کد خبر : 188256
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 9:30

۳۰۰ درصد سود با خرید این رمزارزها!

۳۰۰ درصد سود با خرید این رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گفته تحلیل‌گران بازار رمزارزها، آلت‌کوین‌هایی که توانسته‌اند در یک سال گذشته بیشتر از 300 درصد رشد قیمتی داشته باشند، می‌توانند به زودی خود را به 25 رتبه برتر بازار برسانند! به گزارش وبسایت کریپتو گلوب، یک تریدر و تحلیل‌گر برتر بازار رمزارزها به نام کوین سونسون (Kevin Svenson) به تازگی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته تحلیل‌گران بازار رمزارزها، آلت‌کوین‌هایی که توانسته‌اند در یک سال گذشته بیشتر از 300 درصد رشد قیمتی داشته باشند، می‌توانند به زودی خود را به 25 رتبه برتر بازار برسانند!

به گزارش وبسایت کریپتو گلوب، یک تریدر و تحلیل‌گر برتر بازار رمزارزها به نام کوین سونسون (Kevin Svenson) به تازگی به آلت کوین‌هایی مانند رمزارز بومی صرافی کوکوین نگاهی انداخته است و گفته که KCS می‌تواند به زودی به جمع 25 رمزارز برتر بازار رمزارزها بپیوندند!

این تحلیل‌گر محبوب در صفحه توییتر خود اشاره کرد که KCS یکی از قدرت‌مندترین رمزارزها در مقابل ریزش‌های اخیر بیت کوین بوده است! بنابراین می‌توانیم شاهد رشد سریع این توکن در ماه‌های آینده باشیم!

بنابراین آقای سونسون انتظار دارد که حتی توکن‌های بومی صرافی FTX یا Crypto.com نیز بتوانند خود را به 25 رمزارز برتر برسانند! توکن بومی صرافی FTX رمزارز FTT و توکن بومی Crypto.com رمزارز CRO نام دارد.

توکن KCS در روند اخیر نزولی بیت کوین توانست بالا برود! حالا فرض کنید که در یک بازار گاوی یا همان صعودی، چه کاری از این توکن ساخته است!

سونسون در ادامه عنوان کرد که انتظار دارد توکن KCS به 25 رمزارز برتر بازار تبدیل شود.

توکن KCS همزمان با تاسیس صرافی Kucoin در سال 2017 عرضه شد و در اوایل عرضه 200 میلیون عدد از این توکن موجود بود که قرار است طبق برنامه ریزی تیم آن، تعداد توکن‌های KCS به 100 میلیون عدد کاهش پیدا کند.

همچنین براساس داده‌های سایت TradignView توکن KCS توانسته است تا در طی 12 ماه گذشته و با وجود نزول‌های بیت کوین بیش از 300 درصد رشد را تجربه کند!

نوشته ۳۰۰ درصد سود با خرید این رمزارزها! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.