کد خبر : 111638
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 10:34

کنایه خالق کاردانو به اتریوم و نوید صعود قیمت!

کنایه خالق کاردانو به اتریوم و نوید صعود قیمت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گفته هاسکینسون، ADA برای زنده ماندن به کاردانو 2 نیاز ندارد. در این جمله در واقع هاسکینون به شبکه اتریوم کنایه زده است که دیگر نمی‌تواند به این صورت و با این کارمزد‌های بالا به کار خود ادامه دهد و می‌خواهد اتریوم 2 را راه‌اندازی کند. او این جمله را

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته هاسکینسون، ADA برای زنده ماندن به کاردانو 2 نیاز ندارد. در این جمله در واقع هاسکینون به شبکه اتریوم کنایه زده است که دیگر نمی‌تواند به این صورت و با این کارمزد‌های بالا به کار خود ادامه دهد و می‌خواهد اتریوم 2 را راه‌اندازی کند.

او این جمله را به صورت پاسخ به ابهام‌هایی که در اطراف کاردانو ایجاد شده است بیان کرد.

مدیر عامل کاردانو در مورد جوسازی‌های منفی شفاف‌سازی می‌کند

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، ترس، عدم اطمینان و شک بازار کریپتو را در مورد روند نزولی به ظاهر بی پایان ادا احساس کرده است. این امر باعث شد او واکنش نشان دهد که با وجود بحران جاری، بگوید، کاردانو برای زنده ماندن به کاردانو 2 جادویی نیاز ندارد.

به گفته وی، عدم قطعیت فعلی یک طراحی رسانه‌ای برای کاردانو است و آن زمان که کاردانو قدرت معتبری برای افزایش چشم‌انداز قیمتی جدید به دست آورد، شک و تردید را برطرف می‌کند.

او در توییت دیروز خود گفت:

آن‌ها وحشت دارند زیرا برای زنده ماندن نیازی به کاردانو 2 جادویی نیست. کاردانو طرح اثبات آینده است و ما به طور سیستماتیک به همراه قوی ترین و فعال‌ترین جامعه آجر به آجر به سمت آن می‌رویم.

در این پست، هاسکینسون با اطمینان، خاطر نشان کرد که تیمش به یک راه حل فوق‌العاده برای بهبود سیستماتیک عملکرد کاردانو رسیده‌اند. علاوه بر این، او در بیانیه‌ای آرام اشاره کرد که با کمک جامعه کاردانو، ADA عملکردی شکوفا را به صورت گام به گام در روزهای آینده آغاز خواهد کرد.

بسیاری فکر می‌کنند که دلیل این‌که فاد اطراف کاردانو در بازار پر سر و صدا است این است که ادعا می‌کند یک ارز دیجیتال جایگزین برای اتریوم است. برخی دیگر نیز اعتقاد قوی دارند که صرف نظر از هر اتفاقی که می‌افتد، این لحظه برای کاردانو پایان بازی نیست. بلکه در حال آماده شدن برای بازگشت با ظاهری رقابتی صعودی و پر قدرت است.

هم اکنون کاردانو با قیمت 1.59 دلار با ارزش بازار 53 میلیارد دلار معامله می‌شود و در سایت کوین مارکت کپ در رتبه ششم ارزهای دیجیتال بزرگ جهان قرار دارد.

نوشته کنایه خالق کاردانو به اتریوم و نوید صعود قیمت! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.