کد خبر : 216829
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 - 10:30
دیدگاه‌ها برای یک استارآپ بیت‌کوینی ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد! بسته هستند

یک استارآپ بیت‌کوینی ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد!

یک استارآپ بیت‌کوینی ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه استارت‌آپ BOB که نام آن مخفف عبارت “Build on Bitcoin” است و راه‌حل لایه دوم برای شبکه بیت‌کوین ارائه می‌دهد، در دور اولیه تأمین مالی خود موفق به جذب ۱۰ میلیون دلار سرمایه شد. این دور سرمایه‌گذاری به رهبری Castle Island Ventures انجام شد و شرکت‌های دیگری همچون مکانیسم کپتال (Mechanism

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استارت‌آپ BOB که نام آن مخفف عبارت “Build on Bitcoin” است و راه‌حل لایه دوم برای شبکه بیت‌کوین ارائه می‌دهد، در دور اولیه تأمین مالی خود موفق به جذب ۱۰ میلیون دلار سرمایه شد.

این دور سرمایه‌گذاری به رهبری Castle Island Ventures انجام شد و شرکت‌های دیگری همچون مکانیسم کپتال (Mechanism Capital)، سی‌ام‌اس هولدینگ (CMS Holdings)، بنکلس (Bankless)، ویا بیت کوین کپتال (Viabtc Capital) در آن مشارکت داشتند.

هدف از این سرمایه‌گذاری، پیشرفت راه‌حل لایه دوم هیبریدی BOB است که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است. این ویژگی به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا به راحتی از ابزارها و زیرساخت‌های موجود برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) بر بستر بیت‌کوین استفاده کنند.

راه‌حل BOB امنیت بالای شبکه بیت‌کوین را به همراه دارد و با اتصال به اتریوم، استفاده از آن را برای کاربران اتریوم نیز آسان می‌کند. BOB اعلام کرده است که این سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی اولین راه‌حل لایه دوم هیبریدی با پشتیبانی بیت‌کوین و اتریوم اختصاص خواهد یافت.

تأمین مالی اولیه BOB در بحبوحه افزایش علاقه به راه‌حل‌های لایه دوم بیت‌کوین به جز شبکه لایتنینگ (Lightning Network) صورت گرفته است.

در این میان بلاکچر (Blockchair) از راه‌اندازی وب‌سایتی جامع برای نمایش پلتفرم‌های لایه دوم بیت‌کوین فعال و آتی خبر داده است و پروژه لایه دوم استیکس (Stacks)، شبکه آزمایشی عمومی Nakamoto خود را در روزهای اخیر راه‌اندازی کرده است.

همچنین خبر تأمین مالی BOB پس از اعلام جذب ۱۰ میلیون دلار سرمایه توسط ALEX، صرافی غیرمتمرکز با نام اختصاری “Automated Liquidity Exchange”، منتشر شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته یک استارآپ بیت‌کوینی ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.