کد خبر : 179949
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1400 - 7:33

۴ کاتالیزور بزرگ برای صعود قیمت شیبا!

۴ کاتالیزور بزرگ برای صعود قیمت شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو از زمان راه‌اندازی خود در آگوست سال ۲۰۲۰، مسیر بسیار پرنوسانی را پشت سر گذاشته است. این ارز دیجیتال با هدف از بین بردن دوج کوین ساخته شد و حتی به آن لقب «قاتل دوج کوین» هم داده شده بود. شیبا در اکتبر سال ۲۰۲۱ و با پیشی گرفتن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو از زمان راه‌اندازی خود در آگوست سال ۲۰۲۰، مسیر بسیار پرنوسانی را پشت سر گذاشته است. این ارز دیجیتال با هدف از بین بردن دوج کوین ساخته شد و حتی به آن لقب «قاتل دوج کوین» هم داده شده بود. شیبا در اکتبر سال ۲۰۲۱ و با پیشی گرفتن از دوج کوین از لحاظ ارزش بازار، به این هدف دست یافت.

به گزارش سایت زد وای کریپتو، با لیست شدن این میم توکن محبوب در صرافی‌های بیشتر، محبوبیت شیبا اینو روز به روز بیشتر شد. با این حال، شیبا هم از نوسانات شدید بازار مستثنی نبود و مانند بسیاری از رمزارزهای دیگر، در افت اخیر بازار کریپتو، درصد زیادی از ارزش خود را از دست داد.

اگرچه این روزها هیاهو پیرامون شیبا کاهش یافته، اما به نظر می‌رسد که این میم توکن در سال جاری نیز پتانسیل زیادی برای رشد دارد.

کاتالیزورهای صعودی برای قیمت شیبا

به گفته یکی از اعضای کلیدی تیم توسعه‌دهنده شیبا به نام Archangel، نسخه ۲ شیباسواپ که نسخه جدید برنامه‌ریزی شده برای صرافی غیرمتمرکز شیبا است، دارای قابلیتی خواهد بود که امکان سوزاندن توکن‌های SHIB و در نتیجه، کاهش عرضه در گردش این رمزارز را فراهم می‌کند. این موضوع می‌تواند رشد قیمت شیبا را به همراه داشته باشد. اگرچه نسخه ۲ شیباسواپ هنوز در دست کار است و تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده، اما بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این به‌روزرسانی می‌تواند قبل از سه ماهه سوم سال راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی قریب‌الوقوع شیباریوم (Shibarium)، راه‌حل لایه دوم شیبا نیز یک پیشرفت بزرگ است که می‌تواند این رمزارز را به سمت اوج‌های جدید سوق دهد.

از سوی دیگر، لیست شدن شیبا در صرافی‌های رمزارزی بزرگ و همچنین، ارزان‌تر بودن آن در مقایسه با سایر رمزارزها، این ارز دیجیتال را به یک دارایی محبوب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.

از دیگر عواملی که احساسات سرمایه‌گذاران را همچنان مثبت نگه داشته، برنامه‌های تیم شیبا برای توسعه اکوسیستم متاورس خود است. ماه گذشته، مرحله فروش انحصاری زمین‌های این متاورس با استفاده از توکن‌های LEASH برگزار شد و به زودی، خرید و فروش عمومی آنها هم امکان‌پذیر خواهد شد. در به‌روزرسانی اخیر، توسعه‌دهندگان این میم توکن از اعضای جامعه درخواست کردند که توکن‌های LEASH خود را برای امتیازات انحصاری بیشتر در متاورس شیبا اینو آماده نگه دارند.

نوشته ۴ کاتالیزور بزرگ برای صعود قیمت شیبا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.