کد خبر : 216978
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 9:00
دیدگاه‌ها برای تزریق ۳ میلیارد تتر به صرافی‌ها! پامپ قیمت ارزهای دیجیتال در راه است؟ بسته هستند

تزریق ۳ میلیارد تتر به صرافی‌ها! پامپ قیمت ارزهای دیجیتال در راه است؟

تزریق ۳ میلیارد تتر به صرافی‌ها! پامپ قیمت ارزهای دیجیتال در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در شرایط نوسانی اخیر بازار ارزهای دیجیتال، خزانه‌داری تتر فعالانه به ضرب استیبل کوین‌های USDT ادامه می‌دهد. بر اساس گزارش پلتفرم Lookonchain، طی سه روز گذشته، ۳ میلیارد دلار توکن USDT ضرب و سپس در بلاکچین‌های اتریوم و ترون توزیع شده است. مهم‌تر از میزان ضرب USDT، مقصد نهایی این توکن‌ها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در شرایط نوسانی اخیر بازار ارزهای دیجیتال، خزانه‌داری تتر فعالانه به ضرب استیبل کوین‌های USDT ادامه می‌دهد.

بر اساس گزارش پلتفرم Lookonchain، طی سه روز گذشته، ۳ میلیارد دلار توکن USDT ضرب و سپس در بلاکچین‌های اتریوم و ترون توزیع شده است.

مهم‌تر از میزان ضرب USDT، مقصد نهایی این توکن‌ها است. بررسی‌ها نشان می‌دهند که از ابتدای آوریل، حدود ۲.۵۵ میلیارد دلار USDT وارد صرافی‌های رمزارزی بزرگ مانند بایننس، بیت‌فینکس، کراکن و کوین‌بیس شده است.

صرافی بیت‌فینکس بیشترین سهم از این ورودی‌ها را به خود اختصاص داده و ۱.۰۱۸ میلیارد دلار USDT دریافت کرده است. کراکن و بایننس و کوین بیس نیز به ترتیب ۸۲۴.۱ میلیون دلار، ۶۱۴.۶ میلیون دلار و ۹۳.۸ میلیون دلار USDT دریافت نموده‌اند.

جریان ورودی قابل‌توجه USDT به صرافی‌ها این سوال را مطرح می‌کند که آیا سرمایه‌گذاران در حال آماده شدن برای ورود به بازار هستند یا خیر؟ چراکه کاهش اخیر ارزش ارزهای دیجیتال، فرصت مناسبی را برای خرید در کف قیمت فراهم کرده است.

تسلط تتر در بازار ارزهای دیجیتال طی سال‌های گذشته، افزایش قابل‌توجهی داشته است. با رشد قیمت ارزهای دیجیتال در سال جاری، ارزش کل بازار تتر توانست از مرز ۱۰۰ میلیارد دلار عبور کند و همچنان بخش بزرگی از بازار استیبل‌کوین‌ها را به خود اختصاص دهد.

علاوه بر ضرب ۳ میلیارد دلار USDT، تتر اخیرا اقدام به خرید ۸۸۸۹ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۶۲۷ میلیون دلار کرده است. این خرید، ذخایر بیت‌کوین تتر را به ۷۵۳۵۴ واحد رسانده است.

تتر اعلام کرده که این اقدام بخشی از برنامه آن برای اختصاص حداکثر ۱۵ درصد از سود شرکت به خرید بیت‌کوین با استفاده از مازاد ذخایر USDT است.

تتر همچنین اخیرا فرآیند ممیزی امنیتی SOC ۲ نوع ۱ را با موفقیت پشت سر گذاشته که به عنوان اولین گام برای دستیابی به بالاترین سطح امنیت شناخته می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تزریق ۳ میلیارد تتر به صرافی‌ها! پامپ قیمت ارزهای دیجیتال در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.