کد خبر : 111640
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 10:14

۵ رمزارز با پتانسیل بالا در کوتاه مدت!

۵ رمزارز با پتانسیل بالا در کوتاه مدت!

زمان مطالعه: 5 دقیقه بیت‌ کوین (BTC) و اکثر آلت‌ کوین‌های بزرگ در تلاشند تا از سقوط شدیدی که در ۲۶ نوامبر اتفاق افتاد، بهبود یابند. در این مطلب، نمودار ۵ ارز دیجیتال را که می‌توانند در کوتاه‌مدت توجه معامله‌گران را به خود جلب کنند، بررسی می‌کنیم. ۱. بیت کوین قیمت بیت کوین در چند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بیت‌ کوین (BTC) و اکثر آلت‌ کوین‌های بزرگ در تلاشند تا از سقوط شدیدی که در ۲۶ نوامبر اتفاق افتاد، بهبود یابند.

در این مطلب، نمودار ۵ ارز دیجیتال را که می‌توانند در کوتاه‌مدت توجه معامله‌گران را به خود جلب کنند، بررسی می‌کنیم.

۱. بیت کوین

قیمت بیت کوین در چند روز گذشته در یک کانال نزولی اصلاح شده است.

top-5-crypto-this-week
نمودار روزانه BTC/USDT.

نزولی بودن میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰ روزه (۵۸،۵۲۱ دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر ۳۹ نشان می‌دهد که خرس‌ها کنترل را در دست دارند. اگر قیمت از سطح فعلی بازگردد، گاوها ممکن است در EMA ۲۰ روزه با مانع روبه‌رو شوند. اگر قیمت دوباره از EMA ۲۰ روزه کاهش یابد، احتمال کاهش آن به زیر میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ روزه افزایش خواهد یافت. سپس این جفت می‌تواند خط پشتیبانی کانال را به چالش بکشد. افت بیشتر به زیر کانال می‌تواند فروش را تشدید کند و جفت BTC/USDT را به سمت ۴۰ هزار دلار سوق دهد. در صورتی که گاوها قیمت را بالای کانال حفظ کنند، اصلاح ممکن است به پایان برسد.

۲. بایننس کوین

بایننس کوین شاهد درگیری بین گاوها و خرس‌ها در نزدیکی EMA ۲۰ روزه (۵۹۰ دلار) است.

top-5-crypto-this-week
نمودار روزانه BNB/USDT.

خرس‌ها امروز دوباره قیمت را به زیر EMA ۲۰ روزه رساندند، اما دم بلند روی کندل نشان‌دهنده انباشت در سطوح پایین‌تر است. EMA 20 روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی نشان می‌دهد که بین عرضه و تقاضا تعادل وجود دارد. اگر گاوها قیمت را به بالای ۶۲۱٫۳۰ دلار برسانند، جفت BNB/USDT می‌تواند دوباره به منطقه مقاومت بالاسری در ۶۶۹٫۳ دلار تا ۶۹۱٫۸ دلار صعود کند. در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و کمتر از EMA ۲۰ روزه بسته شود، این جفت می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۴۶ دلار) کاهش یابد. کاهش بیشتر قیمت به زیر این حمایت، می‌تواند عقب‌نشینی به SMA ۱۰۰ روزه (۴۸۷ دلار) و سپس، ۴۴۰ دلار را به همراه داشته باشد.

۳. ترا

توکن LUNA ترا در یک الگوی کانال صعودی معامله می‌شود.

top-5-crypto-this-week
نمودار روزانه LUNA/USDT.

اگر گاوها قیمت را بالاتر از EMA ۲۰ روزه (۴۴٫۳۳ دلار) حفظ کنند، جفت LUNA/USDT می‌تواند تا ۵۲ دلار افزایش یابد و سپس، اوج تاریخی خود در ۵۴٫۹۵ دلار را دوباره آزمایش کند. این رالی ممکن است با فروش قوی در نزدیکی خط مقاومت کانال روبه‌رو شود. در مقابل، اگر قیمت نتواند بالاتر از EMA ۲۰ روزه بماند، نشان می‌دهد که معامله‌گران در حال فروش هستند. در این صورت، خرس‌ها دوباره سعی می‌کنند قیمت را به زیر کانال کاهش دهند. اگر آنها موفق شوند، روند تغییر خواهد کرد. در مسیر نزولی، این جفت ممکن است به ۳۲ دلار و سپس، به ۲۴ دلار سقوط کند.

۴. دیسنترالند

دیسنترالند در تاریخ ۲۵ نوامبر موفق به عبور از سطح ۵٫۹ دلار شد، اما دم بلند روی کندل‌های دو روز گذشته نشان می‌دهد که گاوها در تلاش برای دفاع از این منطقه بین فیبوناچی اصلاحی ۳۸٫۲ درصد در ۴٫۴۸ دلار و فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد در ۴٫۰۵ دلار هستند.

top-5-crypto-this-week
نمودار روزانه MANA/USDT.

گاوها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را از ۵٫۹ دلار بالاتر ببرند و روند صعودی را از سر بگیرند. اگر آنها موفق شوند، جفت MANA/USDT می‌تواند حرکت خود را به سمت هدف ۷٫۸۷ دلاری آغاز کند. افزایش میانگین متحرک و RSI در محدوده مثبت نشان می‌دهد که گاوها کنترل بازار را در اختیار دارند. در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر EMA ۲۰ روزه (۳٫۸۸ دلار) برسد، این دیدگاه صعودی در کوتاه‌مدت باطل خواهد شد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که عرضه بیشتر از تقاضا است و قیمت این جفت ممکن است تا ۳٫۱ دلار کاهش یابد.

۵. سندباکس

قیمت سندباکس به دنبال رالی صعودی قوی چند روز گذشته، در حال اصلاح است.

top-5-crypto-this-week
نمودار روزانه SAND/USDT.

اکنون گاوها در تلاشند تا عقب‌نشینی در منطقه بین فیبوناچی اصلاحی ۳۸٫۲ درصد در ۶٫۰۲ دلار و فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد در ۵٫۲۶ دلار را متوقف کنند. اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد، نشان‌دهنده احساسات مثبت در بازار بوده و این‌که معامله‌گران در هر کاهش جزئی خرید می‌کنند. گاوها سپس سعی خواهند کرد تا قیمت را به بالای مقاومت بالاسری در ۸٫۴۸ دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت SAND/USDT می‌تواند حرکت صعودی خود را با هدف بعدی در ۱۰٫۵۲ دلار از سر بگیرد. اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر EMA ۲۰ روزه (۴٫۸۴ دلار) برسد، این دیدگاه صعودی در کوتاه‌مدت باطل می‌شود.

نوشته ۵ رمزارز با پتانسیل بالا در کوتاه مدت! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.