کد خبر : 217493
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 17:27
دیدگاه‌ها برای آشنایی با معایب تویوتا راوفور RAV۴ بسته هستند

آشنایی با معایب تویوتا راوفور RAV۴

آشنایی با معایب تویوتا راوفور RAV۴
معایب تویوتا راوفور چیست؟ در این مقاله به بررسی مهمترین معایب تویوتا راوفور میپردازیم که با آشنایی معایب آن هنگام خرید این خودرو بهتر میتوانید تصمیم بگیرید.

شرکت خودروسازی تویوتا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان در تاریخ شناخته می شود. همان طور که می دانید این شرکت خودروسازی توانسته است تاکنون محصولات مختلفی را روانه بازار های کشور ایران کند. محصولات شرکت خودروسازی تویوتا در میان ایرانیان نیز طرفداران زیادی دارند. در همین راستا برخی از نسخه های تویوتا در بازار های کشور ایران نیز به چشم می خورند. یکی از خودرو های این شرکت، خودرو تویوتا راوفور می باشد. راوفور از خودرو های میان رده شرکت تویوتا به شمار می رود و تاکنون به کشور های مختلفی در سراسر جهان صادر شده است. با این حال باید بدانید که راوفور نیز مانند سایر محصولات تویوتا از معایبی برخوردار می باشد.

در سال های گذشته مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر کشورمان نظیر تعمیرگاه تک گیربکس تاسیس شده اند. این مراکز تلاش می کنند تا با شرح معایب خودرو های مختلف از جمله معایب تویوتا راوفور، تاثیر مستقیمی را در تصمیم گیری خریداران بگذارند. به گفته کارشناسان تک گیربکس یکی از معایب بزرگ خودروهای راوفور خرابی گیربکس آنها میباشد که هزینه های بسیار سنگینی برای تعمیر گیربکس راوفور باید پرداخت کنید. در همین راستا اگر تویوتا راوفور در میان گزینه های احتمالی خرید از سوی شما قرار گرفته است، پیشنهاد می کنیم تا با معایب این خودرو به صورت جامع آشنا شوید.

 معایب تویوتا راوفور

به صورت کلی معایب تویوتا راوفور شامل موارد بسیار حساس و مهم نمی شود. راوفور از جمله اتومبیل های موفق شرکت تویوتا به شمار می رود که در سطح جهانی نیز از محبوبیت ارزشمندی بهره مند است. با این حال برخی از متخصصین این عرصه توانسته است با بررسی بسیار کامل این خودرو یافته های ارزشمندی را به دست بیاورند. در همین راستا قصد داریم تا برخی از معایب تویوتا راوفور را برای شما شرح دهیم.

طراحی ساده و نه چندان دلچسب

طراحی بسیار ساده همواره از پایه های اصلی شرکت خودروسازی تویوتا به شمار رفته است. در همین راستا باید بدانید که یکی از معایب تویوتا راو 4، همین موضوع به شمار می رود. در واقع طراحی راوفور در مقایسه با دیگر خودروهای شرکت تویوتا نیز بدتر شده است. این موضوع باعث شده تا تویوتا راوفور خودرو مورد علاقه تمامی مردم جهان نباشد. در واقع طراحی این خودرو به گونه ای بوده که تنها قشر خاصی از جامعه به آن جذب می شوند. بنابراین اگر به دنبال خودرو های لوکس با طراحی های فوق العاده زیبا و دلچسب هستید، راوفور نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آشنایی با معایب تویوتا راوفور RAV۴

تویوتا راوفور مناسب آفرود نیست!

