کد خبر : 215867
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 13:00
دیدگاه‌ها برای ورلد کوین باز هم رکورد زد! پیش‌بینی تحلیلگران درباره ادامه روند قیمت WLD چیست؟ بسته هستند

ورلد کوین باز هم رکورد زد! پیش‌بینی تحلیلگران درباره ادامه روند قیمت WLD چیست؟

ورلد کوین باز هم رکورد زد! پیش‌بینی تحلیلگران درباره ادامه روند قیمت WLD چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت ارز دیجیتال ورلد کوین (WLD) از ابتدای ماه فوریه یک روند صعودی در پیش گرفته است. این رمزارز با تجربه یک رشد ۲۵ درصدی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، امروز ۲۲ فوریه، بالاترین قیمت تاریخی خود را در محدوده ۸٫۷۵ دلار به ثبت رساند. افزایش قیمت ورلد کوین در روزهای

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال ورلد کوین (WLD) از ابتدای ماه فوریه یک روند صعودی در پیش گرفته است. این رمزارز با تجربه یک رشد ۲۵ درصدی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، امروز ۲۲ فوریه، بالاترین قیمت تاریخی خود را در محدوده ۸٫۷۵ دلار به ثبت رساند.

افزایش قیمت ورلد کوین در روزهای اخیر به راه‌اندازی ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو سورا (Sora) توسط شرکت اوپن‌اِی‌آی (OpenAI) نسبت داده می‌شود.

در همین حال، معامله‌گران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال در X (توییتر سابق) دیدگاه خوش‌بینانه‌ای به روند آتی WLD دارند. اما افزایش قیمت ورلد کوین تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

شمارش امواج الیوت در بازه زمانی روزانه نشان می‌دهد که قیمت WLD همچنان به صعود ادامه خواهد داد. محتمل‌ترین شمارش امواج نشان می‌دهد که قیمت ورلد کوین در موج سوم از یک حرکت پنج موجی رو به بالا قرار دارد (خطوط سفید). طول موج سوم تا کنون نزدیک به ۲٫۶۱ برابر موج اول بوده است.

بنابراین، WLD به اولین مقاومت خود در ۹٫۱۵ دلار نزدیک می‌شود. در صورت غلبه بر این مقاومت، قیمت ورلد کوین می‌تواند تا ۴۰ درصد دیگر افزایش یابد و به مقاومت بعدی در ۱۱٫۸۵ دلار برسد. در این صورت، طول موج سوم ۳٫۶۱ برابر طول موج اول خواهد بود.whooping-400-million-doge-suddenly-change-hands-as-dogecoin-miners-make-u-turn-علی‌رغم این پیش‌بینی صعودی، رد قیمت WLD از ناحیه مقاومتی ۹٫۱۵ دلار می‌تواند باعث افت ۲۲ درصدی آن تا نزدیک‌ترین حمایت فیبوناچی در ۶٫۴۵ دلار شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ورلد کوین باز هم رکورد زد! پیش‌بینی تحلیلگران درباره ادامه روند قیمت WLD چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.