کد خبر : 93279
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 12:30

کیف پول آنتولوژی چیست؟ معرفی بهترین کیف پول های Ontology

کیف پول آنتولوژی چیست؟ معرفی بهترین کیف پول های Ontology

زمان مطالعه: 9 دقیقه مقدمه آنتولوژی (Ontology) یک پروژه مبتنی بر بلاکچین عمومی با عملکردی متفاوت و منحصربه‌فرد است. رمزارز آنتولوژی از ترکیب سیستم توزیع شده هویتی، تبادل داده، همکاری داده‌ها، پروتکل‌های اثبات کار، گواهی و ماژول‌های ویژه صنعت، به‌ منظور ایجاد زیرساختی برای اکوسیستم همتا به همتا از ادغام بلاکچین، صنعت، اپلیکیشن‌ها و سخت‌افزارها

زمان مطالعه: 9 دقیقه

مقدمه

آنتولوژی (Ontology) یک پروژه مبتنی بر بلاکچین عمومی با عملکردی متفاوت و منحصربه‌فرد است. رمزارز آنتولوژی از ترکیب سیستم توزیع شده هویتی، تبادل داده، همکاری داده‌ها، پروتکل‌های اثبات کار، گواهی و ماژول‌های ویژه صنعت، به‌ منظور ایجاد زیرساختی برای اکوسیستم همتا به همتا از ادغام بلاکچین، صنعت، اپلیکیشن‌ها و سخت‌افزارها استفاده می‌کند. چنین بستر غیرمتمرکز، متن‌باز و استانداردی برای پیاده‌سازی در بسیاری از صنایع مناسب است و به شرکت‌های مختلف این امکان را می‌دهد که محیطی کاربرپسند، تعاملی و مبتنی بر بلاکچین را برای تجارت خود ایجاد کنند. بهترین و ایمن‌ترین روش برای ذخیره کوین‌های ONT، نصب و راه‌اندازی یکی از بهترین کیف پول های Ontology است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

لیست بهترین کیف پول های Ontology

بهترین کیف پول های ontology

آنتولوژی (Ontology) ارز دیجیتالی با آینده‌ای روشن است که سرمایه‌گذاران بسیاری با علم به رشد این ارز دیجیتال در آینده، اقدام به خرید و نگهداری آن کرده‌اند. رمزارز آنتولوژی بر روی بلاکچین اختصاصی خود یعنی Ontology blockchain و همچنین بلاکچین هوشمند بایننس فعال است و برای نگهداری این ارز دیجیتال باید کیف پولی داشته باشید که این بلاکچین‌ها را پشتیبانی کند. رشد چشمگیر توکن اختصاصی شبکه آنتولوژی (توکن ONT) در ماه‌های اخیر، سبب شده که کیف پول‌های مختلفی برای نگهداری آن به بازار ارائه شود. در ادامه لیستی از بهترین کیف پول های Ontology را بررسی و معرفی می‌کنیم.

کیف پول ONTO (موبایل)

کیف پول ONTO یکی از بهترین کیف پول های Ontology و محصولی جامع و غیرمتمرکز است که به ‌عنوان ورودیه سیستم بلاکچین آنتولوژی شناخته می‌شود. ONTO با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگاری از حریم خصوصی کاربر محافظت می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که هویت دیجیتالی خود را ساخته و دارایی‌های دیجیتالی خود را در آن ذخیره کنید.

کیف پول ONTO داده‌های شما را ذخیره نمی‌کند، بلکه تمام داده‌های اطلاعاتی شما برای تأیید اعتبار و مجوز به ‌صورت Local در تلفن شما ذخیره می‌شود و تا زمانی که اجازه دسترسی به این اطلاعات را ندهید، هیچ‌ کس توانایی استفاده از داده‌های شما را ندارد.

حداقل مبلغ معاملات ONT برابر با یک ONT است و کلیه معاملات ONT باید به ‌صورت یک عدد کامل باشد. حداقل میزان معامله ONG برابر با 0.000000001 است. (ONG تا 9 رقم اعشار قابل تقسیم است).

تگ یا شناسه ONT (ONT ID) به ‌هیچ ‌وجه به کیف پول متصل نیست. آنها متعلق به ماژول‌های عملکردی مختلف هستند. شناسه ONT برای ثبت و کارهای مختلف مربوط به احراز هویت شما استفاده می‌شود، در حالی که از کیف پول برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف پول OWallet (دسکتاپ)

بهترین کیف پول های ontology

یکی دیگر از مواردی که در لیست کیف پول ‌های آنتولوژی (Ontology) قرار می‌گیرد، کیف پول OWallet است. OWallet یک کیف پول دسکتاپ جامع آنتولوژی است و برای کاربران ویندوز، macOS و Linux برای ONT/ONG در دسترس است. OWallet از مدیریت استاندارد کیف پول و مدیریت کیف پول اشتراکی که بر اساس فناوری چند امضایی هستند، پشتیبانی می‌کند و امکان برقراری ارتباط با کیف پول‌های سخت‌ افزاری مختلف مثل Trezor و Ledger و … را به شما می‌دهد.

