کد خبر : 174402
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 7:46

کوره شیباسوزی متوقف نمی‌شود

کوره شیباسوزی متوقف نمی‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه حساب توییتری shib_superstore@ که صفحه رسمی استودیوی بازی Johnson برای سوزاندن شیبا است، اعلام کرده که همچنان به کمپین‌های توکن‌سوزی خود ادامه می‌دهد و تاکنون، ۱۴۰٫۷ میلیون شیبا اینوی دیگر به برنامه توکن‌سوزی این تیم اضافه شده است. به گزارش سایت یوتودِی، اوایل ماه جاری گزارش شده بود که این تیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حساب توییتری shib_superstore@ که صفحه رسمی استودیوی بازی Johnson برای سوزاندن شیبا است، اعلام کرده که همچنان به کمپین‌های توکن‌سوزی خود ادامه می‌دهد و تاکنون، ۱۴۰٫۷ میلیون شیبا اینوی دیگر به برنامه توکن‌سوزی این تیم اضافه شده است.

به گزارش سایت یوتودِی، اوایل ماه جاری گزارش شده بود که این تیم توانسته حدود نیم میلیارد SHIB برای رویداد توکن‌سوزی ماه‌های فوریه و مارس جمع‌آوری کند. این شرکت بخشی از سود تبلیغاتی حاصل از بازی‌های موبایلی خود را برای خرید SHIB استفاده می‌کند.

با این حال، ارزش این تعداد توکن در قالب ارز فیات به همان اندازه کریپتویی آن هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد؛ ۱۲،۸۰۶ دلار. بر اساس داده‌های بازار، در حال حاضر ارزش کل توکن‌های SHIB که باید از بین برود، تقریباً ۶۵۵ میلیون دلار است.

علاوه بر این، shibburn@، تیم دیگری که به طور فعال SHIB را می‌سوزاند نیز طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۱۱٫۰۶ میلیون توکن شیبا را به آدرس‌های مرده ارسال کرده یا به عبارتی، سوزانده است.

این توکن‌های سوخته به ‌طور دائم از گردش خارج می‌شوند که انتظار می‌رود این موضوع در آینده نزدیک، باعث افزایش قیمت این میم توکن شود.

افزایش ۲۰۰ هزار نفری تعداد هولدرهای SHIB

از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، تعداد کیف پول‌های دارای SHIB تقریباً ۲۰۰ هزار عدد افزایش یافته است. این رقم در اواخر سال ۲۰۲۱، به اوج یک میلیونی خود رسیده بود. به این ترتیب، شیبا در حال حاضر، ۱،۱۹۶،۸۰۶ کاربر دارد.

نوشته کوره شیباسوزی متوقف نمی‌شود اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.