کد خبر : 216282
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 11:30
دیدگاه‌ها برای سرویس نام شیبا راه‌اندازی شد! آیا دوباره شاهد رالی قیمت SHIB خواهیم بود؟ بسته هستند

سرویس نام شیبا راه‌اندازی شد! آیا دوباره شاهد رالی قیمت SHIB خواهیم بود؟

سرویس نام شیبا راه‌اندازی شد! آیا دوباره شاهد رالی قیمت SHIB خواهیم بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه تیم شیبا اینو، روز پنج‌شنبه هفتم مارس، راه‌اندازی سرویس نام شیبا (Shib name service) را به اطلاع کاربران خود رساند. این سرویس با همکاری شیبا اینو و شرکت D3 Inc، که در حوزه DNS (نام‌های دامنه) فعالیت دارد، اجرا خواهد شد.طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت توکن SHIB با تقریباً 150 درصد رشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم شیبا اینو، روز پنج‌شنبه هفتم مارس، راه‌اندازی سرویس نام شیبا (Shib name service) را به اطلاع کاربران خود رساند. این سرویس با همکاری شیبا اینو و شرکت D3 Inc، که در حوزه DNS (نام‌های دامنه) فعالیت دارد، اجرا خواهد شد.
طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت توکن SHIB با تقریباً 150 درصد رشد طی هفته گذشته به این خبر واکنش نشان داده است. با این حال، داده‌های بازار مشتقات حاکی از احساسات نزولی در مورد توکن SHIB است که آینده قیمت این ارز دیجیتال را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.
شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، اخیراً با انتشار پستی در X عنوان کرده که با توجه به تخفیف‌های در نظر گرفته شده در مراحل اولیه راه‌اندازی سرویس نام شیبا، به نظر می‌رسد پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه وجود داشته باشد.
در همین حال، شیبا یک توسعه دیگر را در دست راه‌اندازی دارد. طبق گزارش‌ها، امروز توکن KNINE این اکوسیستم با همکاری شرکت کی‌ناین فایننس (K9 Finance) راه‌اندازی خواهد شد که می‌تواند موجب ایجاد خوش‌بینی نسبت به اکوسیستم شیبا و در نتیجه، افزایش قیمت توکن SHIB شود.

علی‌رغم این پیشرفت‌ها، قیمت شیبا در حال حاضر نزولی است. در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو کاهش قیمت 16 درصدی را طی 24 ساعت گذشته تجربه کرده و به محدوده 0.00003168 دلار رسیده است. قیمت این توکن در ابتدا صعودی بود، اما سپس به سرعت کاهش یافت که با داده‌های بازار مشتقات همخوانی دارد.
داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان‌دهنده کاهش قابل توجه 26.53 درصدی شاخص سود باز (open interest) این توکن است. همچنین حجم معاملات آن طی 24 ساعت گذشته بیش از 60 درصد کاهش یافته است. این موضوع منجر به کاهش ورود پول و ایجاد احساسات نزولی می‌شود. در این میان، کاهش فاندینگ ریت به 0.0637 درصد نیز به این احساسات نزولی دامن زده است.
با این حال، با توجه به پیشرفت‌های اکوسیستم شیبا به نظر می‌رسد که قیمت این میم‌کوین در آینده افزایش قابل‌توجهی را تجربه کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سرویس نام شیبا راه‌اندازی شد! آیا دوباره شاهد رالی قیمت SHIB خواهیم بود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.