از منظر دیگر، Owallet برنامه‌های بسیاری را با یکدیگر ادغام کرده و از طریق تدوین قرارداد هوشمند، استناد و سایر خدمات جامع، این برنامه‌ها را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد.

کیف پول Cyano (وب)

کیف پول Cyano یک کیف پول تحت وب و افزونه‌ای برای مرورگر Chrome و Firefox است. شما می‌توانید با استفاده از عبارت Mnemonics و رمزگذاری یک کلید خصوصی، کیف پولی ایجاد کنید و سپس از طریق عبارت Mnemonics و کلید خصوصی وارد کیف پول خود شوید. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های کیف پول Cyano این است که به هر دو کیف پول سخت‌ افزاری Ledger و Trezor متصل می‌شود.

با استفاده از این کیف پول می‌توانید از تمام شبکه‌های ONT استفاده کنید و با پشتیبانی از TLS بین آنها جابه‌جا شوید. Cyano دارای پشتیبانی ONT ID، آنتولوژی Dapi و آدرس‌های NEO و ONT برای حساب‌های عادی و Ledger است.

کیف پول Infinito (موبایل)

یکی دیگر از بهترین کیف پول های Ontology کیف پول Infinito است. Infinito یک کیف پول چند رمزارزی است و امکان ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال محبوبی مانند DASH، LTC، BCH، ETH، BTC و … را به ‌علاوه توکن‌های ERC20 و NEO’S NEP5 فراهم کرده است. تیم توسعه‌دهنده این کیف پول همواره در تلاش‌اند که توکن‌های جدیدی را به این لیست اضافه کنند.

بهترین کیف پول های آنتولوژی

کیف پول Infinito نیز در لیست بهترین کیف پول های آنتولوژی برای موبایل است. این پلتفرم از 12 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و برای سیستم‌عامل‌های محبوب Android و ios در دسترس است.

ویژگی‌های امنیتی مانند اثر انگشت، قابلیت جدیدی برای کیف پول‌های موبایل ایجاد کرده است. ترکیبی از رمز عبور و اثر انگشت باعث شده که کیف پول Infinito به یک کیف پول امن و مطمئن تبدیل شود. علاوه بر این، اگر موارد امنیتی دسترسی به تلفن همراه خود را افزایش دهید، احتمال اینکه شخصی بتواند به کیف پول شما دسترسی پیدا کند؛ بسیار کم می‌شود. همچنین جالب است بدانید که اطلاعات کاربری و حساب شما مانند کلیدهای خصوصی و عمومی در سرورهای متمرکز نگهداری نمی‌شوند. در نهایت می‌توان گفت یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این کیف پول، پشتیبانی از بیش از 1000 کوین متفاوت است.

کیف پول O3 (موبایل و دسکتاپ)

کیف پول O3 از تمام سیستم‌عامل‌های اصلی موبایل و دسکتاپ مانند Android، macOS، Windows و iOS پشتیبانی می‌کند. پلتفرم‌های برنامه O3 به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به اشتراک‌گذاری داده‌های حساس، مانند کلیدهای خصوصی با اشخاص ثالث، به اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی متصل شوند.

این کیف پول با Switcheo’s DEX Trading API ادغام شده است، به این معنا که می‌توانید مستقیماً از طریق کیف پول وارد معاملات ارزهای دیجیتال شوید. علاوه بر موارد ذکرشده، کیف پول O3 یکی از بهترین کیف پول های Ontology و اولین کیف پول در اکوسیستم NEO/ONT است و به کاربران این امکان را می‌دهد که به زودی از طریق کارت اعتباری نیز بتوانند ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

کیف پول COBO (موبایل)

ایده کیف پول COBO در آگوست 2017 مطرح شد و در تاریخ مارس 2018 این کیف پول شروع به فعالیت کرد. تیم توسعه‌دهنده این کیف پول همچنان هم برای گسترش قابلیت ذخیره‌سازی COBO به کار خود ادامه می‌دهند. کیف پول COBO مخصوص کوین‌های PoS است، به این معنا که شما می‌توانید از آن برای سپرده‌گذاری کوین‌های خود به‌ عنوان سهام در بلاکچین‌های مختلف Proof of Stake مانند Tezos، Dash، Tron، Eos، Ontology و … استفاده کنید.

بهترین کیف پول های آنتولوژی

در حال حاضر این کیف پول از بیش از 20 زنجیره از جمله ETH، EOS، TRX و بیش از 500 توکن چند زنجیره‌ای پشتیبانی می‌کند.

