کد خبر : 217743
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 16:34
دیدگاه‌ها برای امین دهقان در نشست خبری حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو: تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا است بسته هستند

امین دهقان در نشست خبری حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو: تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا است

امین دهقان در نشست خبری حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو: تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا است

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است. به گزارش خبرنگار حوزه انرژی سایت خبری تحلیلی بورس تایمز، نشست خبری فرهاد امین‌دهقان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، در حاشیه

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است.
به گزارش خبرنگار حوزه انرژی سایت خبری تحلیلی بورس تایمز، نشست خبری فرهاد امین‌دهقان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، صبح امروز دوشنبه ١٠ اردیبهشت ماه ١۴٠٣، با حضور جمعی از اصحاب رسانه، در محل غرفه شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
فرهاد امین دهقان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان
فرهاد امین دهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، در ابتدای این نشست خبری گفت: از محل صادرات ۵۰۰ هزار تن محصول تولیدی در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ هزار میلیون دلار ارزآوری برای کشور حاصل شده است.
وی ادامه داد: دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت برای تولید محصولات باکیفیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش و توسعه سبد صادراتی خواهد  داشت.
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، بیان داشت: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است.
امین دهقان، با اشاره به تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا گفت: این شرکت هم‌اکنون محصولات خود را به ۱۱ کشور دنیا از جمله هند، چین، امارات،‌ کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی صادر می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه تولید محصولات باکیفیت در نفت سپاهان در اولویت اصلی قرار دارد،‌ افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در منطقه خاورمیانه، کیفیت را به جای تنوع محصولات سرلوحه کار خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، در تشریح گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد: شرکت نفت سپاهان پارسال ۲۴۰ هزار تن محصول را در بازار داخل عرضه کرد.
امین دهقان، همچنین از بهره‌برداری از دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروژه‌های FRW (پارافین‌های مدیکال گرید) و TDAE (تولید روغن فرآیند سبز) هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرعامل نفت سپاهان، همچنین از تشکیل معاونت طرح و توسعه برای استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: هدف از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، افزون بر افزایش کیفیت محصولات، تولید محصول خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهینامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.
گفتنی است، شرکت نفت سپاهان از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده روغن پایه گروه یک در خاورمیانه است و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن و انواع فرآورده مازاد بر نیاز کشور را به کشورهای شرق آسیا، هند، امارات و… صادر می‌کند.
خبرنگار رسانه: سعید عظیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.