کد خبر : 215033
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 18:35
دیدگاه‌ها برای دکتر فکور در همایش شکوه ایثار و گزارش مصور فعالیتهای بنیاد خیریه ام الاایتام: خانواده های بی سرپرست و خانواده های ایتام در اولویت کار ما هستند بسته هستند

دکتر فکور در همایش شکوه ایثار و گزارش مصور فعالیتهای بنیاد خیریه ام الاایتام: خانواده های بی سرپرست و خانواده های ایتام در اولویت کار ما هستند

دکتر فکور در همایش شکوه ایثار و گزارش مصور فعالیتهای بنیاد خیریه ام الاایتام: خانواده های بی سرپرست و خانواده های ایتام در اولویت کار ما هستند
بورس تایمز: ما در اقصی نقاط کشور در 48 نقطه و پایگاه، در امور ایتام، از شرق  تا غرب و از شمال تا جنوب اقدام کرده ایم و تمام نذورات به مردم نیازمند خدمت رسانی می شود. خانواده های بی سرپرست و خانواده های ایتام در اولویت کار ما هستند.

مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی گفت: سیستم تشکیلاتی بنیاد، یک سیستم متمرکز است و در مناطق گوناگون، واحدهای مسئول و منطقه ای داریم و آنها موظف هستند که گزارشات مربوطه را اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه عمومی سایت خبری تحلیلی بورس تایمز، همایش و نمایشگاه شکوه ایثار و گزارش مصور فعالیتهای بنیاد خیریه ام الاایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا، میلاد حضرت حضرت محمدباقر و میلاد شهیده سیده جمیله سادات حسینی حسینی، عصر امروز شنبه 23 دی ماه 1402، با حضور دکتر مناف فکور، مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی و همسر شهیده معلم جهادگر انقلابی، اهل بیتی، ولایتی و ایثاگر، با حضور جمع زیادی از مسئولان، مردم انقلابی و اصحاب رسانه، در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

دکتر مناف فکور مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی و همسر شهیده معلم جهادگر انقلابی و ایثاگر

دکتر مناف فکور، در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گوناگون گفت: مناف فکور هستم، مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی و همسر شهیده معلم جهادگر انقلابی، اهل بیتی، ولایتی و ایثاگر.

وی ادامه داد: امروز مراسم بسیار باشکوهی داشتیم؛ میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، میلاد حضرت حضرت محمدباقر(ع)، میلاد شهیده سیده جمیله سادات حسینی حسینی و شروع ماه مقدس رجب.

مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، در ادامه گفت: مراسم امروز ما گویای واقعیت بنیاد ام الایتام که بنیانگذار آن شهیده سیده جمیله سادات حسینی بود و از اولادان امام حضرت موسی بن جعفر(ع)، سلاله پیامبر و حضرت زهرا(س) می باشند، مراسم با عزت، باشکوه و چهره قابل انتظاری بود که بالغ بر هزار نفر در آن شرکت داشتند.

دکتر مناف، بیان داشت: بنیاد ما، بنیاد ام الایتام، در حمایت از یتیمان، بی سرپرستان، نیازمندان، بیماران شیمی درمانی و بیماری های ناعلاج، کمک به مناطق محروم، مدرسه سازی و یا مشارکت و کمک در حوزه دانشگاه ها، بیمارستان ها، دارلایتام ها و دارالخیریه ها می باشد.

وی در ادامه گفت: ما در اقصی نقاط کشور در 48 نقطه و پایگاه، در امور ایتام، از شرق  تا غرب و از شمال تا جنوب اقدام کرده ایم و تمام نذورات به مردم نیازمند خدمت رسانی می شود. خانواده های بی سرپرست و خانواده های ایتام در اولویت کار ما هستند.

مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، افزود: دستگیری از آنهایی که سرپناهی ندارند و از خانه و کاشانه خود آواره گشته اند، حمایت جدی می کنیم و برای آنها سرپناه می سازیم، خانه اجاره می کنیم و یا اینکه حمایت مالی می نمائیم.

دکتر مناف ادامه داد: مسیر بعدی ما حمایت از بقاع متبرکه است. همانگونه که ما امامزاده داود را بازسازی کردیم و اینک امامزادگان عینعلی و زینعلی را داریم بازسازی می کنیم و صدها میلیارد تومان هم هزینه کرده ایم که بانوی شهیده ما هم که مدفن این امامزادگان مظلوم است، آنجا تسلیم خاک گردیده است و مرکز اصلی شفا و حاجت حاجتمندان و شفا برای بیماران صعب العلاج می باشد.

وی در ادامه پیرامون فعالیتهای بنیاد ام الایتام گفت: سیستم تشکیلاتی بنیاد، یک سیستم متمرکز است و در مناطق گوناگون، واحدهای مسئول و منطقه ای داریم و آنها موظف هستند که گزارشات مربوطه را اطلاع دهند.

مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، افزود: مسئولان کل مناطق ما، یعنی 48 پایگاه ما، همگی از خانواده های نیازمند، ایتام بی سرپرست، افراد اهل انقلاب و دانشمند تشکیل شده است.

دکتر مناف، در ادامه اظهار داشت: برنامه های ما در راستای حمایت از مردم، شناسایی افراد نیازمند، ایتام و پرونده های مستقل تشکیلاتی، تعریف و خلاصه شده و برای آنها پرونده تشکیل می دهیم. به آنها رسیدگی می کنیم. با آنها ارتباط مستقیم داریم. مسئول تدارکات، مسئول ارتباطات و مسئول بازرسی ما، همگی این موضوعات را در اقصی نقاط کشور، نظارت و بررسی می کنند. ما به همه عزیزان که نیازمند هستند، با تمام توان کمک می کنیم.

وی در ادامه گفت: در 6 ماه گذشته، بالغ بر سه میلیون و سیصد هزار پرس غذا، میان خانواده های بی سرپرست، ایتام و نیازمندان توزیع کرده ایم.

مدیر بنیاد خیریه ام الایتام شهیده سیده جمیله سادات حسینی، افزود: بالغ بر 12 هزار بسته ارزاق نیازهای اولیه زندگی، میان خانواده های بی سرپرست و نیازمندان، به ویژه در شرق و غرب کشور توزیع نموده ایم.

دکتر مناف، در پایان سخنان خود گفت: خداوند ما را لایق این خدمتگزاری برای خانواده های بی سرپرست، ایتام و نیازمند دانسته و ما هم جان و مال خود را در این راه انقاق می کنیم و امیدواریم که ادامه دهنده راه ولایت، راه امام علی(ع)، راه شهدا و امامان معصوم(ع) باشیم.

خبرنگار: صمد یوسفی

تصاویر مراسم نمایشگاه و همایش شکوه ایثار

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.