کد خبر : 119222
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 11:03

کیوساکی مشهور، قیمت بیت کوین را پیش‌بینی کرد!

کیوساکی مشهور، قیمت بیت کوین را پیش‌بینی کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه نویسنده کتاب معروف و محبوب «پدر پولدار، پدر فقیر» رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) می‌گوید که سقوط و رکود بزرگی در راه است. او همچنین پیش‌بینی کرد: طلا، نقره، بیت کوین و املاک هم سقوط خواهند کرد. او افزود که بعد از سقوط حاضر است که هر چهار نوع سرمایه‌گذاری را بخرد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نویسنده کتاب معروف و محبوب «پدر پولدار، پدر فقیر» رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) می‌گوید که سقوط و رکود بزرگی در راه است. او همچنین پیش‌بینی کرد:

طلا، نقره، بیت کوین و املاک هم سقوط خواهند کرد.

او افزود که بعد از سقوط حاضر است که هر چهار نوع سرمایه‌گذاری را بخرد.

رابرت کیوساکی، بار دیگر از یک سقوط قریب الوقوع خبر داد که با رکود همراه خواهد شد. او انتظار دارد که چندین بازار مالی از جمله بیت کوین، سقوط شدیدی را تجربه کنند.

«پدر پولدار، پدر فقیر» کتابی منتشر شده در سال 1997 است که توسط کیوساکی و شارون لچتر (Sharon Lechter) نوشته شد. این کتاب بیشتر از 6 سال جزو پرفروش ترین کتاب‌های New York Times بود. تاکنون بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب فروخته شده است و در 51 زبان و 109 کشور جهان عرضه شده است.

کیوساکی در روز پنجشنبه در یک توییت مدعی شد که فدرال رزرو و رئیس جمهور جو بایدن در حال «ایجاد تورمی تقلبی» هستند و افزود:

سقوط و رکود در راه است. طلا، نقره، بیت کوین و املاک هم سقوط خواهند کرد. آماده ام که بعد از سقوط طلا، نقره، بیت کوین، املاک بیشتری بخرم. وقت آن رسیده که بعد از سقوط این تورم تقلبی، پولدارتر شویم.

این نویسنده شهیر همچنین در هفته گذشته درباره دولت بایدن هم یک پیش‌بینی کرد:

بایدن به زودی کنار می‌رود.

او در ادامه پیش‌بینی کرد:

کاملا هریس، به اولین رئیس جمهور زن آمریکا تبدیل خواهد شد. تمام این مدت نقشه همین بوده است. ترامپ بعد از انتخابات اوباما اعتبار هیلاری را نابود کرده است.

کیوساکی معروف تاکنون چندین بار هشدار این سقوط را داده است. در ماه ژوئن، او گفته بود که «بزرگترین سقوط در تاریخ جهان» در حال وقوع است. در ماه سپتامبر، او هشدار خود را تکرار کرد و مدعی شد که «یک سقوط عظیم برای بازار سهام» در راه است. در اکتبر هم او اخطار داده بود که آمریکا در حال ورود به دوره رکود است.

با وجود این پیش‌بینی‌های ناراحت کننده، کیوساکی همواره مردم را به خرید بیت کوین تشویق کرده است. در ماه آگوست، او گفت که بیت کوین یک گزینه سرمایه‌گذاری با بیشترین پتانسیل صعود است. در اکتبر، او گفت که بیت کوین یک آینده «بسیار روشن» دارد. ماه گذشته هم اعلام کرده بود که همزمان با افزایش نگرانی‌های ناشی از افزایش تورم، مقدار بیت کوین و اتر بیشتری خریداری کرده است.

نوشته کیوساکی مشهور، قیمت بیت کوین را پیش‌بینی کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.