کد خبر : 134921
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 13:30

کیف پول یورویی چیست؟ آموزش کامل کیف پول Yoroi

کیف پول یورویی چیست؟ آموزش کامل کیف پول Yoroi

زمان مطالعه: 6 دقیقه مقدمه کافی است فقط چند ماه در بازار رمزارز‌ها فعال بوده باشید تا نام رمزارز کاردانو (Cardano) به گوشتان خورده باشد! از آنجا که این پروژه از لحاظ بنیادی قدرتمند است، توسط افراد بسیاری نگهداری می‌شود. در این آموزش قصد داریم نحوه استفاده از کیف پول یورویی (Yoroi) و نحوه استیک

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

کافی است فقط چند ماه در بازار رمزارز‌ها فعال بوده باشید تا نام رمزارز کاردانو (Cardano) به گوشتان خورده باشد! از آنجا که این پروژه از لحاظ بنیادی قدرتمند است، توسط افراد بسیاری نگهداری می‌شود. در این آموزش قصد داریم نحوه استفاده از کیف پول یورویی (Yoroi) و نحوه استیک کردن (Staking) کاردانو برای کسب درآمد را مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.

کیف پول یورویی چیست و نحوه استیک کاردانو در آن به چه شکل است؟

کاردانو یک پروژه متن باز (Open Source) و فعال در صنعت بلاکچین و رمزارز‌ها است. شبکه‌ بلاکچین این پروژه از شبکه بلاکچین اتریوم (Ethereum) و بیت کوین (Bitcoin) سریع‌تر و کارآمدتر است.

از شبکه بلاکچین کاردانو به عنوان نسل سوم شبکه‌های بلاک‌چین نام برده می‌شود. این شبکه بر پایه شفافیت، سرعت و کارآمدی ساخته شده و هزینه تراکنش در آن از دو شبکه اتریوم و بیت کوین ارزان‌تر است.

کیف پول Yoroi یک کیف پول بسیار کاربردی است! این کیف پول به صورت اختصاصی برای شبکه بلاکچین کاردانو کار می‌کند.

اگر بخواهیم مثالی بزنیم، این کیف پول، کارکردی مانند کیف پول متامسک دارد. متامسک روی شبکه اتریوم فعال است و مانند کیف پول یورویی تمام داده‌های شبکه را دانلود نمی‌کند و فقط با اتصال به آن، داده‌های مورد نیاز را می‌گیرد. به همین دلیل، هر دو کیف پول بسیار سبک و سریع هستند.

کیف پول یورویی

برای استفاده از این کیف پول منحصربه‌فرد کافی است که آن را از سایت رسمی‌اش دانلود کنید. مراحل دانلود و نصب به صورت کامل در ادامه مقاله توضیح داده شده است.

راه‌اندازی کیف پول یورویی

برای شروع کافی است به سایت رسمی کیف پول یورویی مراجعه و این کیف پول را روی موبایل یا مرورگر خود نصب کنید. اپلیکیشن یورویی برای سیستم عامل‌های اندروید (Android)، ای او اس (IOS) و همچنین مرورگر‌های کروم (Chrome) و فایرفاکس (FireFox) موجود است.

در این آموزش ما از افزونه مروگر کروم استفاده کرده‌ایم. پس از نصب افزونه، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد برنامه شوید.

همچنین ببینید: کاردانو (ADA) چیست؟

در صفحه اول و برای استفاده از کیف پول، به شما دو حالت ساده (Simple) و پیشرفته (Advanced) پیشنهاد می‌شود. ما در این آموزش حالت ساده را انتخاب می‌کنیم.کیف پول یورویی

پس از انتخاب یکی از گزینه‌های بالا، برای شما صفحه‌ای مانند صفحه پایین به نمایش در‌ می‌آید که از شما می‌خواهد استفاده از Cardano Url Payments را فعال کنید، این گزینه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات عمومی شما با دوستانتان به‌ کار می‌رود.

