کد خبر : 216643
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403 - 9:30
دیدگاه‌ها برای مدیرعامل ریپل راز موفقیت جهانی ارز دیجیتال XRP را فاش کرد! بسته هستند

مدیرعامل ریپل راز موفقیت جهانی ارز دیجیتال XRP را فاش کرد!

مدیرعامل ریپل راز موفقیت جهانی ارز دیجیتال XRP را فاش کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد. او معتقد است که صرف‌نظر از هیجانات مقطعی در بازار، تنها ارزهای دیجیتالی که کاربردی در دنیای واقعی دارند، می‌توانند در بلندمدت موفق باشند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.

او معتقد است که صرف‌نظر از هیجانات مقطعی در بازار، تنها ارزهای دیجیتالی که کاربردی در دنیای واقعی دارند، می‌توانند در بلندمدت موفق باشند.

گارلینگهاوس در پلتفرم X، ضمن اشاره به عوامل موثر بر بازار صعودی سال ۲۰۲۴، مانند هجوم سرمایه به صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین و همچنین، نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، بر نقش حیاتی کاربرد یک ارز دیجیتال در موفقیت آن تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد که با وجود تاثیرگذاری نوسانات قیمت بیت کوین بر سایر ارزهای دیجیتال، رمز موفقیت نهایی، کاربرد واقعی در دنیای تجارت و امور مالی است.

به گفته گارلینگهاوس، رمز موفقیت ارز دیجیتال ریپل (XRP) نیز در همین نکته نهفته است. ریپل به عنوان یک ارز واسطه عمل می‌کند و امکان مبادلات آسان و کم‌هزینه بین ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات را برای موسسات مالی فراهم می‌آورد.

این ارز دیجیتال همچنین قابلیت انجام تراکنش‌های بین‌المللی سریع و کارآمد را داراست. اظهارات اخیر گارلینگهاوس بارها توسط کارشناسان مختلف نیز تایید شده است.

برای مثال، تحلیلگری با نام JackTheRippler ضمن اشاره به کاربرد قابل‌توجه ریپل، بر این باور است که در صورت اولویت یافتن کاربرد در بازار ارزهای دیجیتال، ریپل می‌تواند به عنوان بیت کوین بعدی مطرح شود.

لازم به ذکر است که در سال ۲۰۲۳، طی مصاحبه‌ای با بلومبرگ، از گارلینگهاوس سوال شد که آیا او XRP را به عنوان بیت کوین بعدی در نظر می‌گیرد؟

مدیرعامل ریپل در پاسخ به این سوال اعلام کرد که ریپل با فعالیت جهت حل مشکلات واقعی، می‌تواند فرصت‌های‌ قابل‌توجهی برای افزایش ارزش XRP ایجاد کند.

به گفته وی، XRP هسته اصلی چیزی هدفی است که ریپل قصد دستیابی به آن را دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته مدیرعامل ریپل راز موفقیت جهانی ارز دیجیتال XRP را فاش کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.