کد خبر : 151935
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 13:06

کیتی پری: به جای خوانندگی در صرافی رمزارزی کار می‌کنم!

کیتی پری: به جای خوانندگی در صرافی رمزارزی کار می‌کنم!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه کیتی پری (Katy Perr) یکی از سلبریتی‌های محبوب زن در ایالات متحده آمریکا است که به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، باعث بوجود آمدن موجی از انتقاد‌ها شده است. به گزارش سایت یو تودِی، این خواننده آمریکایی، در صفحه شخصی خود اعلام کرد که می‌خواهد شغل خود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کیتی پری (Katy Perr) یکی از سلبریتی‌های محبوب زن در ایالات متحده آمریکا است که به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، باعث بوجود آمدن موجی از انتقاد‌ها شده است.

به گزارش سایت یو تودِی، این خواننده آمریکایی، در صفحه شخصی خود اعلام کرد که می‌خواهد شغل خود را رها کند و مشغول به کار در صرافی رمزارزی FTX شود!

کیتی پری در سال 2008 و با آهنگ I Kissed Girl معروف شد و توانست در مدتی کوتاه به یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های پاپ ایالات متحده تبدیل شود. استقبال از بعضی آهنگ‌های این خواننده در آن زمان، با آهنگ‌های خواننده معروف، مایکل جکسون برابری می‌کرد!

کیتی پری پس از آن، با منتشر کردن آهنگ‌هایی مانند Prism توانست تا محبوبیت خود را بیش از پیش کند. پری مدتی را کم کار بود، تا این که در سال 2017 دوباره به عرصه بازگشت که البته بازگشت خوبی نبود و با انتقاد‌های زیادی روبرو شد.

همچنین آخرین تک آهنگ او که در سال 2020 منتشر شد، بسیار ضعیف بود و اصلا نمی‌توانست با نمونه کار‌های قبلی او رقابت کند. بنابراین خبر تبدیل شدن کیتی پری به یک کارآموز در صرافی FTX حتی اگر واقعی بود، چندان هم شوکه کننده نبود!

نوشته کیتی پری: به جای خوانندگی در صرافی رمزارزی کار می‌کنم! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.