کد خبر : 122548
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 11:30

۶۰۰ میلیون دلار اتریوم جاستین‌سان چه شد؟

۶۰۰ میلیون دلار اتریوم جاستین‌سان چه شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بنابر وبسایت اطلاعات بلاکچین WuBlockchain، مؤسس بلاکچین ترون، جاستین سان (Justin Sun) از اوایل دسامبر تاکنون 165,000 واحد اتر (ETH) را به صرافی بایننس انتقال داده است. با اینکه ممکن است به نظر برسد که مؤسس شهیر ترون قصد دارد این حجم بزرگ از اتریوم را در این صرافی به فروش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنابر وبسایت اطلاعات بلاکچین WuBlockchain، مؤسس بلاکچین ترون، جاستین سان (Justin Sun) از اوایل دسامبر تاکنون 165,000 واحد اتر (ETH) را به صرافی بایننس انتقال داده است.

با اینکه ممکن است به نظر برسد که مؤسس شهیر ترون قصد دارد این حجم بزرگ از اتریوم را در این صرافی به فروش برساند، ولی بعید است که چنین اتفاق بیفتد. بنابر پستی که توسط Colin Wu منتشر شده، این تراکنش از یک کیف پول داخلی بوده که برای دریافت سود بکار گرفته نمی‌شد.

سان همچنین افزود که هنوز نسبت به کل صنعت بلاکچین بسیار خوشبین است و قصد دارد برای خلق اکوسیستم بهتر و توسعه چارچوب این حوزه در آینده، بیشتر تلاش کند.

از طرفی توجه بازار به یک انتقال بزرگ دارایی به کیف پول صرافی بایننس، جلب شده بود. این آدرس ولت که با عبارت “ff5296” ختم میشد حدود 600 میلیون دلار دارایی را به یک آدرس دیگر انتقال داده بود که بعدا به بودجه یک صرافی متمرکز تبدیل شد.

تأثیر این تراکنش‌ها در عملکرد اتریوم

با اینکه این میزان از اتر منتقل شده، بسیار قابل توجه است، با این حال کمتر از 20% از میانگین حجم معاملات روزانه دومین کوین برتر بازار را شامل می‌شود.

بنابر اطلاعاتی که توسط TradingView منتشر شد، اتریوم از زمان ثبت قله تاریخی خود در نوامبر امسال، حدود 22% از ارزش خود را از دست داده است. بعد از یک اصلاح نسبتاً تند، این کوین با کاهش هفتگی حدود 10 درصدی به روند نزولی خود ادامه داده است.

در حال حاضر، ETH بعد از یک سقوط تند 8 درصدی در سطح 3713 دلار معامله می‌شود. بیت کوین، ریپل و دوج کوین هم اصلاح شدیدی را ثبت کردند و در سه روز گذشته هر کدام حدود 8% کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند.

نوشته ۶۰۰ میلیون دلار اتریوم جاستین‌سان چه شد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.