کد خبر : 155982
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 - 14:51

یک سیگنال صعودی دیگر برای کاردانو!

یک سیگنال صعودی دیگر برای کاردانو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پروژه کاردانو در طول سال‌های اخیر دستاوردهای بزرگی داشته است. این ارز دیجیتال پویا و جوان در سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۰۰ درصد رشد داشت. به نظر می‌رسد این روند در سال ۲۰۲۲ هم ادامه داشته باشد. به گزارش وب سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر معروف حوزه ارزهای دیجیتال،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه کاردانو در طول سال‌های اخیر دستاوردهای بزرگی داشته است. این ارز دیجیتال پویا و جوان در سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۰۰ درصد رشد داشت. به نظر می‌رسد این روند در سال ۲۰۲۲ هم ادامه داشته باشد.

به گزارش وب سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر معروف حوزه ارزهای دیجیتال، با انتشار توییتی در تاریخ ۱۷ فوریه، از افزایش قابل‌توجه فعالیت درون زنجیره‌ای در شبکه کاردانو خبر داد. به گفته این تحلیلگر، تعداد آدرس‌های جدیدی که روزانه در شبکه ADA ایجاد می‌شوند، با ۱۶۷ درصد افزایش به ۱۱۲٫۵ هزار آدرس رسیده است.

یک سیگنال صعودی دیگر برای کاردانو!

مارتینز معتقد است که افزایش مداوم این معیار می‌تواند افزایش قیمت ارز دیجیتال کاردانو را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، به گزارش شرکت تحلیلی مساری (Messari)، حجم تراکنش‌های کاردانو توانسته بار دیگر از اتریوم پیشی بگیرد و پس از بیت کوین، جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. بر اساس داده‌های منتشرشده توسط این شرکت، در ۲۴ ساعت گذشته، کاردانو ۱۵٫۰۶ میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده، در حالی که حجم تراکنش‌های پردازش شده توسط اتریوم در همان بازه زمانی، برابر با ۶٫۷۱ میلیارد دلار گزارش شده است.

یک سیگنال صعودی دیگر برای کاردانو!

با این حال، در زمان انتشار این خبر و به دنبال افت کلی بازار کریپتو، ارز دیجیتال ADA با ۲٫۶۴ درصد کاهش قیمت نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۱٫۰۴ دلار معامله می‌شود.

در همین حال، به گزارش پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock)، حدود ۷۶ درصد از از هودلرهای ADA در ضرر هستند.

نوشته یک سیگنال صعودی دیگر برای کاردانو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.