کد خبر : 216015
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 14:30
دیدگاه‌ها برای شیباسوزی با قدرت ادامه دارد؛ حذف بیش از ۱۰۰ میلیون توکن SHIB دیگر از بازار! بسته هستند

شیباسوزی با قدرت ادامه دارد؛ حذف بیش از ۱۰۰ میلیون توکن SHIB دیگر از بازار!

شیباسوزی با قدرت ادامه دارد؛ حذف بیش از ۱۰۰ میلیون توکن SHIB دیگر از بازار!

زمان مطالعه: 1 دقیقه اکوسیستم شیبا اینو (Shiba Inu) که اخیرا پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده، در آخرین اقدام خود، حجم قابل‌توجهی از توکن‌های SHIB را سوزانده است. به گزارش پلتفرم شیب‌برن (Shibburn)، نرخ توکن‌سوزی شیبا در روز ۲۸ فوریه، ۱۹۱۳.۹۵ درصد افزایش یافته و طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۲.۷۶ میلیون توکن SHIB سوزانده و

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اکوسیستم شیبا اینو (Shiba Inu) که اخیرا پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده، در آخرین اقدام خود، حجم قابل‌توجهی از توکن‌های SHIB را سوزانده است.

به گزارش پلتفرم شیب‌برن (Shibburn)، نرخ توکن‌سوزی شیبا در روز ۲۸ فوریه، ۱۹۱۳.۹۵ درصد افزایش یافته و طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۲.۷۶ میلیون توکن SHIB سوزانده و از گردش خارج شده است.

این توکن‌سوزی توکنومیک شیبا اینو را بهبود داده و تقاضا برای توکن این شبکه را افزایش می‌دهد. در پی این رویداد، توکن SHIB که روز گذشته یک صعود خیره‌کننده را تجربه کرده بود، به رشد خود ادامه داد.

قیمت شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته یک رشد ۶.۳۳ درصدی را تجربه کرده و به ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار رسیده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته و ارزش بازار این میم‌‌کوین نیز به ترتیب ۱۶۷.۳۷ درصد و ۶.۳۳ درصد افزایش یافته است.

در این میان، داده‌های پلتفرم اطلاعاتی کوین‌گلس (Coinglass) نشان‌دهنده افزایش ۵.۶۵ درصدی سود باز این ارز دیجیتال هستند. ورود حجم قابل‌توجهی از سرمایه به بازار و افزایش فعالیت کاربران، نشان‌دهنده دیدگاه صعودی سرمایه‌گذاران نسبت به آینده و قیمت توکن SHIB است.

علاقه‌مندان به بازار کریپتو انتظار افزایش بیشتر قیمت این توکن دارند که با توجه به توکن‌سوزی و کاهش مداوم عرضه، دور از دسترس نخواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شیباسوزی با قدرت ادامه دارد؛ حذف بیش از ۱۰۰ میلیون توکن SHIB دیگر از بازار! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.