کد خبر : 216400
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 10:00
دیدگاه‌ها برای رشد ۱۰۰ درصدی گالا تنها در ۲ روز! رالی صعودی قیمت GALA همچنان ادامه دارد؟ بسته هستند

رشد ۱۰۰ درصدی گالا تنها در ۲ روز! رالی صعودی قیمت GALA همچنان ادامه دارد؟

رشد ۱۰۰ درصدی گالا تنها در ۲ روز! رالی صعودی قیمت GALA همچنان ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در پی رونق گرفتن بخش گیم‌فای (GameFi)، قیمت توکن GALA، ارز دیجیتال بومی پلتفرم گالا گیمز (Gala Games)، در دو روز گذشته حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن GALA حدود ۰.۰۶۹۲۸ دلار و ارزش بازار آن ۲.۰۲۶ میلیارد دلار است. شایان ذکر است که

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی رونق گرفتن بخش گیم‌فای (GameFi)، قیمت توکن GALA، ارز دیجیتال بومی پلتفرم گالا گیمز (Gala Games)، در دو روز گذشته حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن GALA حدود ۰.۰۶۹۲۸ دلار و ارزش بازار آن ۲.۰۲۶ میلیارد دلار است. شایان ذکر است که ارزش بازار این توکن در کمتر از یک هفته، بیش از یک میلیارد دلار رشد کرده است.

این توکن اخیرا یکی از بهترین عملکرد‌ها را در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار داشته است و پرایس اکشن و اندیکاتورهای تکنیکال، از ادامه روند صعودی آن حکایت دارند.

نکته قابل‌توجه در مورد وضعیت فعلی گالا این است که حدود ۹۰ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی قیمت خود (۰.۸۲۴۸ دلار) که در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود، قرار دارد.

این اختلاف قابل‌توجه، به معنای وجود فضای کافی برای صعود بیشتر در کوتاه‌مدت و بلند‌مدت است. علاوه بر این، میانگین متحرک ۳۰ روزه یک تقاطع طلایی را با میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ایجاد کرده که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.gala-gala-price-jumps-100-in-two-days-amid-gamefi-frenzy

پلتفرم گالا گیمز خود نیز در هفته‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی صرافی غیر‌متمرکز گالاسواپ (GalaSwap DEX) اشاره کرد. این پیشرفت‌ها منجر به افزایش نرخ پذیرش توکن GALA شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رشد ۱۰۰ درصدی گالا تنها در ۲ روز! رالی صعودی قیمت GALA همچنان ادامه دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.