کد خبر : 216230
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 15:30
دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی صندوقی جدید برای استیکینگ ۹ آلت‌کوین منتخب توسط گری‌اسکیل! بسته هستند

راه‌اندازی صندوقی جدید برای استیکینگ ۹ آلت‌کوین منتخب توسط گری‌اسکیل!

راه‌اندازی صندوقی جدید برای استیکینگ ۹ آلت‌کوین منتخب توسط گری‌اسکیل!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال گری‌اسکیل که یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین را عرضه کرده، از Grayscale Dynamic Income Fund (GDIF) رونمایی کرد. گفته می‌شود که این صندوق نوآورانه، عصر جدیدی را در حوزه استیکینگ ارزهای دیجیتال به وجود خواهد آورد. استیکینگ ارزهای دیجیتال یک

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال گری‌اسکیل که یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین را عرضه کرده، از Grayscale Dynamic Income Fund (GDIF) رونمایی کرد.

گفته می‌شود که این صندوق نوآورانه، عصر جدیدی را در حوزه استیکینگ ارزهای دیجیتال به وجود خواهد آورد. استیکینگ ارزهای دیجیتال یک عملکرد اصلی در بلاکچین‌های اثبات سهام است که نسبت به مدل اثبات کار بیت کوین متفاوت عمل می‌کند.

در شبکه‌های اثبات سهام، دارندگان توکن‌ها می‌توانند دارایی‌های خود را برای پشتیبانی از عملیات شبکه اختصاص دهند و در مقابل قفل کردن دارایی، درآمد کسب کنند.

این یک رویکرد جذاب و جدید در دنیای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که به سرعت در حال فراگیر شدن است.

اکنون گری‌اسکیل با ارائه صندوق GDIF به سرمایه‎گذاران این امکان را می‌دهد تا از طریق استیکینگ ۹ آلت کوین آپتوس (APT)، سلستیا (TIA)، اتر استیک‌شده کوین بیس (CBETH)، اتم (ATOM)، نیر (NEAR)، کازماس (OSMO)، پولکادات (DOT)، اس‌ای‌آی ‌(SEI) و سولانا (SOL)، سود کسب کنند.

در واقع، صندوق GDIF به دنبال ارائه یک روش برای بهینه‌سازی درآمد با استفاده از استیکینگ و افزایش سرمایه از طریق چنین سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه‌ای است. علاوه بر این، گری‌اسکیل اخیرا یک ETF متمرکز بر حفظ حریم خصوصی را نیز به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده پیشنهاد داده است.

این ETF روی فناوری‌های بلاکچین و ارزهای دیجیتالی که بر رمزنگاری و حریم خصوصی کاربر تأکید می‌کنند، تمرکز دارد.در همین حال، صندوق تراست بیت کوین گری‌اسکیل (GBTC) با چالش‌هایی مواجه شده است. این صندوق از زمان تبدیل شدن به یک ETF اسپات، شاهد خروج تقریباً ۱۰ میلیارد دلار بوده است.

طبق داده‌های Farside Investors، این صندوق در روز سه‌شنبه، ۵ مارس همزمان با رسیدن بیت کوین به بالاترین قیمت خود، خروجی ۳۳۲ میلیون دلاری داشته است.

این امر می‌تواند به دلیل افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به محصولات جایگزین با کارمزد پایین‌تر، مانند ETF بلک‌راک (BlackRock) باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته راه‌اندازی صندوقی جدید برای استیکینگ ۹ آلت‌کوین منتخب توسط گری‌اسکیل! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.