کد خبر : 217211
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 11:01
دیدگاه‌ها برای چاپ تراکت تبلیغاتی – آریا رول بسته هستند

چاپ تراکت تبلیغاتی – آریا رول

چاپ تراکت تبلیغاتی – آریا رول

ما در آریا رول افتخار می‌کنیم که آماده همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی در زمینه ارائه انواع خدمات چاپ، به خصوص چاپ تراکت‌های تبلیغاتی و اداری، در کوتاه‌ترین زمان و به صورت مستقیم و بدون واسطه هستیم. ما با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ، رنگ‌های با کیفیت بالا را تضمین می‌کنیم و همواره با قیمت‌های رقابتی و آنلاین در کنار شما هستیم.

 

 

آیا می‌خواهید روشی را انتخاب کنید که با کمترین هزینه ممکن، بتوانید محصولات یا کسب و کار خود را به تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه معرفی کنید؟ اگر پاسختان بله است، با من همراه باشید. من بازاریابی با هزینه کم را برای شما معرفی می‌کنم: تراکت‌ها.

تراکت‌ها یکی از راه‌های ساده و موثر برای انتقال پیام شما به تعداد زیادی از افراد در سطح گسترده‌ای از شهر هستند. با چاپ تراکت‌ها، شما می‌توانید به هزینه حداقلی، برند خود را به دید مشتریان ببرید و آنها را به خود جذب کنید.

در آریا رول، ما با تمرکز بر کیفیت، طراحی‌های شما را با برترین استانداردها و در انواع کاغذها و ابعاد مختلف به چاپ می‌رسانیم. آیا تراکت A5 را می‌شناسید؟ این یکی از محبوب‌ترین ابعاد تراکت است که به شما امکان می‌دهد پیام خود را با انواع کاغذهای گلاسه، تحریر، کرافت و حتی لاکچری با روکش سلفون مات یا براق ارائه دهید.

 

برای آشنایی با محصولات لیبل گلاسه کلیک کنید

 

همچنین، ما در آریا رول، تیراژ تراکت‌ها را به دلخواه شما انجام می‌دهیم و هیچ محدودیتی در رنگ‌بندی وجود ندارد. با افزایش تیراژ، قیمت چاپ به شدت کاهش می‌یابد، به همین دلیل انتخاب ما برای چاپ تراکت‌های شما، به عنوان یک راهکار اقتصادی و موثر، بسیار منطقی است. با ما همراه باشید و برند خود را به دست مشتریان بیشتری برسانید.

 

آیا به دنبال راهی هستید که به شما این امکان را بدهد تا محصولات یا کسب و کارتان را با هزینه کمتر و به شیوه‌ای کارآمد معرفی کنید؟ چاپ تراکت‌ها یکی از این راه‌هاست که به شما این امکان را می‌دهد تا به تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه پیام خود را منتقل کنید.

در مرکز چاپ ما، انواع تراکت‌ها با ابعاد و جنس‌های مختلف در دسترس شماست. تراکت A6، به عنوان دومین سایز پرطرفدار، امکان چاپ بر روی کاغذهای گلاسه 135 گرم، گلاسه 300 گرم با روکش، گلاسه 170 گرم، تحریر 80 گرم، تحریر 80 گرم ایرانی، و کاغذ کرافت را فراهم می‌کند. این انعطاف در ابعاد و جنس‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به تطبیق پیام خود با نیازهای خاصتان بپردازید.

نکته قابل توجه این است که با افزایش تیراژ، هزینه چاپ به شدت کاهش می‌یابد. همچنین، تراکت‌های A4 نیز برای چاپ بروشورها و مواد تبلیغاتی دیگر استفاده می‌شوند. این تراکت‌ها با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان ممکن قابل چاپ می‌باشند، بدون محدودیت تیراژ.

تراکت‌های در ابعاد B6 نیز ارائه می‌شوند که مشابه چاپ کارت ویزیت بر روی کاغذهای تحریر 80 گرم و گلاسه 135 گرم انجام می‌شود. این نوع تراکت‌ها نیز از امکانات رنگی بدون محدودیت برخوردار هستند.

همچنین، خدمات چاپ تراکت B5 نیز در اختیار شماست. تراکت‌های B5 نیز با قیمتی مناسب و کیفیت بالا چاپ می‌شوند، و همانند سایر تراکت‌ها، با افزایش تیراژ، هزینه چاپ به شدت کاهش می‌یابد.

نکته مهم این است که هرچه تیراژ بیشتر باشد، هزینه چاپ به شدت کاهش می‌یابد. از سایزهای B علاوه بر تراکت‌ها، برای چاپ فاکتورها نیز استفاده می‌شود. بنابراین، با ما همراه شوید و به کمک تراکت‌های با کیفیت و به صرفه، پیام خود را به مخاطبان بیشتری برسانید.

