کد خبر : 216687
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 6:57
دیدگاه‌ها برای پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۶ فروردین ۱۴۰۳) بسته هستند

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۶ فروردین ۱۴۰۳)

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۶ فروردین ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی صعودی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۵۲۹ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۱.۷۴ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد. ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، افزایش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی صعودی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۵۲۹ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۱.۷۴ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، افزایش قیمتی ۴.۴۰ درصدی را ثبت کرده است و روندی صعودی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۷ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی صعودی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر افزایش قیمتی ۴.۳۸ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳۴۶۶ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال اوندو فایننس (ONDO)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال Ondo امروز با رشد قیمتی ۲۹.۹۰ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Ondo، نام رمزارزهای داگ ویف هت (WIF) با ۲۲.۶۰ درصد افزایش قیمت و اینترنت کامپیوتر (ICP) با ۲۱.۰۰ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال ترون (TRX) با ۱.۳۲ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از TRON نیز، ارز دیجیتال آپتوس (APT) با ۱.۰۳ درصد افت قیمت و ارز دیجیتال مونرو (XMR)، با ۱.۰۲ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۶ فروردین ۱۴۰۳) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.