کد خبر : 193866
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 10:31

با افت بازار، نهنگ‌‌ها به کدام رمزارزها هجوم بردند؟

با افت بازار، نهنگ‌‌ها به کدام رمزارزها هجوم بردند؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم Santiment، همزمان با افت قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، انتقال استیبل کوین‌هایی همچون USDT، USDC، BUSD و غیره، توسط نهنگ‌ها افزایش یافته است. به گفته این تیم، این موضوع نشان می‌دهد که نهنگ‌ها از این فرصت برای خرید رمزارزهایی همچون بیت کوین و اتریوم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم Santiment، همزمان با افت قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، انتقال استیبل کوین‌هایی همچون USDT، USDC، BUSD و غیره، توسط نهنگ‌ها افزایش یافته است. به گفته این تیم، این موضوع نشان می‌دهد که نهنگ‌ها از این فرصت برای خرید رمزارزهایی همچون بیت کوین و اتریوم در کف قیمت، نهایت استفاده را می‌کنند.
تیم Santiment همچنین در گزارش دیگری اعلام کرده که با کاهش علاقه معامله‌گران به آلت کوین‌ها، بیشتر این وجوه به بازار بیت کوین سرازیر می‌شود.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، بیش از ۷ درصد کاهش یافته از ۲٫۱۳۱ تریلیون دلار به ۱٫۹۷۱ تریلیون دلار رسیده است.
به گفته تحلیلگران، کاهش قیمت بیت‌کوین و افت کلی بازار کریپتو پس از آن رخ داد که مقامات فدرال رزرو از برنامه‌های احتمالی خود در مورد افزایش ۵۰ واحدی نرخ بهره خبر دادند.

نوشته با افت بازار، نهنگ‌‌ها به کدام رمزارزها هجوم بردند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.