کد خبر : 216575
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 22:08
دیدگاه‌ها برای ابعاد عکس برای چاپ تخته شاسی بسته هستند

ابعاد عکس برای چاپ تخته شاسی

ابعاد عکس برای چاپ تخته شاسی

چاپ عکس روی تخته شاسی، روشی نوین و جذاب برای به نمایش گذاشتن عکس ‌های خاطره ‌انگیز و دل ‌نشین شماست. این روش، جلوه ‌ای خاص و منحصر به فرد به عکس‌ های شما میبخشه و اون ها رو از حالت ساده و معمولی خارج میکنه. از ویژگی های چاپ عکس تخته شاسی میتوان به

چاپ عکس روی تخته شاسی، روشی نوین و جذاب برای به نمایش گذاشتن عکس ‌های خاطره ‌انگیز و دل ‌نشین شماست. این روش، جلوه ‌ای خاص و منحصر به فرد به عکس‌ های شما میبخشه و اون ها رو از حالت ساده و معمولی خارج میکنه. از ویژگی های چاپ عکس تخته شاسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ماندگاری بالا: چاپ تخته شاسی با استفاده از روش ‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، ماندگاری بالایی دارد. این بدان معنی است که عکس ‌های شما برای مدت طولانی قابل مشاهده و لذت بردن خواهند بود، و حتی در برابر نور خورشید و عوامل محیطی دیگر، کیفیت و رنگ عکس تغییری نمیکنه.
  2. مقاومت: تخته شاسی‌ های عکس از جنس مواد مقاومی ساخته میشن که در برابر خراش، ترک، رطوبت و آسیب‌ های دیگر مقاومت دارند. این ویژگی باعث میشه عکس ‌ها طول زمان کیفیت و شکل شون حفظ شود.
  3. ایجاد حس سه بعدی: چاپ عکس روی شاسی باعث ایجاد حس سه بعدی و عمق در تصویر میشه. عکس ها زنده و واقعی ‌تر به نظر میرسن و تجربه بصری بیشتری رو برای تماشاگران فراهم میکنه.

برای انتخاب ابعاد عکس روی تخته شاسی، بایستی به نیازها و استفاده خودتون از عکس رو درنظر بگیرید. بهتره این سؤالات رو از خودتون بپرسید: آیا میخواهید یک عکس بزرگ و برجسته داشته باشید یا تعدادی عکس‌ های کوچک در کنار هم؟ تخته شاسی رو در کجا قرار میدید؟ آیا تمایل دارید که جزئیات ریز در عکس شما به خوبی مشخص باشه یا نه؟ با توجه به پاسخ به سوالات، شما میتونید تصمیم بهتری درباره ابعاد عکس روی تخته شاسی خود بگیرید.

تخته شاسی در مراکز چاپ با ابعاد استاندارد عرضه میشوند. اما این به معنی عدم چاپ عکس روی ابعاد دلخواه تخته شاسی نیست. با ارائه ابعاد دلخواه تون به مجموعه کوثر پرینت، شما میتونید تخته شاسی رو به طور کاملاً شخصی و منحصر به فرد طراحی کرده و از خدمات چاپ با کیفیت بالا لذت ببرید.

کوثر پرینت از جدیدترین دستگاه‌ های چاپ برای چاپ عکس روی تخته شاسی استفاده میکنه. این دستگاه‌ ها با وضوح عالی و رنگ‌ های زنده و طبیعی، عکس ‌های شما رو با کیفیت بسیار بالا چاپ میکنن. این به شما اطمینان میده که جزئیات ریز و رنگ ‌های داخل عکس ‌ها به درستی چاپ میشن و شما از کیفیت برتری برخوردار خواهید بود.

کوثر پرینت قیمت ‌های مناسب و رقابتی برای چاپ عکس روی تخته شاسی ارائه میده. شما میتونید با هزینه پایین، عکس ‌های خود را به شکل تخته شاسی چاپ کنید و از ارزش و جلوه بیشتری برخوردار شوید.

اگه دقت کرده باشید اکثر مراکز چاپ مثل ایران کهن و متین خدمات شون رو به صورت حضوری ارائه میدن، اما کوثر پرینت امکان پشتیبانی آنلاین رو برای مشتریان خود فراهم کرده. این به شما اجازه میده تا به سادگی از طریق وب سایت یا شبکه ‌های اجتماعی با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و اطلاعات لازم رو دریافت کنید، سوالات تون رو مطرح کنید. با خدمات پشتیبانی آنلاین، شما میتونید در هر زمانی که نیاز دارید به خدمات مشاوره و پشتیبانی دسترسی پیدا کنید.

جنس تخته شاسی برای چاپ عکس روی آن

ابعاد عکس برای چاپ تخته شاسی

انتخاب جنس مناسب برای تخته شاسی، نقشی کلیدی در زیبایی، ماندگاری و کیفیت چاپ عکس شما دارد. در این مطلب به بررسی سه نوع از رایج ‌ترین جنس ‌های تخته شاسی، مزایا و معایب هر کدام میپردازیم:

  1. ام دی اف:

ام دی اف در برابر ضربه، رطوبت و تاب ‌خوردگی بسیار مقاومه. سطح صاف و یکدست ام دی اف، چاپ عکس با کیفیت و وضوح بالا رو تضمین میکنه. همچنین، ام دی اف در ابعاد مختلف موجود است و شما میتونید متناسب با سلیقه خود، ابعاد و طرح مناسب رو انتخاب کنید.

  1. تخته سه لا:

تخته سه لا نسبت به ام دی اف سبک ‌تره و در مقایسه با آن قیمت مناسب ‌تری هم دارد. اما در برابر ضربه و رطوبت، مقاومتش نسبت به ام دی اف بسیار کم است.

  1. فیبر:

فیبر ارزان ‌ترین نوع جنس تخته شاسی هست که خیلی سبکه. اما در برابر ضربه، رطوبت و تاب‌خوردگی، مقاومت بسیار پایینی دارد. همچنین، سطح فیبر کیفیت چاپ عکس رو به طور قابل توجهی پایین میاره.

بنابراین، تخته شاسی ام دی اف به عنوان بهترین جنس برای چاپ عکس شناخته میشه. با استفاده از ام دی اف، عکس ‌ها با وضوح بالا و رنگ ‌های زنده و طبیعی روی تخته شاسی چاپ میشن.

خلاصه مقاله

تخته شاسی، صفحه ‌ای از جنس ام دی اف، تخته سه لا یا فیبر هست که عکس شما بر روی آن چاپ میشه. میتونید عکس ‌های خانوادگی، عکس‌ های سفر، عکس ‌های طبیعت و … روی تخته شاسی چاپ کنید و برای تزئین منزل خود از اون ها به کار ببرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.