کد خبر : 216030
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 6:46
دیدگاه‌ها برای صعود شگفت‌انگیز بیت ‌کوین به ۶۴ هزار دلار! هدف بعدی ۷۰ هزار دلار است؟ بسته هستند

صعود شگفت‌انگیز بیت ‌کوین به ۶۴ هزار دلار! هدف بعدی ۷۰ هزار دلار است؟

صعود شگفت‌انگیز بیت ‌کوین به ۶۴ هزار دلار! هدف بعدی ۷۰ هزار دلار است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه فعالیت معاملاتی در صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات تازه راه‌اندازی شده بیت کوین این هفته سر به فلک کشیده و هر روز به نقاط عطف جدیدی می‌رسد. طبق گزارش‌ها، روز چهارشنبه ۲۸ فوریه، حجم معاملات روزانه هر ۹ صندوق ETF اسپات بیت کوین در مجموع به میزان خیره‌کننده ۱۰۰ درصد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

فعالیت معاملاتی در صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات تازه راه‌اندازی شده بیت کوین این هفته سر به فلک کشیده و هر روز به نقاط عطف جدیدی می‌رسد. طبق گزارش‌ها، روز چهارشنبه ۲۸ فوریه، حجم معاملات روزانه هر ۹ صندوق ETF اسپات بیت کوین در مجموع به میزان خیره‌کننده ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

اریک بالچوناس، استراتژیست مشهور بلومبرگ، ارقام قابل‌توجهی را برای این صندوق‌ها فاش کرده که نشان‌دهنده دو برابر شدن رکورد حجم آنها است.

به گفته بالچوناس، این صندوق‌ها با حدود ۶ میلیارد دلار معامله، از رکورد قبلی خود که درست یک روز قبل ثبت شده بود، فراتر رفتند. پیشتاز این جدول، صندوق IBIT بلک‌راک با ۳٫۳ میلیارد دلار حجم معامله است و پس از آن، ETF شرکت فیدلیتی قرار دارد که حجم معاملات آن ۱٫۴ میلیارد دلار بوده است.

هر دوی این صندوق‌ها رکورد قبلی خود را دو برابر کردند. به طرز چشمگیری، تعداد کل معاملات آنها نیز دو برابر شد و از نیم میلیون تراکنش فراتر رفت.

هجوم سرمایه به ETFهای بیت کوین ادامه دارد!

بالچوناس در ادامه اظهار داشت که افزایش حجم معاملات این صندوق‌ها، عمدتاً ناشی از تقاضای طبیعی است تا معاملات الگوریتمی یا آربیتراژ محور. وی خاطرنشان کرد که پلتفرم‌ها و کارگزاری‌های دیگری هم در حال بررسی اضافه کردن این ETFها به لیست خود هستند که می‌تواند تقاضا برای این محصولات را بیش از پیش افزایش دهد.

در همین راستا و به گزارش منابع آگاه به موضوع، غول بانکداری مورگان استنلی نیز در حال حاضر در حال انجام بررسی‌های لازم برای ادغام بالقوه محصولات ETF بیت کوین در پلتفرم کارگزاری خود است.

در حالی که تاکنون سرمایه قابل‌توجهی به این محصولات سرازیر شده، در دسترس بودن آنها از طریق شبکه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و پلتفرم‌های کارگزاری مرتبط با شرکت‌های بزرگی مانند مورگان استنلی، می‌تواند به پذیرش گسترده این صندوق‌ها کمک شایانی کند.

لازم به ذکر است که مورگان استنلی با داشتن بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، پیشینه خوبی در سرمایه‌گذاری‌های جایگزین و بازارهای خصوصی دارد. علاوه بر این، این شرکت در ارائه دسترسی به بیت کوین برای مشتریان ثروتمند خود پیشرو بوده است.

واکنش قیمت بیت کوین

در واکنش به این تحولات قابل‌توجه، قیمت بیت کوین روز چهارشنبه تا نزدیکی ۶۴ هزار دلار افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده قیمتی ۶۲،۴۱۵ دلار معامله می‌شود. اما همچنان یک رشد ۹٫۲۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد. رشد قیمتی بیت کوین در بازه‌های هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به ۲۱ و ۴۸ درصد می‌رسد.bitcoin-spot-etf-70000-btc-price-coming

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات بیت کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب با ۹٫۲۵ و ۱۳۱ درصد افزایش، به ۱٫۲۳ تریلیون دلار و ۹۱٫۵۷ میلیارد دلار رسیده است. با توجه به نزدیک شدن به تاریخ رویداد هاوینگ، اگر این سرخوشی در بازار همچنان ادامه داشته باشد، ثبت یک رکورد تاریخی جدید برای قیمت بیت کوین دور از ذهن نیست.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته صعود شگفت‌انگیز بیت ‌کوین به ۶۴ هزار دلار! هدف بعدی ۷۰ هزار دلار است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.