کد خبر : 185827
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 9:40

۵ رمزارز آماده صعود در این هفته!

۵ رمزارز آماده صعود در این هفته!

زمان مطالعه: 6 دقیقه بر اساس داده‌های بازار، بیت کوین (BTC) با یک رشد ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به کانال ۴۷ هزار دلار رسیده و اکنون در تلاش است تا دومین سود هفتگی متوالی خود را ثبت کند. به گزارش وبسایت کوین تلگراف، داده‌های درون زنجیره‌ای منتشرشده توسط شرکت گلس‌نود نشان می‌دهند که

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار، بیت کوین (BTC) با یک رشد ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به کانال ۴۷ هزار دلار رسیده و اکنون در تلاش است تا دومین سود هفتگی متوالی خود را ثبت کند.

به گزارش وبسایت کوین تلگراف، داده‌های درون زنجیره‌ای منتشرشده توسط شرکت گلس‌نود نشان می‌دهند که بهبود قیمت بیت‌ کوین ناشی از تقاضا در بازارهای اسپات بوده است. بر اساس داده‌های تاریخی، افزایش تقاضا در بازار اسپات همواره منجر به رشد پایدار بیت کوین شده است. یکی دیگر از سیگنال‌های مثبت برای بیت کوین، تقاضای بالا برای صندوق قابل‌معامله در بورس بیت کوین شرکت پروشیرز (BITO) در دو هفته گذشته بوده است. به طور گسترده‌تر، بازار کریپتو نیز در حال جذب سرمایه معامله‌گران است. طبق داده‌ها، سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر در سه هفته آخر فوریه، ۴ میلیارد دلار سرمایه را به بازار رمزارزها تزریق کردند.

به گفته تحلیلگران، در صورتی که بیت کوین بتواند سطح ۴۵ هزار دلاری را به عنوان یک سطح حمایتی حفظ کند، آلت کوین‌های کاردانو (ADA)، اکسی اینفینیتی (AXS)، چین لینک (LINK) و توکن FTX (FTT) هم ممکن است رالی قوی‌ای را طی چند روز آینده آغاز کنند. بیایید نمودار این پنج رمزارز را با هم بررسی کنیم.

۱. بیت کوین

نمودار میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۲،۰۲۵ دلار) بیت کوین افزایش یافته و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد گاوها کنترل بازار را به دست گرفته‌اند.

5 رمزارز آماده صعود در این هفته!
نمودار روزانه BTC/USDT.

حالا که بیت کوین توانسته مقاومت ۴۵،۴۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد و قیمت آن به محدوده ۴۷ هزار دلار برسد، گاوها می‌توانند این جفت ارز را به سمت مقاومت روانی در ۵۰ هزار دلار هدایت کنند.

در مقابل، اگر بیت کوین موفق به حفظ سطوح بالاتر نشود و قیمت آن دوباره به زیر ۴۵،۴۰۰ دلار سقوط کند، خرس‌ها سعی خواهند کرد این جفت را به سمت حمایت ۴۲،۵۹۴ دلاری سوق دهند. برای شکست کامل گاوها، خرس‌ها باید قیمت را به پایین‌تر از میانگین‌های متحرک بکشند و همان‌جا حفظ کنند.

۲. کاردانو

قیمت کاردانو در چند روز گذشته بالای سطح بحرانی ۱ دلار حفظ شده است. این نشان می‌دهد گاوهایی که در سطوح پایین‌تر خرید کرده بودند، به دنبال برداشت سود نیستند و انتظار دارند بهبودی این رمزارز ادامه یابد.

5 رمزارز آماده صعود در این هفته!
نمودار روزانه ADA/USDT

میانگین‌های متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد گاوها دست بالا را دارند. اگر خریداران قیمت را به بالای ۱٫۲۶ دلار برسانند و حفظ کنند، حرکت صعودی کاردانو ممکن است شدت بگیرد و قیمت آن به مقاومت بحرانی بعدی در ۱٫۶ دلار برسد.

در مقابل، اگر قیمت از ۱٫۲۶ دلار کاهش یابد، اما همچنان بالاتر از ۱ دلار حفظ شود، قیمت این جفت برای چند روز دیگر در محدوده بین این دو سطح باقی خواهد ماند. برای باطل کردن دیدگاه صعودی، خرس‌ها باید قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک رسانده و حفظ کنند.

۳. اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی در چند روز گذشته بین ۴۴ دلار تا ۷۲ دلار معامله شده است. خریداران در تاریخ ۲۵ مارس قیمت این رمزارز را به سمت مقاومت بالاسری سوق دادند، اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. این نشان می‌دهد که خرس‌ها با قدرت از این سطح مقاومتی دفاع می‌کنند.

5 رمزارز آماده صعود در این هفته!
نمودار روزانه AXS/USDT.

میانگین‌های متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان‌دهنده سیگنالی مثبت برای خریداران است. اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد، گاوها دوباره سعی خواهند کرد جفت AXS/USDT را به بالای ۷۲ دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، مومنتوم صعودی ممکن است شتاب بیشتری بگیرد و قیمت تا ۱۰۰ دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این دیدگاه مثبت باطل می‌شود. در چنین شرایطی، این جفت برای چند روز دیگر در این محدوده باقی خواهد ماند.

۴. چین لینک

چین لینک در چند ماه گذشته در محدوده ۱۳ دلار تا ۳۶ دلار معامله شده است. اگرچه خرس‌ها قیمت را به زیر سطح حمایتی این محدوده کشاندند، اما نتوانستند این شکست را حفظ کنند.

5 رمزارز آماده صعود در این هفته!
نمودار روزانه LINK/USDT.

میانگین‌های متحرک یک تقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد خریداران دست بالا را دارند. ممکن است این رالی در خط روند نزولی با مقاومت روبه‌رو شود، اما در صورت غلبه بر آن، قیمت جفت LINK/USDT می‌تواند تا ۲۰ دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد، میانگین‌های متحرک احتمالاً به عنوان حمایت عمل خواهند کرد. اگر قیمت از این سطوح بازگردد، احتمال صعود به بالای خط روند نزولی افزایش می‌یابد. اما اگر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک بکشند، این دیدگاه مثبت باطل می‌شود. در چنین شرایطی، قیمت ممکن است تا ۱۳ دلار کاهش یابد.

۵. توکن FTX

قیمت توکن FTX در تاریخ ۲۴ مارس به بالای ۴۹ دلار رسید و یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل کرد. اگرچه خریداران در ۲۵ مارس قیمت را به بالای مقاومت روانی در ۵۰ دلار رساندند، اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند.

5 رمزارز آماده صعود در این هفته!
نمودار روزانه FTT/USDT.

این نشان می‌دهد که خرس‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند و به فروش در سطوح بالاتر ادامه می‌دهند. خرس‌ها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر ۴۹ دلار برگردانند و حفظ کنند. اگر آنها موفق شوند، گاوها ممکن است به دام بیفتند. چنین شرایطی می‌تواند قیمت جفت FTT/USDT را به متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۵ دلار) کاهش دهد. اگر قیمت از این سطح بازگردد، خریداران دوباره سعی می‌کنند مقاومت بالاسری بین ۴۹ دلار تا ۵۲ دلار را پشت سر بگذارند و حرکت صعودی را از سر بگیرند.

برعکس، اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، خرس‌ها دوباره به میدان باز می‌گردند. شکستن و بسته شدن قیمت زیر خط روند صعودی مثلث، الگوی صعودی را باطل می‌کند. در این شرایط، قیمت ممکن است تا ۳۹ دلار کاهش یابد.

نوشته ۵ رمزارز آماده صعود در این هفته! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.