کد خبر : 217864
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 11:30
دیدگاه‌ها برای جهش قیمت سوییس‌چیز با رونق بازار سهام توکنیزه‌شده! ویژگی متمایز این توکن چیست؟ بسته هستند

جهش قیمت سوییس‌چیز با رونق بازار سهام توکنیزه‌شده! ویژگی متمایز این توکن چیست؟

جهش قیمت سوییس‌چیز با رونق بازار سهام توکنیزه‌شده! ویژگی متمایز این توکن چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن سوییس چیز (SwissCheese) طی ۲۴ ساعت گذشته با رشد چشمگیر ۳۰.۵ درصدی به ۰.۵۴۴۴ دلار و ارزش بازار آن به ۹.۸ میلیون دلار رسیده است.با این حال، حجم معاملات آن طی این مدت با افتی ۳ درصدی به ۱ میلیون دلار کاهش یافته است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن سوییس چیز (SwissCheese) طی ۲۴ ساعت گذشته با رشد چشمگیر ۳۰.۵ درصدی به ۰.۵۴۴۴ دلار و ارزش بازار آن به ۹.۸ میلیون دلار رسیده است.swisscheeseبا این حال، حجم معاملات آن طی این مدت با افتی ۳ درصدی به ۱ میلیون دلار کاهش یافته است.

پروژه سوییس چیز، یک پلتفرم غیرمتمرکز برای معاملات ایمن و کارآمد سهام توکنیزه‌شده است که خود را پیشتاز تحول امور مالی می‌داند. کاربران می‌توانند از توکن‌های SWCH (توکن بومی شبکه) و سایر آلت‌کوین‌ها برای معامله سهام‌های توکنیزه‌شده در این پلتفرم استفاده کنند.

سهام‌های توکنیزه‌شده در این پلتفرم، نمادی از سهام‌های واقعی هستند، لذا کاربران با خرید و فروش آن‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری در بازار سهام را تجربه نمایند. به این ترتیب، این پلتفرم، موانع سنتی ورود به بازار سهام را حذف کرده و با افزایش دسترسی به این بازار، هزینه‌های تراکنش را کاهش می‌دهد.

از طریق این پلتفرم، کاربران با خرید سهام‌های توکنیزه‌شده شرکت‌های معروفی نظیر اپل، نتفلیکس و متا، می‌توانند همزمان با کسب سود از نوسانات قیمت آنها ، از مزایای فناوری بلاکچین نیز استفاده نمایند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

سوییس چیز متعهد شده که چشم‌انداز امور مالی را با ارائه یک پلتفرم ایمن و کارآمد برای معاملات سهام توکنیزه‌شده، از طریق ایجاد امکان دسترسی بیشتر، افزایش انعطاف‌پذیری و ارائه فرصت‌های بیشتر، متحول کند.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

نوشته جهش قیمت سوییس‌چیز با رونق بازار سهام توکنیزه‌شده! ویژگی متمایز این توکن چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.