کد خبر : 216017
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 14:00
دیدگاه‌ها برای رشد ۳۰ درصدی بنکی در یک روز! علت محبوبیت توکن QI در بین کاربران چیست؟ بسته هستند

رشد ۳۰ درصدی بنکی در یک روز! علت محبوبیت توکن QI در بین کاربران چیست؟

رشد ۳۰ درصدی بنکی در یک روز! علت محبوبیت توکن QI در بین کاربران چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه تنها چند ساعت پس از راه‌اندازی قابلیت جدید سرویس لیکویید استیکینگ توسط شبکه بنکی (BENQI)، قیمت توکن بومی این شبکه با نماد QI، بیش از ۲۸ درصد افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن QI به ۰.۰۲۳۰۷ دلار و ارزش بازار آن به ۱۰۵ میلیون دلار رسیده است. علاوه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تنها چند ساعت پس از راه‌اندازی قابلیت جدید سرویس لیکویید استیکینگ توسط شبکه بنکی (BENQI)، قیمت توکن بومی این شبکه با نماد QI، بیش از ۲۸ درصد افزایش یافت.

در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن QI به ۰.۰۲۳۰۷ دلار و ارزش بازار آن به ۱۰۵ میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات روزانه توکن بنکی با ۷۵۰ درصد رشد به بیش از ۱۰۶ میلیون دلار افزایش یافته است.

بنکی یک بازار نقدینگی غیرمتمرکز و پروتکل لیکویید استیکینگ محسوب می‌شود که بر بستر شبکه قراردادهای هوشمند اولانچ (Avalanche) راه‌اندازی شده است. این پلتفرم کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از دارایی‌های دیجیتال خود به دریافت و پرداخت وام و کسب سود بپردازند.

علاوه بر این، پروتکل لیکویید استیکینگ آن، به کاربران امکان باز کردن قفل توکن‌های AVAX استیک شده را به منظور استفاده در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز می‌دهد. ویژگی لیکویید استیکینگ بنکی تاکنون بیش از ۲۹۲ میلیون دلار دارایی جذب کرده و این رقم در حال افزایش است.

بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت پروژه، این پلتفرم بیش ۱۰۰ هزار کاربر در جهان دارد. قیمت بنکی طی ۲۴ ساعت گذشته موفق شد بر مقاومت ۰.۰۱۸۴۰ دلار غلبه کند و بیش از ۴۰ درصد افزایش یابد، با این حال پس از برخورد با مقاومت ۰.۰۲۸ دلار، یک اصلاح را تجربه کرد.

در صورت ادامه فشار فروش، احتمال کاهش قیمت بنکی وجود دارد. برعکس، در صورت افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال، قیمت آن افزایش پیدا کرده و می‌تواند به سطوح بالاتری برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رشد ۳۰ درصدی بنکی در یک روز! علت محبوبیت توکن QI در بین کاربران چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.