کد خبر : 193789
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 8:28

۵ میلیون آدرس، نقطه عطفی جدید برای کاردانو!

۵ میلیون آدرس، نقطه عطفی جدید برای کاردانو!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه کاردانو با ثبت ۵ میلیون آدرس، یعنی افزایش ۴۸ درصدی قراردادهای ایجادشده در این شبکه طی یک سال گذشته، به نقطه عطف جدیدی دست یافت.افزایش قابل‌ توجه کاربران، رابطه مستقیمی با رشد قراردادهای غیرمتمرکز و معرفی راه‌حل‌های جدید برای مشکلات دنیای کریپتو دارد که در عین حال، رشد اساسی این

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کاردانو با ثبت ۵ میلیون آدرس، یعنی افزایش ۴۸ درصدی قراردادهای ایجادشده در این شبکه طی یک سال گذشته، به نقطه عطف جدیدی دست یافت.
افزایش قابل‌ توجه کاربران، رابطه مستقیمی با رشد قراردادهای غیرمتمرکز و معرفی راه‌حل‌های جدید برای مشکلات دنیای کریپتو دارد که در عین حال، رشد اساسی این شبکه را نشان می‌دهد.
در حالی که تا مارس ۲۰۲۱ تعداد کیف پول‌های این شبکه ۲٫۶ میلیون عدد بود، با در نظر گرفتن دارایی‌های قفل‌شده و تعداد هولدرهای این شبکه، می‌توان به افزایش قرارداد‌های هوشمند بر پایه کاردانو پی برد.
به لطف تقاضای زیاد کاربران در سال ۲۰۲۱ برای سرمایه‌گذاری‌های غیرمتمرکز، کاردانو توانست سرمایه لازم برای رشد و توسعه شبکه خود را به دست آورد و تیم کاردانو تکنولوژی جدید خود را اجرایی کند، به طوری که شاهد رشد ۲۰۰ درصدی ارزش ارز اصلی این شبکه (ADA) در یک ماه بودیم.
البته به دلیل شرایط بازار و عدم تعادل عرضه و تقاضا، قیمت ADA تا هفته پیش روند نزولی داشت، ولی هفته گذشته این ارز دیجیتال دوباره یک رالی صعودی را تجربه کرد.

نوشته ۵ میلیون آدرس، نقطه عطفی جدید برای کاردانو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.