کد خبر : 217462
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 18:48
دیدگاه‌ها برای بهترین و معتبرترین شرکت‌های مهاجرت به ایتالیا را در برتر ویزا بیابید✅ بسته هستند

بهترین و معتبرترین شرکت‌های مهاجرت به ایتالیا را در برتر ویزا بیابید✅

بهترین و معتبرترین شرکت‌های مهاجرت به ایتالیا را در برتر ویزا بیابید✅

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا می‌باشد که از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره ساردینیا و سیسیل در دریای مدیترانه تشکیل شده است. ایتالیا با کشورهای فرانسه، سوئیس، اتریش و اسلوونی هم مرز است و سان مارینو و واتیکان که دو کشور کوچک و مستقل هستند در دل ایتالیا قرار دارند. این کشور عضو پیمان شنگن

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا می‌باشد که از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره ساردینیا و سیسیل در دریای مدیترانه تشکیل شده است. ایتالیا با کشورهای فرانسه، سوئیس، اتریش و اسلوونی هم مرز است و سان مارینو و واتیکان که دو کشور کوچک و مستقل هستند در دل ایتالیا قرار دارند.

این کشور عضو پیمان شنگن و اتحادیه اروپا است و واحد پول آن یورو می‌باشد. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ایتالیا رم است که یک شهر باستانی و تاریخی با بناهای معروف مانند کولوسئوم، فونتانا دی تروی و واتیکان است.

رم شهری با ۲۷۰۰ سال تاریخ است که به‌عنوان مرکز فرهنگ، هنر، سیاست و دین در جهان شناخته می‌شود. همچنین این شهر پایتخت دولت واتیکان است که مقر پاپ و مسئولین کلیسای کاتولیک است.

رم چهارمین شهر پرجمعیت اروپا با حدود ۴ میلیون نفر جمعیت است. این شهر آب‌وهوای معتدل مدیترانه‌ای دارد که تابستان گرم و خشک و زمستان‌های ملایم و بارانی دارد.

رم گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند که به دیدن بناهای تاریخی، موزه‌ها، گالری‌ها، پارک‌ها و بازارهای آن علاقه‌مند هستند. در ادامه برخی از جاذبه‌های گردشگری این کشور را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کولوسئوم: کولوسئوم یک آثار باستانی كلاسيك است گه يكي از نمادهای بزرگ رم باستان محسوب می‌شود. در اين سازه بزرگ نبردهاي گلادياتوري، نبردهاي حيوانات و نمایش‌های تئاتر برگزار می‌شود.

  • واتیکان: واتیکان کوچک‌ترین کشور دنیا است که در دل شهر رم قرار دارد. این کشور مقر پاپ و کلیسای کاتولیک می‌باشد که بناهای مذهبی و هنری بسیار زیبا و معروفی مانند میدان سن پیتر، کلیسای سن پیتر و نقاشی معروف میکل‌آنژ در کلیسای سیستین در آنجا قرار دارد.

زبان رسمی مردم ایتالیا، زبان ایتالیایی است که توسط بیش از ۹۰ درصد جمعیت این کشور صحبت می‌شود. زبان ایتالیایی یک زبان رومانس می‌باشد که از لاتین نشئت‌گرفته و شباهت زیادی با زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی و رومانیایی دارد.

جمعیت ایتالیا در حال حاضر حدود ۶۰٫۴ میلیون نفر برآورد شده که نسبت به سال ۲۰۲۰ کاهش‌یافته است. این کشور در رتبه ۲۳ در جهان از نظر جمعیت قرار دارد و تراکم جمعیت آن ۲۰۱ نفر در هر کیلومترمربع است.

مهاجرت به ایتالیا

بهترین و معتبرترین شرکت‌های مهاجرت به ایتالیا را در برتر ویزا بیابید✅

ایتالیا مقصد مناسبی برای مهاجرانی که به دنبال فرصت‌های شغلی، تحصیلی، فرهنگی و زندگی بهتر از سراسر جهان هستند می‌باشد. این کشور قوانین و روش‌های مختلفی برای پذیرش مهاجران دارد که در ادامه برخی از روش‌های مهاجرت به ایتالیا را برای شما آورده‌ایم.

