کد خبر : 159082
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 10:30

گل رمزارزی منچسترسیتی!

گل رمزارزی منچسترسیتی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قهرمان لیگ جزیره انگلیس، منچستر سیتی به همراه شریک جدیدش Sony، در حال ساخت نسخه مجازی از استادیوم اتحاد این باشگاه است تا آن را به کانون مرکزی این تیم فوتبال انگلیسی در متاورس تبدیل کند. به گزارش سایت کوین تلگراف، استادیوم اتحاد، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال منچستر سیتی که صدر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قهرمان لیگ جزیره انگلیس، منچستر سیتی به همراه شریک جدیدش Sony، در حال ساخت نسخه مجازی از استادیوم اتحاد این باشگاه است تا آن را به کانون مرکزی این تیم فوتبال انگلیسی در متاورس تبدیل کند.

به گزارش سایت کوین تلگراف، استادیوم اتحاد، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال منچستر سیتی که صدر جدول لیگ جزیره را در اختیار گرفته، است. این تیم در روز 18 فوریه اعلام کرد که با شرکت تکنولوژی Sony قراردادی 3 ساله را امضا کرده است. سونی به کمک شرکت زیر مجموعه خود، Hawk-Eye متخصصین واقعیت مجازی را برای تکنولوژی تحلیل تصویر و ردیابی بدن بکار می‌گیرد.

منچستر سیتی امیدوار است که هوادارانش از مزایای یک استادیوم مجازی در متاورس لذت ببرند. با اینکه محدودیت‌های کرونایی هنوز مانع سفر بسیاری از افراد شده است، امکان تماشای بازی‌ها در یک محیط سه بعدی متاورسی می‌تواند چیزی باشد که هواداران زیادی را به خود جلب کند.

این تیم قصد دارد به وسیله ساخت نسخه مجازی استادیوم اتحاد، محدودیت‌های جغرافیایی را برای کسانی که می‌خواهند بخشی از یک بازی زنده یا ضبط شده باشند، حذف کند. رئیس بخش بازاریابی City Football Group نوریا تار (Nuria Tarre) در روز 18 فوریه در مصاحبه با Inews گفت:

هدف اصلی که باعث شد ما روی ورود به متاورس تمرکز کنیم، این بود که بتوانیم یک بازی را دوباره خلق کنیم تا شما بتوانید آن را به صورت زنده تماشا کنید و بتوانید از طریق زوایا و روش‌های مختلف بخشی از این واقعه باشید و هر چقدر که بخواهید استادیوم را پر کنید زیرا هیچ محدودیتی ندارد و کاملاً مجازی است.

شرکت Howk-Eye سونی مدت زیادی است که برای بهبود تجربه تماشای ورزش‌ها برای بینندگان و مقامات رسمی تلاش می‌کند. این شرکت با کمک تکنولوژی واکنش اختصاصی، به داوری همزمان در بازی کمک می‌کند. اپلیکیشن‌های تصویرسازی برای بازسازی ابعاد مختلف استادیوم اتحاد در متاورس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تلاش‌های منچستر سیتی برای بهره برداری از متاورس و وب 3 می‌تواند مورد توجه لیورپول هم قرار بگیرد. بنابر ادعای خبرگزاری ECHO که متعلق به باشگاه لیورپول است، احتمالاً این تیم هم برای افزایش درآمدهای خود از رقیب منچستری خود تقلید خواهد کرد.

رقیب جدی این دو تیم، منچستر یونایتد هم با همکاری جدید خود با بلاکچین تزوس (XTZ) تمایل خود برای ورود به اکوسیستم وب 3 را نشان داده است. تزوس قرار است همکاری کریپتویی رسمی و اسپانسر تیشرت تمرین این تیم باشد و احتمالاً در تولید فروشگاه‌های مجازی به این باشگاه مطرح انگلیسی کمک خواهد کرد.

نوشته گل رمزارزی منچسترسیتی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.