کد خبر : 156696
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 12:11

یک پیشرفت عالی برای شیبا!

یک پیشرفت عالی برای شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه داگی دائو اولین نسخه سازمان غیرمتمرکز خودمختار Shiba Inu است که در صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap توسعه داده خواهد شد. به گزارش وبسایت یو تودی، طبق اعلامیه‌ای که توسط توسعه‌دهندگان پروژه به اشتراک گذاشته شده است، اولین نسخه DoggyDAO در صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال ShibaSwap راه‌اندازی شده است. داگی دائو یک سازمان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داگی دائو اولین نسخه سازمان غیرمتمرکز خودمختار Shiba Inu است که در صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap توسعه داده خواهد شد.

به گزارش وبسایت یو تودی، طبق اعلامیه‌ای که توسط توسعه‌دهندگان پروژه به اشتراک گذاشته شده است، اولین نسخه DoggyDAO در صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال ShibaSwap راه‌اندازی شده است. داگی دائو یک سازمان مستقل غیرمتمرکز برای اعضای جامعه شیبا اینو است.

در این بیانیه که ۱۸ فوریه منتشر شده است، تیم توسعه داگی‌دائو تاسیس این پلتفرم را به جامعه شیبا تبریک گفته است. سپس این تیم اعلام کرد که به زودی حق رای برای اعضای جامعه در نظر گرفته خواهد شد و تلاش‌های بیشتری جهت تمرکززدایی صورت می‌پذیرید.

از این پس اعضای جامعه شیبا می‌توانند در مورد پروژه‌های خاص و جفت‌‌ارزهای معاملاتی که بخشی از استخرهای نقدینگی WOOF در پلتفرم شیبا سواپ هستند، رأی خود را اعلام کنند.

پس از راه‌اندازی این نسخه، تیم توسعه بازخوردهای اعضای جامعه را دریافت خواهد کرد و با توجه به داده‌های جدید، نسخه بعدی را توسعه خواهد داد.

کاربران صرافی ShibaSwap می‌توانند با کمک توکن‌های tBONE رای خود را اعلام کنند. این توکن را می‌توان با سپرده‌گذاری رمزارز حاکمیتی BONE به دست آورد. هر جلسه رای گیری نیز ۵ روز زمان به طول خواهد انجامید.

جامعه می‌تواند هر دو هفته یکبار جفت‌ارزهای معاملاتی جدید را انتخاب کند. در مجموع 30 جفت‌ارز به استخرهای نقدینگی اضافه خواهد شد.

توسعه‌دهندگان از اعضای جامعه شیبا خواسته‌اند که قبل از ارائه رای تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهند. هدف از این توصیه اطمینان یافتن از عدم ورود ارزهای دیجیتال پرخطر به صرافی ShibaSwap است. در بیانیه صادر شده از طرف تیم توسعه آمده است:

یک بار دیگر از شما می‌خواهیم که لطفا شناخت درستی از پروژه‌ها پیدا کنید. در حین تحقیق اعتبار، حسابرسی، شهرت و سابقه پروژه و تیم طراحی را حتما بررسی کنید. عدم بررسی می‌تواند منجر به اتفاقات ناگواری در آینده شود. پس لطفا مسئولانه رای دهید!

اولین خبرهای مربوط به این پروژه در ماه دسامبر ۲۰۲۱ رسانه‌ای شد.

اقدامات احتیاطی لازم

برای جلوگیری از انواع کلاهبرداری‌ها، تیم guardians wallet 6/9 تصمیم نهایی را در مورد اضافه شدن یک جفت‌ارز به استخرهای معاملاتی صرافی ShibaSwap خواهد گرفت.

همان طور که قبلاً توسط توسعه‌دهندگان Shiba Inu اعلام شده بود، اولین نسخه از پروژه DoggyDao دارای یک قرارداد سپرده‌گذاری (استیک) جدید است. این قرارداد با تمدید دوره بلوکه شدن توکن‌های BONE، تأثیر فعالیت‌ها و رای نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران خرابکار را کاهش دهد.

نوشته یک پیشرفت عالی برای شیبا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.