کد خبر : 214793
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 15:30
دیدگاه‌ها برای کمین کلاهبرداران رمزارزی در شبکه سولانا؛ مراقب پروژه‌های جعلی باشید! بسته هستند

کمین کلاهبرداران رمزارزی در شبکه سولانا؛ مراقب پروژه‌های جعلی باشید!

کمین کلاهبرداران رمزارزی در شبکه سولانا؛ مراقب پروژه‌های جعلی باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه گزارش‌های جدید حاکی از آن است که هکرها، ارز دیجیتال SOL، توکن بومی شبکه سولانا و میم کوین‌های این بلاکچین را به دلیل رشدهای نجومی که از اکتبر ۲۰۲۳ در این اکوسیستم تجربه شده، مورد هدف قرار داده‌اند. بنابر گزارش شرکت امنیت بلاکچین BlockAid، سولانا در بین هکرها محبوبیت بیشتری پیدا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که هکرها، ارز دیجیتال SOL، توکن بومی شبکه سولانا و میم کوین‌های این بلاکچین را به دلیل رشدهای نجومی که از اکتبر ۲۰۲۳ در این اکوسیستم تجربه شده، مورد هدف قرار داده‌اند.

بنابر گزارش شرکت امنیت بلاکچین BlockAid، سولانا در بین هکرها محبوبیت بیشتری پیدا کرده و تعداد برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) مخربی که کاربران آن را هدف قرار می‌دهند، افزایش یافته است. این dAppها برای سرقت وجوه کاربران طراحی شده‌اند و اغلب از ترفندهای پیچیده برای فریب دادن افراد برای تایید تراکنش‌ها استفاده می‌کنند.

در همین حال، BlockAid اعلام کرد که قصد دارد خدمات خود را به توسعه‌دهندگان سولانا ارائه نماید تا بتوانند امنیت این شبکه را افزایش دهند و از کاربران در برابر کلاهبرداری، فیشینگ و هک محافظت کنند.

با همکاری BlockAid، توسعه‌دهندگان سولانا می‌توانند لایه‌های امنیتی بیشتری را پیاده‌سازی کنند که منجر به جلوگیری از عوامل مخرب و محافظت از دارایی‌های رمزارزی کاربران می‌شود.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، در آگوست ۲۰۲۳، یک هکر از آسیب‌پذیری موجود در پروتکل سایفر (Cypher) سولانا، یک صرافی غیرمتمرکز، سوءاستفاده کرد و تقریباً یک میلیون دلار به سرقت برد.

این هکر ۳۸۵۳۰ توکن SOL و ۱۲۳۱۸۴ یواس‌دی‌ کوین (USDC) را دزدید و سپس، ۳۰۰۰۰ واحد USDC را به بایننس منتقل کرد. البته تیم پروتکل سایفر با مسدود کردن قرارداد هوشمند به این حمله پاسخ داد و از تراکنش‌های غیرمجاز بیشتر جلوگیری کرد.

در حال حاضر، سولانا با قیمت ۹۸ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۴۳ میلیارد دلار است. به دلیل افزایش شدید قیمت سولانا در سال ۲۰۲۳، SOL اکنون از لحاظ ارزش بازار از ریپل (XRP) پیشی گرفته و در جایگاه پنجم بازار قرار دارد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، میم کوین محبوب مبتنی بر سولانا، بانک (BONK)، توانست تنها در ۲ ماه نزدیک به ۹۰۰۰ درصد رشد کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کمین کلاهبرداران رمزارزی در شبکه سولانا؛ مراقب پروژه‌های جعلی باشید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.