کد خبر : 216848
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 فروردین 1403 - 9:30
دیدگاه‌ها برای احتمال تصویب یک صندوق ETF اتریوم افزایش یافت! قیمت چه می‌شود؟ بسته هستند

احتمال تصویب یک صندوق ETF اتریوم افزایش یافت! قیمت چه می‌شود؟

احتمال تصویب یک صندوق ETF اتریوم افزایش یافت! قیمت چه می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه با افزایش بررسی‌های‌ کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بر امنیت اتریوم، انتظار برای تصویب یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بر پایه اتریوم افزایش یافته است. شرکت کانسنسیس (Consensys)، فعال در حوزه بلاکچین، برای تسریع روند تأیید ETF اتریوم، طی نامه‌ای به SEC بر امنیت ذاتی طراحی اتریوم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با افزایش بررسی‌های‌ کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بر امنیت اتریوم، انتظار برای تصویب یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بر پایه اتریوم افزایش یافته است.

شرکت کانسنسیس (Consensys)، فعال در حوزه بلاکچین، برای تسریع روند تأیید ETF اتریوم، طی نامه‌ای به SEC بر امنیت ذاتی طراحی اتریوم تأکید کرده است.

این نامه به مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) اتریوم اشاره می‌کند که به گفته کانسنسیس، نه‌تنها با استانداردهای امنیتی بیت کوین مطابقت دارد، بلکه از آن نیز فراتر می‌رود. کانسنسیس همچنین به مزایای دیگر PoS مانند نهایی شدن سریع‌تر بلاک‌ها، توزیع فرآیند تأیید و مجازات برای نقض پروتکل اشاره می‌کند.

علاوه بر امنیت، نامه کانسنسیس بر مقاومت اتریوم در برابر حملات سایبری و مزایای زیست محیطی PoS در مقایسه با مکانیسم اثبات کار (PoW) بیت کوین که انرژی بسیار بیشتری مصرف می کند، تأکید می‌کند.

تلاش‌های کانسنسیس نشان‌دهنده تعهد این شرکت به گسترش پذیرش فناوری بلاکچین است؛ چراکه تصویب ETF اتریوم می‌تواند زمینه دسترسی گسترده‌تر به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و برنامه‌های کاربردی وب ۳ را فراهم سازد.

در این میان، تصمیم نهایی SEC در مورد ETF اتریوم نه تنها بر کل بازار ارزهای دیجیتال و اتریوم تأثیرگذار خواهد بود، بلکه رویه‌هایی را برای تصمیمات نظارتی آتی در حوزه ارزهای دیجیتال نیز تعیین خواهد کرد. همکاری مشترک بین بازیگران صنعت ارزهای دیجیتال و مقامات نظارتی همچنین منجر به ایجاد شفافیت خواهد شد.

تلاش‌های کانسنسیس برای جلب نظر SEC در ابتدا نتوانست روی قیمت اتریوم و حجم معاملات آن تأثیر مثبتی داشته باشد، اما در ادامه، این خبر از میزان کاهش‌ قیمت‌ها کاست و به نظر می‌رسد موجب افزایش میزان خوش‌بینی نسبت به اتریوم در جامعه ارزهای دیجیتال شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته احتمال تصویب یک صندوق ETF اتریوم افزایش یافت! قیمت چه می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.