کد خبر : 217457
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 17:34
دیدگاه‌ها برای شیوه جدید کلاه برداران در فروش ورق گالوانیزه بسته هستند

شیوه جدید کلاه برداران در فروش ورق گالوانیزه

شیوه جدید کلاه برداران در فروش ورق گالوانیزه

به گزارش ورق آنلاین شیوه جدید از کلاه برداری در بازار آهن کشف شده که بیشتر مربوط به ورق های گالوانیزه است. از طریق این روش از 170 نفر تا به حال کلاه برداری شده و از این تعداد حدود 35% افرادی بودن که در بازار آهن مغازه داشتن و در اهن الات صاحب تجربه

به گزارش ورق آنلاین شیوه جدید از کلاه برداری در بازار آهن کشف شده که بیشتر مربوط به ورق های گالوانیزه است. از طریق این روش از 170 نفر تا به حال کلاه برداری شده و از این تعداد حدود 35% افرادی بودن که در بازار آهن مغازه داشتن و در اهن الات صاحب تجربه بودن. این شیوه به قدری حرفه ای بوده که افراد در بازار آهن متوجه این کلاه برداری نشده بودند. در ادامه قراره شیوه این کلاه برداران را به شما توضیح بدیم و اموزی بدیم که چطور این کلاه برداران را شناسایی و از آن ها دوری کنیم تا در دام این افراد گیر نیفتیم.

نحوه کار کلاه برداران به چه صورت است؟

 

شیوه جدید کلاه برداران در فروش ورق گالوانیزهمتاسفانه در بازار آهن بسیار از افراد سود جو منتظر خریداران بی اطلاعی هستند که سر آن ها را کلاه بگذارند. این افراد به راحتی قابل شناسایی نیستند و باید خوب حواستان به شخصی که از آن ورق گالوانیز خریداری می کنید باشد چرا که ممکن است تو زرد از آب دربیاد.

کلاه برداران از طریق این روش از مشتریان خود کلاه برداری می کردند و احتمال میره هنوز هم از این روش استفاده کنند. نحوه کار به این صورت است که وزن های ورق را جا به جا می کند. افرادی که در بازار آهن بودند گول این روش را نمی خورند چرا که خود این مسیر را به طور کامل بلد هستند. اما کلاه بردارن باسکول خاصی را هماهنگ کرده بودند تا وزن ها را در آن تغییر دهد، یعنی وزن بار شما 1000 کیلو است ولی باسکول 1150 کیلو برگه باسکول به شما تحویل می دهد یعنی از شما بی آن که متوجه شوید هزینه 150 کیلو اضافه گرفته می شود. حال حساب کنیم چقدر می شود.

امروز قیمت ورق گالوانیزه ضخامت 50 حدود 59.000 هزار تومان است. هزینه ای که شما باید پرداخت کنید 59.000.000 میلیون تومان است ولی از شما 67.850.000 دریافت می کنند. این یعنی حدود 8.850.000 هزار تومات از شما اضافه تر دریافت شده که اصلا متوجه نخواهید شد و اگر هم متوجه شوید دیگر بسیار دیر شده و به هیچ وجه مدرکی علیه فروشنده وجود ندارد که ثابت کند که کم فروش انجام شده. شما میتوانید برای مشاهده قیمت امروز ورق گالوانیزه به این صفحه مراجه کنید و اخرین قیمت ورق گالوانزه را مشاهده کنید.

این فقط یک مثال بود افرادی که کلاه برداری کرده بودند در هر بار حدود 1 الی 5 تن کلاه برداری می کردنند که بستگی به مقدار خرید مشتری داشت. شما در نظر بگیرید که چطور این کار انجام می شده حالا سوالی که پیش میاد این است که چطور در دام این افراد نیوفتیم.

بهترین راه برای در امان ماندن از تله کلاه برداران

شیوه جدید کلاه برداران در فروش ورق گالوانیزه

حتما در مورد ورق های گالوانیزه اطلاعت کامل را به دست اورید، داشتن اطلاعات باعث می شود تا گیر افراد سود جو نیوفتید برای کسب اطلاعات در مورد ورق های گالوانیزه حتما مقاله ورق گالوانیزه چیست و چه کاربردی دارد را مطالعه کنید و اطلاعات مفید را در ذهن بسپارید.

اما یکی از بهترین راه هایی که میتوانید از آن استفاده کنید این است که طمع نکنید. طمع کردن یکی از اولین علت هایی است که باعث می شود تا شما عزیزان در تله کلاه برداران بیفتید. شاید برای شما سوال شده باشد که چطور؟

در جواب باید بگم که کلاه برداران با پیشنهاد پایین ترین قیمت حتی زیر کارخانه انی کار را انجام می دادند یعنی قیمت امروز ورق گالوانیزه که 59.000 هزار تومان باشد ان ها با قیمت 57.000 یا کمتر ورق گالوانیزه را به فروش می رساندن. طمع این افراد باعث شد تا گول این فریب کاران را بخورند و به این صورت از این افراد کلاه برداری شود. پس حتما به یاد داشته باشید که در این مواقع طمع یا گول قیمت بیش از حد پایین را نخورید چرا که ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش بیاید.

مورد دوم این است که از فروشگاه معتمد خرید کنید، پیدا کردن این مورد کمی دشوار است اما راه کار دارد. معمولا این افراد سودی که عرف بازار است را بر روی بار می کشند و به فروش می رسانند. این عرف بین 300 الی 1000 تومان است که در بار های مختلف متفاوت است. این افراد به همان سود قانع هستند و معمولا به دنبال کم فروشی نیستند. برای مثال قیمت کارخانه امروز 59.000 هزار تومان است در بازار به قیمت 59.500 به فروش می رسد.

شما میتوانید از ورق انلاین ورق مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنید و دیگر نگران کلاه برداری نباشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.