کد خبر : 216111
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 12:31
دیدگاه‌ها برای مجمع عمومی عادی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار شد/ معارفه مدیرعامل جدید بسته هستند

مجمع عمومی عادی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار شد/ معارفه مدیرعامل جدید

مجمع عمومی عادی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار شد/ معارفه مدیرعامل جدید

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به ۳۰ آذر 1402 شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار و «امین احمدی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معارفه شد. به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه و تعاون روز (9 اسفندماه 1402)

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به ۳۰ آذر 1402 شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار و «امین احمدی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه و تعاون روز (9 اسفندماه 1402) با حضور شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون، فتاحی رئیس هیات مدیره بانک، اعضای هیئت عامل، معصومی مدیرعامل شرکت و جمعی از مدیران شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون با حضور 100 درصدی سهامداران برگزار و گزارشی جامع از فعالیت شرکت ارائه شد.

آرمین معصومی، مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در این رویداد ضمن خوش آمدگوی به مدیر عامل و رییس هئیت مدیره بانک توسعه تعاون و همچنین اعضای هئیت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی در گزارشی گفت: این شرکت با تشکیل کمیته‌ها و سامانه‌های ارزش‌یابی شرکت‌ها آمادگی دارد تا هر نوع پروژه بانکی که قابلیت برون سپاری دارد را با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی انجام دهد .

لزوم برنامه‌ریزی در جهت تحقق درآمد ثابت

همچنین سید باقر فتاحی، رییس هئیت مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته اتفاق های خوبی در شرکت توسعه تعاون رقم خورد که باید در این مجمع قدردان زحمات همکاران بود.

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون پیشنهاد داد: در برنامه کاری سال آینده باید موضوع همسان‌سازی به طور کامل پیگیری شود، درامد ثابت برای شرکت برنامه ریزی شود، وصول مطالبات و ارزیابی آن نیز به طور کامل پیگیری شود.

مجمع عمومی عادی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار شد/ معارفه مدیرعامل جدید

تقدیر از عملکرد قابل قبول شرکت در سال جاری

در ادامه محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار مجمع و تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: هدف از تشکیل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه و تعاون، ارائه خدمت و کسب رضایت ذی‌نفعان است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته عملکرد شرکت کاملا رضایت بخش بوده، افزود: هدف اصلی این است که این شرکت بتواند سبد زنجیره خدمات بانک را تکمیل کرده و بتواند شرکت ها و زیر مجموعه خود را با برنامه های توسعه ای به ظرفیت بالایی برساند.

شیخ حسینی تاکید کرد: عملکرد شرکت در سال جاری کاملا مثبت و قابل قبول بوده کما اینکه ظرفیت شرکت بیشتر از این است و ما باید از تمام ظرفیت شرکت به نحو احسنت استفاده کنیم که قطعا این مهم در دستور کار شرکت و مدیران مجموعه است.

معرفی معصومی به عنوان دستیار مردمی مدیرعامل

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ادامه داد: بر اساس دستورات وزارتخانه اقتصاد بایدیک دستیار مردمی برای مدیرعامل بانک انتخاب شود و بدین ترتیب تصمیم گرفتیم جناب آقای معصومی را به عنوان دستیار مردمی مدیرعامل منصوب ‌کنیم.

مجمع عمومی عادی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار شد/ معارفه مدیرعامل جدید

معارفه امین احمدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت

شیخ حسینی در انتها با تشکر از زحمات مدیرعامل پیشین، امین احمدی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه معارفه کرد و گفت: ایشان با داشتن تجربیات موفق در استانداری، هلال احمر، مدیریت مالی و اداری، همکاری در نهادهای وابسته به نمایندگی ولی فقیه و دانشگاهی و علمی و … توانایی مدیریت قوی در این سمت را دارد.

او با بیان اینکه تغییرات مدیریتی باید به توسعه و پیشرفت منتج شود، پیش بینی کرد: با تعهد و تدبیری که آقای احمدی دارند قطعا مسیری را که آقای معصومی برای شرکت اندیشیند را با عملکرد قوی‌تر و همکاری مجموعه و اعضا، به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق خواهند داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.