کیف پول COBO در صنعت ارزهای دیجیتال به ‌عنوان کیف پول منحصربه‌فرد و ابتکاری که می‌تواند به کیف پول چندگانه ارز دیجیتال تبدیل شود، شهرت پیدا کرده است.

دفتر مرکزی COBO در پکن واقع شده و 13 میلیون دلار Series A برای ورود به بازارهای بین‌المللی جدید جمع‌آوری کرده است. Wu Capital و DHVC این دفتر را رهبری می‌کنند.

کیف پول Clay (موبایل)

کیف پول Clay یک کیف پول چندگانه است که از چندین بلاکچین و کیف پول صرافی‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند به ‌راحتی دارایی‌های خود را بین کیف پول‌ها از جمله حساب‌های صرافی انتقال دهند، محصولات مالی رمزنگاری بخرند، در ICO ها شرکت کنند و در نهایت از همه DApp‌ های موجود استفاده نمایند.

تمام اطلاعات کاربر به ‌صورت امن در دستگاه محلی ذخیره می‌شود. به دلایل امنیتی، دستگاه‌های روت شده (Rooted devices) نمی‌توانند به برنامه Clay دسترسی پیدا کنند. Clay با استفاده از اثر انگشت و تشخیص چهره امکان دسترسی امن و راحت را برای کاربران فراهم می‌کند.

کیف پول Math (موبایل)

بهترین کیف پول های آنتولوژی

یکی دیگر از مواردی که در لیست کیف پول‌های آنتولوژی قرار می‌گیرد، کیف پول Math است. Math یک کیف پول رمزنگاری‌شده قدرتمند و ایمن در سطح جهان است که امکان ذخیره‌سازی تمام توکن‌های BTC، ETH/ERC20، NEO/NEP5، EOS، TRON، ENU/Telos/EOSC/BOS را فراهم کرده و از تبادل توکن‌ بلاکچین‌های مختلف با یکدیگر و چندین زنجیره فروشگاه DApp پشتیبانی می‌کند.

کیف پول BitKeep (موبایل)

یکی دیگر از کیف پول‌های چند ارزی لیست کیف پول ‌های Ontology که امکان پشتیبانی از تمام کوین‌های بزرگ در کنار توکن‌های ERC20، NEO/NEP5 ،EOS، TRON و … را فراهم کرده است، کیف پول BitKeep است. یکی از ویژگی‌های جالب این کیف پول این است که شما می‌توانید چندین کیف پول را در یک حساب BitKeep اضافه کنید.

از سایر قابلیت‌های کیف پول BitKeep می‌توان به بازار DApp و اتصال مستقیم به صرافی‌ها اشاره کرد. ادغام این کیف پول با صرافی‌های مختلف، امکان انجام معاملات مستقیم از طریق کیف پول را فراهم کرده است. کلیدهای خصوصی به‌ صورت محلی با چندین پروتکل رمزنگاری‌شده ذخیره می‌شوند.

کیف پول BitKeep کوین اختصاصی خود یعنی BKB را دارد که اساساً سهمی از این شرکت است و برای برنامه‌های بسیار متنوعی مانند ایردراپ‌ها (Airdrops) و بازی‌های درون‌برنامه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی کیف پول Trust wallet

لیست کیف پول های آنتولوژی

کیف پول تراست والت یکی از بهترین کیف پول‌های دیجیتالی است که با رابط کاربری آسان و ایمنی بالایی که دارد، امکان مدیریت، ذخیره و مبادله ارز دیجیتال را به کاربران خود می‌دهد. تراست والت از بسیاری از شبکه‌ها و رمزارزهای محبوب بازار ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و بدون دریافت اطلاعات هویتی، دسترسی کامل به کلیدهای خصوصی را به کاربر می‌دهد.

تراست والت یک کیف پول غیرمتمرکز است و برای استفاده کاربران سیستم‌عامل‌های محبوب Android و iOS تلفن همراه قابل‌دسترس است.

سخن پایانی

در این مقاله با بهترین کیف پول های Ontology آشنا شدیم. آنتولوژی (Ontology) بلاکچین عمومی نسبتاً جدیدی است. این بلاکچین به نحوی طراحی شده که به شرکت‌هایی که دانش کمی در زمینه ارزهای دیجیتال دارند، این امکان را می‌دهد که این فناوری را در کسب‌وکار خود ادغام کنند. به‌ طور کلی شبکه آنتولوژی سبب می‌شود کاربران بلاکچین‌های عمومی را برای برنامه‌های مختلف شخصی‌سازی کنند و از فناوری بلاکچین بیشترین بهره را ببرند. با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال، کسب اطلاعات و مطالعات بیشتر، اطلاعات کامل‌تری به دست خواهید آورد.

در صفحه قیمت آنتولوژی (Ontology) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت توکن ONT و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

نوشته کیف پول آنتولوژی چیست؟ معرفی بهترین کیف پول های Ontology اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.