توریستی

اگر شما تابعیت یکی از کشورهای عضو شنگن یا اتحادیه اروپا را داشته باشید می‌توانید بدون نیاز به ویزا به ایتالیا سفر کنید و حق کار و تحصیل در آن را داشته باشید.

همچنین اگر تابعیت کشورهایی مثل استراليا، كانادا، ژاپن، كره جنوبي، نيوزلند و آمريكا را داشته باشید مي‌توانيد بدون نياز به ويزا تا ۹۰ روز در اين كشور به گشت‌وگذار مشغول شوید.

مهاجرت تحصيلي

اگر قصد تحصيل در يكي از دانشگاه‌هاي ايتاليا را داريد بايد ويزاي تحصيلي اخذ كنيد كه به شما اجازه ماندن در کشور تا حدود يك سال را می‌دهد.

برای این کار بايد پذیرش خود را از دانشگاه موردنظر اخذ کرده و به همراه مدارك تحصيلي، مدرک تمکن مالی و بيمه سلامت به سفارت يا كنسولگري ايتاليا در كشور ارائه دهيد.

مهاجرت کاری

اگر قصد کار در یکی از شرکت‌ها یا سازمان‌های ایتالیا را دارید باید ویزای کاری دریافت کنید که به شما اجازه زندگی و کار تا حدود دو سال در این کشور را می‌دهد.

شما باید قرارداد کار، مدارک تحصیلی، سوابق کار، تمکن مالی و بیمه سلامت خود را به سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور خود ارائه دهید.

مهاجرت سرمایه‌گذاري

اگر قصد داريد در يكي از زمينه‌های اقتصادي، فرهنگي، علمي يا اجتماعي در ايتاليا سرمايه‌گذاري كنيد مي‌توانيد برای ویزا سرمايه‌گذاري اقدام کنید كه به شما اجازه زندگی برای مدت پنج سال در این کشور را همراه با  حق کار و تحصیل می‌دهد.

شما باید اثبات کنید که سرمایه‌گذاری شما منافع ملی این کشور را تأمین کرده و حداقل مبالغ زیر را در یکی از زمینه‌های گفته شده سرمایه‌گذاری کنید.

  • ۵۰۰ هزار یورو در یک شرکت نوپا

  • ۱ ميليون يورو در يك شركت فعال

  • ۲ ميليون يورو در اوراق‌قرضه دولتی

وىزا بازنشستگي

اگر شما بازنشسته هستید و قصد داريد به‌صورت دائمی در ايتاليا زندگى كنيد مى‌توانيد برای وىزا بازنشستگي اقدام كنيد كه به شما اجازه زندگی بدون محدودیت در این کشور را می‌دهد.

شما باید اثبات کنید که درآمد ثابت و کافی از منبع قابل‌اعتمادی دارید که می‌تواند هزینه‌های زندگی شما را پوشش دهد. شما باید مدارک مالی، بیمه سلامت و سند یک محل اقامت مناسب را به سفارت یا کنسولگری ایتالیا در کشور خود ارائه کنید.

مزایا مهاجرت به ایتالیا

  1. لذت از یک کشور زیبا و تاریخی: ایتالیا یک کشور باستانی و فرهنگی است که بناهای معروف، آثار هنری و مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای دارد. شما می‌توانید در این کشور از گشت‌وگذار، بازدید مکان‌های تاریخی، شرکت در رویدادهای فرهنگی و هنری و تجربه زندگی در یک جامعه گرم و صمیمی لذت ببرید.

  2. بهره‌مندی از سیستم آموزشی و بهداشتی مطلوب: ایتالیا کشوری پیشرفته است که سیستم آموزشی و بهداشتی باکیفیت و قابل اطمینانی دارد. شما می‌توانید از تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، دریافت خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان یا با قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

  3. فرصت‌های شغلی و اقتصادی: ایتالیا کشوری صنعتی و تجاری می‌باشد که بازاری بزرگ و رقابت‌پذیر دارد. شما می‌توانید در این کشور از کار در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، راه‌اندازی کسب‌وکار، توسعه شبکه‌ حرفه‌ای و تجاری و دسترسی به بازار اروپا و جهان بهره‌مند شوید.

