کد خبر : 99859
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 8:21

یک استاد دانشگاه در تشریح بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد بیان داشت: نگاه اصلاحی، نظارتی و شفافیت در برنامه وزیر اقتصاد قابل تحسین است

یک استاد دانشگاه در تشریح بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد بیان داشت: نگاه اصلاحی، نظارتی و شفافیت در برنامه وزیر اقتصاد قابل تحسین است

بورس تایمز: محسن سیفی استاد اقتصاد دانشگاه و پژوهشگر اقتصادی، برنامه های خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد را در راستای تلاش برای رفع شبهات شرعی و صیانت از حقوق مردم و بیت المال را موثر و اجرایی خواند. خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد به گزارش سایت خبری – تحلیلی بورس تایمز، محسن سیفی استاد اقتصاد دانشگاه و

بورس تایمز: محسن سیفی استاد اقتصاد دانشگاه و پژوهشگر اقتصادی، برنامه های خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد را در راستای تلاش برای رفع شبهات شرعی و صیانت از حقوق مردم و بیت المال را موثر و اجرایی خواند.

خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد

به گزارش سایت خبری – تحلیلی بورس تایمز، محسن سیفی استاد اقتصاد دانشگاه و پژوهشگر اقتصادی در تشریح بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: با بررسی برنامه ها ملاحظه میگردد آشیب شناسی های صورت گرفته کاملا دقیق و کارشناسی بوده که با اهتمام همه ارکان دولت و استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان حوزه اقتصادی قابلیت اجرا خواهد داشت.

این مدیر شبکه بانکی در ادامه بیان داشت: در این برنامه به خوبی به نظارت های ناکارآمد و مشکلات قوانین ناظر و کاربردی در تقنین و اجرا اشاره شده و راهبردها و سیاست های مناسبی در حوزه شفافیت و نظارت ارائه گردیده که قابل تحسین است.

ایشان تلاش برای رفع شبهات شرعی و صیانت از حقوق مردم و بیت المال در برنامه های خاندوزی را موثر و اجرایی خواند و در خصوص سیاست های پیشنهادی بازار سرمایه اعم از متنوع سازی ابزارها و محصولات مالی در این بازار ، حذف تنظیم گری های غیر ضروری، تسهیل مقررات مربوطه و… را غیر شعاری و مناسب ارزیابی نمود.

سیفی در پایان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور اعم از کسری بودجه، حجم نقدینگی و… و الویتهای برنامه ابرازی تاکید نمود با شناختی که از دکتر خاندوزی و مجموعه همراه ایشان در حوزه کارشناسی، سیاستگذاری و اجرا دارم پیشنهاد ایشان به عنوان وزیر اقتصاد را عامل امیدواری و استقبال حوزه دانشگاهی می دانیم.

انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.