کد خبر : 216258
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 9:00
دیدگاه‌ها برای پل ورم‌هول به دنبال ایردراپ ۶۱۷ میلیون توکن! چه کسانی واجد شرایط هستند؟ بسته هستند

پل ورم‌هول به دنبال ایردراپ ۶۱۷ میلیون توکن! چه کسانی واجد شرایط هستند؟

پل ورم‌هول به دنبال ایردراپ ۶۱۷ میلیون توکن! چه کسانی واجد شرایط هستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه پل بین زنجیره‌ای ورم‌هول (Wormhole)، پلتفرمی که قابلیت همکاری و انتقال داده‌ها را در بیش از ۳۰ بلاکچین تسهیل می‌کند، روز چهارشنبه از انتشار توکن جدید W و ایردراپ بیش از ۶۱۷ میلیون از این توکن (۶ درصد از کل عرضه) میان کاربران قدیمی خود خبر داد. این اقدام بخشی از

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پل بین زنجیره‌ای ورم‌هول (Wormhole)، پلتفرمی که قابلیت همکاری و انتقال داده‌ها را در بیش از ۳۰ بلاکچین تسهیل می‌کند، روز چهارشنبه از انتشار توکن جدید W و ایردراپ بیش از ۶۱۷ میلیون از این توکن (۶ درصد از کل عرضه) میان کاربران قدیمی خود خبر داد. این اقدام بخشی از استراتژی ورم‌هول برای غیرمتمرکزسازی بیشتر اکوسیستم خود است.
فناوری ورم‌هول بیش از ۲۰۰ برنامه کاربردی را قادر می‌سازد تا داده‌ها را به طور یکپارچه منتقل کنند و به بیش از یک میلیون کیف پول منحصربه‌فرد خدمات ارائه می‌دهد.
طبق گزارش‌ها، توکن W به عنوان توکن حاکمیتی ورم‌هول عمل خواهد کرد. به این ترتیب، دارندگان W قادر خواهند بود تا از طریق دائو (DAO) ورم‌هول، نهادی که هنوز راه‌اندازی نشده، در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی شرکت کنند و بر جهت‌گیری و آینده این پروتکل تأثیر بگذارند. در واقع، علاوه بر W، این تیم قصد دارد یک سیستم حکمرانی مبتنی بر این توکن را نیز معرفی کند. بر اساس اطلاعیه تیم ورم‌هول، توکن W به صورت بومی در شبکه‌های سولانا و اتریوم راه‌اندازی خواهد شد.

طی ایردراپی که قرار است انجام شود، توکن‌های W میان کاربران برنامه‌های اکوسیستم ورم‌هول و شرکت‌کنندگان فعال آن توزیع خواهد شد. اسنپ‌شات مورد نظر برای تعیین واجد شرایط بودن کاربران در این ایردراپ، در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۵۹ UTC گرفته شده است.
ایردراپ این توکن جدید یک لحظه مهم برای ورم‌هول خواهد بود؛ زیرا این تیم به دنبال متعادل کردن زیرساخت‌های تکنولوژیکی خود با یک مدل حاکمیتی است که جامعه را در فرآیندهای تصمیم‌گیری خود درگیر می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پل ورم‌هول به دنبال ایردراپ ۶۱۷ میلیون توکن! چه کسانی واجد شرایط هستند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.