  4. حق اقامت دائم و تابعيت: اگر بتوانید به‌صورت قانوني در این کشور زندگی کرده و شرايط خاصي را برآورده كنيد، مي‌توانيد حق اقامت دائم و تابعيت اين كشور را كسب كنيد. با تابعيت ايتاليا شما حق رأی، سفر بدون ويزا به كشورهاي شنگن يا اتحاديه اروپا، دسترسي به خدمات عمومي و حقوق شهروندي را خواهيد داشت.

بهترین روش مهاجرت به ایتالیا

بهترین و معتبرترین شرکت‌های مهاجرت به ایتالیا را در برتر ویزا بیابید✅

بسته به هدف، شرایط و علاقۀ شما مناسب‌ترین روش مهاجرت به این کشور را می‌توان انتخاب کرد. هر روشى مزایا و معایب خود را دارد كۀ بايد با توجۀ به آن‌ها تصميم گرفته شود. به‌طورکلی می‌توان گفت كۀ روش‌هایی که در ادامه برای مهاجرت به ایتالیا گفته شده محبوب‌تر از دیگر روش‌ها می‌باشند.

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

بهترین و محبوب‌ترین روش برای مهاجرت به ایتالیا مهاجرت تحصیلی می‌باشد؛ این روش برای کسانی که قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های این کشور را دارند مناسب است.

تحصیل در بهترین دانشگاه‌های اروپا فرصت‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند که آینده‌ای روشن را برای شما تضمین خواهد کرد. با تحصیل در این کشور با فرهنگ و زبان ایتالیا آشنا شده و در آینده زندگی آسانی را در این کشور تجربه خواهی کرد.

مهاجرت كاري به ایتالیا

پس از مهاجرت تحصیلی بهترین روش مهاجرت به ایتالیا مهاجرت کاری می‌باشد؛ اين روش براى كسانى كه قصد كار در شرکت‌های اروپایی را دارند مناسب است.

اين روش فرصت مناسبی برای کسب درآمد، تجربه شغلي بین‌المللی، ارتقا مهارت‌ها و پيشرفت حرفه‌اى است. همچنين با مهاجرت از اين روش می‌توانید در آينده برای خود و خانواده‌تان اقامت دائم این کشور را اخذ کنید.

بهترین شرکت مهاجرت به ایتالیا

اگر قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید بهتر است این کار را با مشورت بهترین شرکت مهاجرت به ایتالیا انجام دهید؛ چرا که مهاجرت به اروپا روند پیچیده‌ای دارد که نیاز به متخصص دارد.

لیستی که در ادامه برای شما قرار می‌دهیم بر اساس رتبه‌بندی وب‌سایت برتر ویزا می‌باشد.

1. بالدانو

شرکت مهاجرتی بالدانو یک مؤسسهٔ فعال در زمینهٔ مهاجرت به آمریکا، کانادا، دومنیکا و کشورهای مختلف اروپایی می‌باشد که علاوه بر تهران، دارای دفاتر فعال و ثبت شده در کشورهای دیگر هم هست.

2. ویکو

مؤسسه کاریابی و مهاجرتی ویکو از جمله مؤسسات معتبر و دارای مجوز اعزام نیروی کار به شمارهٔ 60192 می‌باشد که همواره تلاش کرده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و با صداقت تمام و ارائهٔ مشاورهٔ رایگان، متقاضیان را به‌سوی بهترین مقاصد مهاجرتی راهنمایی و هدایت کند.

آدرس: تهران، ونک، بلوار نلسون ماندلا، خیابان صانعی، پلاک ۷، طبقه دوم، واحد ۷

شماره تماس: 02188650724

3. موسسه مهاجرتی ادب ویزا

مؤسسه مهاجرتی ادب ویزا یکی دیگر از آژانس‌های مهاجرتی پیشرو است که بر روی ویزای دانشجویی و کاری ایتالیا کار می‌کند. این آژانس با کمک متخصصان مجرب می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف مهاجرتی کمک کند.

آدرس: ميرداماد، ميدان مادر، خيابان سنجابي، کوچهٔ هشتم، پلاك دو، واحد يك

شماره تماس: 02171400111

برای مشاهده ادامه لیست می‌توانید با کلیک روی اینجا به وب‌سایت برتر ویزا و مقاله بهترین شرکت مهاجرت به ایتالیا مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.