کد خبر : 179244
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 11:25

۴ دلیل برای سرمایه‌گذاری روی فانتوم!

۴ دلیل برای سرمایه‌گذاری روی فانتوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گفته تحلیلگران، فاندامنتال‌های فانتوم (FTM) – یکی از پروژه‌های رقیب اتریوم – علی‌رغم کاهش قیمت این رمزارز همزمان با کناره‌گیری آندره کرونژ (Andre Cronje)، توسعه‌دهنده معروف بخش امور مالی غیرمتمرکز از این پروژه، همچنان دست‌نخورده باقی مانده‌اند. به گزارش سایت دایلی‌هودل، فاندامنتال‌های درون زنجیره‌ای فانتوم به اندازه کافی قوی هستند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته تحلیلگران، فاندامنتال‌های فانتوم (FTM) – یکی از پروژه‌های رقیب اتریوم – علی‌رغم کاهش قیمت این رمزارز همزمان با کناره‌گیری آندره کرونژ (Andre Cronje)، توسعه‌دهنده معروف بخش امور مالی غیرمتمرکز از این پروژه، همچنان دست‌نخورده باقی مانده‌اند.

به گزارش سایت دایلی‌هودل، فاندامنتال‌های درون زنجیره‌ای فانتوم به اندازه کافی قوی هستند که به این آلت کوین کمک کنند تا سطوح حمایتی بلندمدت خود را حفظ کند.

به گفته تحلیلگران، قیمت رمزارز فانتوم تقریباً ۳ برابر از بالاترین رکورد تاریخی خود کاهش یافته و یک الگوی بد سقف دوقلو (double-top) نیز در نمودار آن مشاهده می‌شود. با این حال، قبل از اینکه وحشت کنید، باید بگوییم که فاندامنتال‌های فانتوم همچنان بسیار قوی به نظر می‌رسند.

در ابتدا، لازم به ذکر است که تمام FTMهای اختصاص‌یافته به تیم و سرمایه‌گذاران اولیه در اواخر سال ۲۰۲۰ میان آنها توزیع شد و به احتمال زیاد، مقدار قابل‌توجهی از این توکن‌ها فروخته‌ شده است. این یک خبر خوب برای فانتوم است؛ چون به این معنی است که FTM کمتری برای فروش در آینده وجود داشته و در نتیجه، این رمزارز کاهش قیمت کمتری را تجربه خواهد کرد.

علاوه بر این، پذیرش و استفاده از فانتوم همچنان در یک روند صعودی قرار دارد. بر اساس داده‌های موجود، فانتوم بیش از ۲٫۵ میلیون آدرس کیف پول منحصربه‌فرد دارد و به نظر نمی‌رسد که این روند کند شود.

یکی دیگر از معیارهای مهم‌ درون زنجیره‌ای، تعداد تراکنش‌های روزانه است که کمی کاهش یافته، اما با این وجود، همچنان در یک روند صعودی بلندمدت و قوی باقی مانده است.

از لحاظ ارزش کل دارایی‌های قفل شده نیز، اگرچه فانتوم شاهد کاهش سرعت بوده، اما از این لحاظ هم در یک روند صعودی بلندمدت قرار دارد.

به گفته تحلیلگران، یکی دیگر از دلایل صعودی بودن فانتوم این است که FTM در آینده نزدیک در دسترس تعداد بیشتری از کاربران و سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت. لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی آمریکایی بایننس نیز نشان می‌دهد که فانتوم ممکن است در سایر صرافی‌های مستقر در ایالات متحده هم لیست شود که این موضوع، خود می‌تواند سرمایه‌گذاری بیشتر در این پروژه را به همراه داشته باشد.

نوشته ۴ دلیل برای سرمایه‌گذاری روی فانتوم! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.