کد خبر : 216192
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 8:00
دیدگاه‌ها برای جمع‌آوری سرمایه ۶۰۰ میلیون دلاری توسط مایکرواستراتژی برای خرید بیت‌کوین بیشتر! بسته هستند

جمع‌آوری سرمایه ۶۰۰ میلیون دلاری توسط مایکرواستراتژی برای خرید بیت‌کوین بیشتر!

جمع‌آوری سرمایه ۶۰۰ میلیون دلاری توسط مایکرواستراتژی برای خرید بیت‌کوین بیشتر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در بحبوحه صعود قیمت بیت کوین، مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، بزرگ‌ترین شرکت دارنده این ارز دیجیتال، از برنامه‌های خود برای افزایش ذخایر بیت‌کوینی‌اش خبر داده است. طبق گزارش‌ها، مایکرواستراتژی که در حال حاضر دارای ۱۹۳ هزار بیت کوین است، قصد دارد ۶۰۰ میلیون دلار برای خرید BTCهای بیشتر جمع‌آوری کند. بر اساس اطلاعیه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحبوحه صعود قیمت بیت کوین، مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، بزرگ‌ترین شرکت دارنده این ارز دیجیتال، از برنامه‌های خود برای افزایش ذخایر بیت‌کوینی‌اش خبر داده است.

طبق گزارش‌ها، مایکرواستراتژی که در حال حاضر دارای ۱۹۳ هزار بیت کوین است، قصد دارد ۶۰۰ میلیون دلار برای خرید BTCهای بیشتر جمع‌آوری کند.

بر اساس اطلاعیه مایکرواستراتژی، این سرمایه از درآمد حاصل از فروش اوراق قرضه قابل‌تبدیل تأمین خواهد شد. اوراق قرضه قابل‌تبدیل نوعی اوراق بدهی هستند که می‌توانند بعداً به سهام تبدیل شوند.

این اوراق نسبت به سهام عادی جایگاه بالاتری دارند، به این معنا که دارندگان آنها در صورت ورشکستگی یا انحلال شرکت، در اولویت خواهند بود.

این تصمیم استراتژیک طی یک بیانیه مطبوعاتی در روز دوشنبه اعلام شد که نشان‌دهنده تعهد تزلزل‌ناپذیر مایکرواستراتژی برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال است.

زمان‌بندی مایکرواستراتژی برای اعلام این خبر نیز قابل‌توجه است؛ زیرا اطلاعیه این شرکت همزمان با صعود قیمت بیت کوین به نزدیکی اوج تاریخی خود، یعنی ۶۹ هزار دلار منتشر شده است.

تصمیم برای افزایش ذخایر بیت کوین توسط مایکرواستراتژی، موضوع جدیدی نیست. مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران این شرکت و مدیر اجرایی آن، یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین است که از این ارز دیجیتال به عنوان استراتژی خروج نهایی حمایت می‌کند.

این انباشت استراتژیک به ویژه پیش از رویداد هاوینگ آتی بیت کوین و هجوم سرمایه به ETFهای اسپات آن، چشم‌انداز صعودی این شرکت را در مورد آینده این ارز دیجیتال نشان می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته جمع‌آوری سرمایه ۶۰۰ میلیون دلاری توسط مایکرواستراتژی برای خرید بیت‌کوین بیشتر! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.