده است یکی دیگر از عواملی بود که در افزایش شتاب رالی اخیر نقش داشت.

پیش‌بینی قیمت تون کوین

با توجه به اینکه شاخص ترس‌وطمع در منطقه طمع شدید قرار دارد، به نظر می‌رسد که درحال‌حاضر بازار تون کوین نسبت به آینده بسیار خوش‌بین است. البته توجه به سطوح حمایت ۲.۷۷ دلاری، ۲.۷۱ دلاری و ۲.۶۳ دلاری بسیار مهم خواهد بود. در سوی مقابل نیز، تون کوین برای با تداوم روند صعودی نیازمند عبور از سطح ۲.۹۴ دلاری است و پس از آن نیز با در سطوح ۳ دلار و ۳.۰۵ دلار با مقاومت مواجه خواهد شد.

با درنظرگرفتن عواملی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، چشم‌انداز قیمت توکن کوین در آینده نزدیک خوش‌بینانه به نظر می‌رسد. برای رسیدن به هدف ۵ دلار در چند روز آینده، قیمت تون کوین باید حدود ۴۰درصد افزایش یابد. توجه داشته باشید که قبل از خرید تون کوین شما باید شاخص‌های مختلفی را در نظر بگیرید که از جمله مهم‌ترین آنها روند احساسات بازار و واکنش قیمت به سطوح حمایت و مقاومت کلیدی به شمار می‌رود.

The post دلایل احتمالی جهش اخیر قیمت تون کوین؛ آیا روند صعودی تداوم خواهد داشت؟ appeared first on ارزدیجیتال.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.