کد خبر : 216735
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403 - 12:30
دیدگاه‌ها برای سگ کلاهدار با ۲۵ درصد افزایش قیمت، رهبری میم‌کوین‌ها را به دست گرفت! بسته هستند

سگ کلاهدار با ۲۵ درصد افزایش قیمت، رهبری میم‌کوین‌ها را به دست گرفت!

سگ کلاهدار با ۲۵ درصد افزایش قیمت، رهبری میم‌کوین‌ها را به دست گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه داگ‌ ویف ‌هت (WIF)، توکن بلاک‌چین سولانا، امروز ۲۷ مارس با افزایشی بیش از ۲۵ درصدی، پیشرو در افزایش قیمت میم کوین‌ها شد. این در حالی است که بازار ارزهای دیجیتال همچنان آرام است و حرکت کندی دارد. قیمت توکن WIF طی چند ساعت به سقف ۳.۴۷ دلار رسید، سپس تا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داگ‌ ویف ‌هت (WIF)، توکن بلاک‌چین سولانا، امروز ۲۷ مارس با افزایشی بیش از ۲۵ درصدی، پیشرو در افزایش قیمت میم کوین‌ها شد. این در حالی است که بازار ارزهای دیجیتال همچنان آرام است و حرکت کندی دارد.

قیمت توکن WIF طی چند ساعت به سقف ۳.۴۷ دلار رسید، سپس تا حدود ۳.۲۰ دلار کاهش یافت. این روند بار دیگر افزایشی شد و قیمت به حدود ۳.۴۰ دلار رسید. این افزایش باعث شد که توکن WIF بر اساس سودآوری، به جمع ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر راه یابد.

در زمان نگارش این خبر اما بار دیگر این میم کوین با روند کاهشی روبه‌رو شده است و در محدوده ۳.۱۷ دلاری معامله ‌می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۲۳ درصد افزایش یافته است.

محبوبیت این توکن از زمان عرضه در اواخر سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته و در کنار دیگر ارزهای دیجیتالِ با تم سگ‌مانند مانند دوج‌کوین و شیبا اینو قرار گرفته است.

با وجود اینکه داگ ویف هت یک میم‌کوین است، توانسته رتبه‌ ۴۴ را از نظر ارزش بازار به خود اختصاص دهد که نشان‌دهنده‌ نفوذ روزافزون آن در جامعه‌ ارزهای دیجیتال است.

این افزایش ارزش را می‌توان به عواملی مانند جذابیت لوگوی آن، اهمیت فرهنگی که به دست آورده است و هیجان کلی بازار ارزهای دیجیتال نسبت داد.

خروج این توکن از الگوی “فنجان و دسته” نشانه‌ای صعودی برای افزایش قیمت بیشتر است. تحلیلگران بر این باورند که در صورت حفظ شتاب، WIF از خط گردن فراتر خواهد رفت و به ۴.۳۵ دلار خواهد رسید. با این حال، عدم حفظ این سطح می‌تواند موجب احتیاط معامله‌گران و سقوط به سطح ۲.۹ دلاری شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سگ کلاهدار با ۲۵ درصد افزایش قیمت، رهبری میم‌کوین‌ها را به دست گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.