توجه داشته باشید که فعال‌ کردن این گزینه باعث نمی‌شود که اطلاعات شخصی حساب شما با فرد دیگری به اشتراک گذاشته شود.کیف پول یورویی

در ادامه، کیف پول یورویی درخواستی را مبنی بر اجازه دسترسی این کیف پول به شبکه کاردانو ارسال می‌کند که شما باید روی گزینه (Allow) کلیک و آن را قبول کنید. در انتها نیز روی گزینه (Finish) بزنید.کیف پول یورویی

اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید، باید با صفحه‌ای به شکل زیر مواجه شوید:کیف پول یورویی

اگر در آن صفحه کمی به پایین بروید، مشاهده می‌کنید که 3 روش برای استفاده از این کیف پول در نظر گرفته شده است. ساخت یک کیف پول جدید (Create New Wallet)، متصل کردن یک کیف پول نرم‌افزاری (Connect a wallet)، متصل کردن یک کیف پول سخت‌افزاری (Connect a hardware wallet) از گزینه‌های موجود هستند. در این مرحله ما گزینه ساخت کیف پول جدید را انتخاب می‌کنیم.کیف پول Yoroi

در صفحه جدیدی که باز می‌شود، از قسمت انتخاب یک ارز یا پلتفرم (Select a Currency or Platform)، کاردانو را انتخاب و روی گزینه ساخت کیف پول کلیک کنید.کیف پول یورویی

تبریک می‌گوییم! کیف پول شما ساخته شد. در مرحله بعد کافی است نام و رمز عبور کیف پول را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که سید فریز‌ها (Seed Phrase) یا همان کلمات بازیابی خود را یادداشت کنید و در جایی امن نگه‌ دارید.

اگر حالت ساده را برای کیف پول خود انتخاب کرده باشید، باید با صفحه‌ای مطابق شکل زیر مواجه شوید:کیف پول یورویی

اکنون می‌توانید اقدام به استیک (Stake) کاردانو نمایید! حتماً مطمئن شوید که به مقدار کافی کاردانو در حساب خود دارید! برای انتقال کاردانو می‌توانید روی گزینه Receive کلیک و Cardano را به کیف پول موبایلی کاردانو واریز کنید.

همچنین ببینید: استیکینگ در شبکه کاردانو چگونه است؟

کیف پول یورویی

استیک کردن کاردانو در کیف پول یورویی

برای استیک کردن کاردانو در این کیف پول، راه بسیار آسانی پیش رو دارید! پس از انتقال کاردانو به کیف پول، از قسمت بالای برنامه گزینه Delegation List را انتخاب کنید.کیف پول یورویی

سپس استخر مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه Delegate را بزنید.

پس از انجام دادن مراحل بالا، با صفحه جدیدی به شکل زیر مواجه خواهید شد. در این قسمت کافی است مقدار کاردانویی که دوست دارید استیک کنید را مشخص و رمز عبور خود را وارد کنید و روی گزینه Delegate بزنید. اکنون کار شما به پایان رسید!کیف پول یورویی

سخن پایانی

کیف پول یورویی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نگهداری و استیک کردن رمزارز‌ها است؛ به‌ خصوص برای افرادی که کاردانو نگهداری می‌کنند. این کیف پول، بسیار سبک و کارآمد است و در اکثر پلتفرم‌ها نیز به شما خدمات می‌دهد. همانطور که مشاهده کردید، تنها با نصب یک افزونه کوچک می‌توانید تمام کار‌های خود را با آن انجام دهید.

کاردانو یکی از محبوب‌ترین رمزارز‌های موجود در بازار است و ایرانیان زیادی نیز این رمزارز را در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کنند. اگر شما هم هولدر (Hodler) کاردانو هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این کیف پول استفاده کنید!

همچنین ببینید: آموزش کامل کیف پول تراست والت (Trust)

نوشته کیف پول یورویی چیست؟ آموزش کامل کیف پول Yoroi اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.