 

برای آشنایی با محصولات لیبل چاپی کلیک کنید

 

آیا دنبال روش‌هایی هستید که به شما کمک کنند با کمترین هزینه ممکن، محصولات یا کسب و کارتان را به جامعه معرفی کنید؟ چاپ تراکت‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای این کار است. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا با هزینه کمتر، پیامتان را به تعداد بیشتری از مخاطبانتان برسانید.

در آریا رول، ما انواع تراکت‌ها را با ابعاد و جنس‌های مختلف برای شما فراهم می‌کنیم. تراکت B4 یکی از اندازه‌هایی است که مشتریان ما به آن علاقه دارند. این تراکت‌ها بر روی کاغذهای تحریر 80 گرم و گلاسه 135 گرم چاپ می‌شوند و تیراژ آنها محدودیتی ندارد. شما می‌توانید برای هر تعدادی که نیاز دارید، درخواست چاپ دهید.

 

 

باید به یاد داشت که هرچه تیراژ بیشتر باشد، هزینه چاپ به شدت کاهش می‌یابد. همچنین، تراکت‌هایی با ابعاد بزرگتر مانند A3 نیز در اختیار شماست. این تراکت‌ها بر روی کاغذهای تحریر 80 گرم و گلاسه 135 گرم چاپ می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که پیام خود را با یک شیوه بزرگتر به مخاطبانتان منتقل کنید.

علاوه بر اندازه‌های معمول، ما همچنین خدمات چاپ تراکت‌های تک رنگ یا ریسو را ارائه می‌دهیم. این نوع چاپ فوری و ارزانتر است و می‌تواند در یک روز به شما تحویل داده شود. از رنگ‌های مشکی یا قرمز برای چاپ استفاده می‌شود.

باید به یاد داشت که چاپ‌های فوری دیجیتال به دلیل سرعت بالا، مستقیماً از چاپخانه ارسال می‌شوند. بنابراین، در صورتی که تمایل به دریافت حضوری دارید، حتماً با ما هماهنگ کنید.

 

چاپ تراکت: راهی سریع به بهبود کسب و کار شما

هنگامی که می‌خواهید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید، امری حیاتی است که این معرفی به سرعت و با کمترین هزینه انجام شود تا بتوانید از بیشترین بهره‌وری ممکن برخوردار شوید. از طریق چاپ تراکت و توزیع آن‌ها در نقاط مختلف مانند درب منازل یا روی شیشه جلوی ماشین‌ها، شما می‌توانید محصولات یا کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. در آریا رول، ما آماده ارائه این روش تبلیغاتی کارآمد و موثر را در کمترین زمان ممکن هستیم. شما می‌توانید از طرح‌های موجود یا طرح‌های سفارشی خود استفاده کرده و تراکت‌های خود را با سرعت در سطح شهر منتشر کنید.

چاپ تراکت تبلیغاتی با تیراژ بالا

هدف ما، ارائه بهترین خدمات چاپ برای حمایت از کسب و کار شماست. ما در آریا رول با افتخار اعلام می‌کنیم که آماده همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی در زمینه ارائه انواع خدمات چاپ، به خصوص چاپ تراکت‌های تبلیغاتی و اداری، در کوتاه‌ترین زمان و به صورت مستقیم و بدون واسطه هستیم. ما با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ، رنگ‌های با کیفیت بالا را تضمین می‌کنیم و همواره با قیمت‌های رقابتی و آنلاین در کنار شما هستیم.

 

برای آشنایی با محصولات لیبل خام کلیک کنید

 

چاپ تراکت از طریق انتشار بیش از حد = بهبود کسب و کار شما
برای معرفی یک کسب و کار، امری ضروری است که این معرفی به سرعت و با کمترین هزینه صورت گیرد تا بتوانید از بیشترین بهره‌وری ممکن برخوردار شوید. از طریق چاپ تراکت و توزیع آن‌ها در نقاط مختلف مانند درب منزل‌ها یا روی شیشه جلوی ماشین‌ها، شما می‌توانید محصول و یا کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. ما آماده ارائه این روش تبلیغاتی کارآمد و مفید را در کمترین زمان ممکن هستیم. شما می‌توانید از طرح‌های موجود یا طرح‌های سفارشی خود استفاده کرده و تراکت‌های خود را با سرعت در سطح شهر منتشر کنید.

 

 

چاپ تراکت تبلیغاتی با تیراژ بالا
هدف ما، بهترین چاپ برای پشتیبانی از کسب و کار شما است.

 

برای آشنایی با محصولات چاپ فلکسو کلیک کنید

 

ما در آریا رول افتخار می‌کنیم که آماده همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی در زمینه ارائه انواع خدمات چاپ، به خصوص چاپ تراکت‌های تبلیغاتی و اداری، در کوتاه‌ترین زمان و به صورت مستقیم و بدون واسطه هستیم. ما با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ، رنگ‌های با کیفیت بالا را تضمین می‌کنیم و همواره با قیمت‌های رقابتی و آنلاین در کنار شما هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.