کد خبر : 129440
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 11:27

استفاده از رمزارزها برای کنترل پهباد!

استفاده از رمزارزها برای کنترل پهباد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه دولت بریتانیا از شبکه Hedera و شرکت Neuron Innovation حمایت کرده تا این دو شرکت با استفاده از تکنولوژی دفترکل توزیع شده یک دوره آزمایشی جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات پهپادها را راه‌اندازی کنند. Neuron Innovation، شرکت هوانوردی مستقر در لندن، یک دوره آزمایشی جمع‌آوری داده پهپاد را با حمایت دولت بریتانیا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دولت بریتانیا از شبکه Hedera و شرکت Neuron Innovation حمایت کرده تا این دو شرکت با استفاده از تکنولوژی دفترکل توزیع شده یک دوره آزمایشی جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات پهپادها را راه‌اندازی کنند.

Neuron Innovation، شرکت هوانوردی مستقر در لندن، یک دوره آزمایشی جمع‌آوری داده پهپاد را با حمایت دولت بریتانیا راه‌اندازی کرده است. این دوره آزمایشی با استفاده از یک پروتکل دفتر کل توسعه یافته، توسط Hedera انجام گرفته است.

همکاری بین Hedera و Neuron امکان جمع‌آوری، ذخیره و سازماندهی میلیون‌ها نقطه اطلاعاتی مرتبط با پهپادها را فراهم می‌کند. هدف اصلی این پروتکل خدماتی این است که پهپادها بتوانند بدون مشکل به ترافیک هوایی کنونی ملحق شوند. نیال گرینوود (Niall Greenwood) مدیر عامل شرکت Neuron Innovation در رابطه با تاثیر این دوره آزمایش گفت:

ما با استفاده از زیرساخت‌های هوانوردی امن، سفرهای طولانی پهپادهای بی‌سرنشین را ممکن کرده‌ایم. هر پرواز میلیون‌ها نقطه اطلاعاتی خلق می‌کند و هیچ دفتر کل عمومی دیگری برای ثبت و سازماندهی صحیح این حجم از اطلاعات به اندازه کافی سریع نبوده است.

مرحله اول این دوره آزمایشی در شهر پورت مونتروز اسکاتلند و در آپریل 2021 انجام شد که پهپادهای تجاری، نظامی و دولتی برای سفرهای طولانی در آن تست شدند. مرحله دوم این تست هم در اکتبر 2021 در دانشگاه کرنفیلد (Cranfield) شهر بدفوردشایر انجام گرفت.

همکاری بین این دو شرکت به این صورت است که در ابتدا، سنسورهای شرکت Neuron مسیر پرواز پهپادها و اطلاعات مکانی آن‌ها را ثبت می‌کنند و به طور همزمان دفتر کل Hedera، نقشی اساسی در سازماندهی اطلاعات جمع آوری شده از هر پهپاد و ثبت آن‌ها در یک دفتر کل غیر متمرکز را ایفا می‌کند.

این یکی از چندین برنامه مرتبط با پهپاد توسط وزارت تجارت، انرژی و استراتژی صنعتی دولت بریتانیا است. ایده اصلی، خلق یک پروسه امن برای ردیابی پهپادها و دیگر هواپیماهای بی‌سرنشین است.

Hedera Hashgraph یک شبکه بلاکچینی مبتنی بر مکانیزم توافق عام اثبات سهام است. Hedera Consensus Service این شبکه برای تعیین احتمال وقوع یک مفهوم از مکانیزم اثبات مفهوم استفاده می‌کند.

نوشته استفاده از رمزارزها برای کنترل پهباد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.