بسیاری از خریداران خودرو تویوتا راوفور بر این باور هستند که این خودرو گزینه مناسبی برای آفرود نیز می باشد. با این حال باید بدانید که عدم آفرود با این خودرو جزو معایب تویوتا راوفور به شمار می رود. در واقع این خودرو یک کراس اوور با شاسی یکپارچه می باشد. همچنین این خودرو به عنوان یک خودرو دیفرانسیل جلو شناخته می شود. بدین ترتیب شما می توانید تنها با فعال کردن گزینه چهار چرخ متحرک برای شرایط دشوار استفاده کنید. توجه داشته باشید که در حالت معمول 90 درصد توان این خودرو متعلق به چرخ های جلو و تنها 10 درصد آن متعلق به چرخ های عقب است. در چنین شرایطی نمی توان انتظار مناسبی را از این خودرو داشت.

 وضعیت فنی نامطلوب در مقایسه با رقبا از معایب تویوتا راو 4

اگر بخواهید بدون مقایسه کردن خودرو راوفور به خرید آن بپردازید، شاید تویوتا راوفور گزینه مناسبی به نظر برسد. با این حال هنگامی به مقایسه این خودرو با رقبایش می پردازیم، متوجه معایب تویوتا راوفور در زمینه فنی نیز می شویم. قوای فنی این خودرو در مقایسه با رقبایی همچون تیگوان بسیار نامطلوب است. این خودرو از یک موتور 2.5 لیتری بهره مند بوده که توانایی تولید حداکثر 177 اسب بخار و 233 نیوتن متر را دارد. همچنین این خودرو مجهز به فناوری توربو شارژ نیست. با این حال باید بدانید که رقیب مستقیم این خودرو یعنی تیگوان از فناوری توربو شارژ نیز بهره مند است.

کمبود امکانات و آپشن ها از معایب تویوتا راوفور

آشنایی با معایب تویوتا راوفور RAV۴

اکثریت متقاضیانی که علاقه مند به خرید تویوتا راوفور هستند، توقع نسبتا بیشتری را از امکانات و آپشن های تویوتا راوفور دارند. با این حال باید بدانید که امکانات بسیار کم این خودرو از معایب تویوتا راوفور به شمار می رود. این خودرو حتی از امکانات و آپشن های لازم برای یک خودرو میان رده نیز بهره مند نمی باشد. گرمکن صندلی، صندلی برقی، صندوق برقی، دوربین دنده عقب، سنسور عقب، ایربگ های جانبی و پرده ای از جمله مواردی هستند که تویوتا راوفور از آن ها بهره مند نیست.

هزینه بالای نگهداری آن

یکی دیگر از معایب تویوتا راوفور هزینه بالای نگهداری آن است. در صورت خرابی این خودرو، بدلیل کمبود لوازم آن و تحریم های صورت گرفته، قطعات آن در بازار ایران به سختی پیدا میشود. مخصوصا هنگام خرابی گیربکس این خودرو که بسیار حساس و پرهزینه است و در صورت خرابی برای تعمیر گیربکس تویوتا باید هزینه های زیادی متحمل شوید.

 سخن پایانی

در سال های گذشته مراکز بسیار زیادی افتتاح شده اند که در خرید خودرو های مختلف به شما کمک می کنند. تعمیرگاه تک گیربکس از جمله مراکز مطمئنی به شمار می رود که اولویت بسیاری از افراد برای عیب یابی و تعمیرات انواع گیربکس های اتوماتیک داخلی و خارجی و سایر مسائل مربوط به خودرو به شمار می رود. با این حال باید بدانید که اگر توقع بسیار زیادی از خودرو تویوتا راوفور دارید، می توانید به سراغ گزینه های دیگری نیز بروید.

کارشناسان تک گیربکس توصیه میکنند که قبل از خرید تویوتا راوفور حتما گیربکس این خودرو را نزد یک تعمیرگاه تخصصی ببرید و از سالم بودن آن مطمئن شوید تا گرفتار هزینه های سرسام آور آن نشوید. تعمیرگاه تگ گیربکس تست، بازدید و عیب یابی انواع گیربکس های اتوماتیک از جمله تویوتا راوفور را به صورت رایگان انجام میدهد. پس میتوانید از این مزایای ارزشمند مجموعه takgearbox.com استفاده نمایید تا خیالتان آسوده باشد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.