کد خبر : 215394
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 20:52
دیدگاه‌ها برای تصاویر نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه» در مجمع جهانی اهل بیت(ع) بسته هستند

تصاویر نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه» در مجمع جهانی اهل بیت(ع)

تصاویر نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه» در مجمع جهانی اهل بیت(ع)
در نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه»، از پوستر ویژه گرامیداشت بیش از ۱۱۵ خبرنگار شهید غزه رونمایی شد. این اثر به هنرمندی محمدمهدی تقی‌پور، طراح و گرافیست است که شهادت خبرنگاران حاضر در میدان غزه را روایت می‌کند.

بورس تایمز: نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه»، به همت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و خبرگزاری ابنا، بعد از ظهر امروز دوشنبه 25 دی ماه 1402، با سخنرانی‌های حضوری و ویدئویی آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، ضیف‌الله الشامی وزیر اطلاع‌ رسانی کشور یمن، شخصیت‌هایی از فلسطین، یمن، عراق، ترکیه و اندونزی، مدیران و فعالان رسانه‌ای بین‌المللی و خبرنگاران داخلی، در سالن جلسات مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شد.

آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)

آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، در این نشست گفت: مهارت مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها در دنیا جایگاه اول را دارد و آنها با جریان هولوکاست توانستند خیلی‌ها را جذب خود نمایند. دیگر تاریخ مظلوم‌ نمایی آنها به سر رسیده است؛ رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌توانند نقاب به چهره بزنند.

رونمایی از پوستر گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه و نامه حاضرین به دبیرکل سازمان ملل

در پایان این نشست، از پوستر ویژه گرامیداشت بیش از ۱۱۵ خبرنگار شهید غزه رونمایی شد. این اثر به هنرمندی محمدمهدی تقی‌پور، طراح و گرافیست است که شهادت خبرنگاران حاضر در میدان غزه را روایت می‌کند.

مدیران، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حاضر در نشست، با تایید نامه‌ای که توسط خانم زینب جابر، مجری لبنانی مراسم قرائت شد، از آنتونو گوترش دبیرکل سازمان ملل خواستند تا با استفاده از جایگاه این نهاد بین‌المللی، از جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه، خصوصا علیه زنان، کودکان و خبرنگاران جلوگیری کرده و مانع کشته شدن انسان‌های بی‌گناه و بی‌پناه در فلسطین گردد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی برای پنهان کردن واقعیت جنایت‌های خود در غزه، نه تنها با دروغ ‌پراکنی، رسانه‌های کشور‌های مدعی حقوق بشر را همراه خود ساخته، بلکه به ‌صورت هدفمند به ترور خبرنگاران در غزه پرداخته است. براساس آخرین آمارها، تاکنون بیش از ۱۱۵ خبرنگار در حملات نظامیان صهیونیست به غزه، به شهادت رسیده اند.

عکس: صمد یوسفی

تصاویر نشست گرامیداشت «شهدای خبرنگار غزه»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.