کد خبر : 216897
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 16:00
دیدگاه‌ها برای افزایش عرضه استیبل‌کوین‌ها در بازار چه معنایی برای قیمت بیت کوین دارد؟ بسته هستند

افزایش عرضه استیبل‌کوین‌ها در بازار چه معنایی برای قیمت بیت کوین دارد؟

افزایش عرضه استیبل‌کوین‌ها در بازار چه معنایی برای قیمت بیت کوین دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه روند رشد قیمت بیت کوین (BTC) در روزهای اخیر متوقف شده است. با این حال، عرضه استیبل‌کوین‌ها که می‌تواند برای خرید توکن‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، همچنان در حال افزایش است. این موضوع، نکته‌ای امید‌وارکننده برای گاوهای بیت کوین محسوب می‌شود. بیت کوین در تاریخ ۱۴ مارس سقف تاریخی ۷۳۵۰۰

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روند رشد قیمت بیت کوین (BTC) در روزهای اخیر متوقف شده است. با این حال، عرضه استیبل‌کوین‌ها که می‌تواند برای خرید توکن‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، همچنان در حال افزایش است. این موضوع، نکته‌ای امید‌وارکننده برای گاوهای بیت کوین محسوب می‌شود.

بیت کوین در تاریخ ۱۴ مارس سقف تاریخی ۷۳۵۰۰ دلار را به ثبت رساند و از آن زمان، برای قرار گرفتن بالاتر از سطح ۷۰ هزار دلار دچار چالش بوده است. علت این موضوع، احتمال پایینِ کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه ژوئن عنوان شده است.

با این حال، مجموع عرضه سه استیبل‌کوین برتر، یعنی تتر (USDT)، یو‌اس‌دی کوین (USDC) و دای (DAI) که بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار استیبل‌کوین‌ها را در اختیار دارند، با ۲.۱ درصد افزایش به ۱۴۱.۴۲ میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم تریدینگ‌ویو (TradingView)، این رقم، بالاترین سطح از ماه می ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

طبق اعلام پلتفرم تحقیقاتی رفلکسیویتی (Reflexivity)، ادامه گسترش عرضه استیبل‌کوین‌ها، که نماینده نقدینگی در بازار هستند، نشانه مثبتی برای بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.

این پلتفرم در خبرنامه خود عنوان کرد، ادامه صعود روند عرضه استیبل‌کوین‌ها نشان می‌دهد که سرمایه همچنان در حال ورود به بازارهای کریپتو است. به عبارت دیگر، پس از رسیدن قیمت بیت کوین به یک کف، تقاصا افزایش پیدا کرده و قیمت بیش از پیش افزایش خواهد یافت.stablecoin-expansion-continues-as-bitcoin-rally-appears-to-stall

سایر شاخص‌ها مانند امتیاز Z-score نسبت MVRV (نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی) بیت کوین نیز نشان می‌دهند که احتمال صعود قیمت این ارز دیجیتال بسیار بالا است. امتیاز استاندارد MVRV، انحراف ارزش بازار را نسبت به ارزش واقعی ارزیابی می‌کند.

از لحاظ تاریخی، قرار گرفتن شاخص MVRV Z-score زیر صفر، نشان‌دهنده کف و MVRV Z-score بالاتر از هفت، نشان‌دهنده سقف قیمتی است.

طبق داده‌های گلس‌نود (Glassnode)، در زمان نگارش این خبر، شاخص MVRV Z-score بیت کوین در سطح ۲.۸۷ قرار دارد که نشان‌ می‌دهد بیت کوین هنوز به منظقه اشباع خرید نرسیده و از سقف خود فاصله دارد.stablecoin-expansion-continues-as-bitcoin-rally-appears-to-stall

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش عرضه استیبل‌کوین‌ها در بازار چه معنایی برای قیمت بیت کوین دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.