کد خبر : 124815
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 8:04

کرونا، کسب‌درآمد و بازی‌های ارز دیجیتال!

کرونا، کسب‌درآمد و بازی‌های ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش سازمان ملل متحد، با همه‌گیری بیماری کرونا، میزان بیکاری در سراسر جهان نیز به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. بنابراین، اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم به دنبال استفاده از روش‌های جایگزین برای کسب درآمد هستند. یکی از این روش‎های جایگزین و جذاب، بازی‌های درآمدزا (P2E) است. صنعت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سازمان ملل متحد، با همه‌گیری بیماری کرونا، میزان بیکاری در سراسر جهان نیز به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. بنابراین، اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم به دنبال استفاده از روش‌های جایگزین برای کسب درآمد هستند.

یکی از این روش‎های جایگزین و جذاب، بازی‌های درآمدزا (P2E) است. صنعت بازی‌های بلاکچینی به طور تصاعدی در حال رشد است؛ چراکه روز به روز افراد بیشتری به آن می‌پیوندند. این افراد امیدوارند که از فعالیت‌های مرتبط با رمزارز مانند بازی‌های P2E، درآمد غیرفعال داشته باشند.

به زبان ساده، بازی‌ P2E روشی برای کسب ارز دیجیتال در حین انجام بازی‌های ویدیویی است. این کار با پاداش دادن به بازیکنان با ارز دیجیتال به ازای موفقیت و برنده شدن آنها در مراحل مختلف بازی، انجام می‌شود. هرچه آنها مراحل بیشتری را برنده شوند و مأموریت‌های بیشتری را تکمیل کنند، امکان کسب درآمد نیز بیشتر می‌شود. سپس، گیمرها می‌توانند پاداش‌های دریافتی را خرج کرده و یا آنها را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنند.

در این میان، استیکینگ توکن‌ها و گرفتن پاداش‌ به ازای آن نیز، راهی برای تشویق گیمرها به هولد کردن توکن‌های خود و کمک به حفظ امنیت پلتفرم است.

مدل P2E هنوز در دنیای کریپتو نسبتاً جدید است، اما در بازی‌های سنتی و ورزشی از موفقیت بالایی برخوردار بوده است.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) نمونه‌ای موفق از بازی‌های P2E است. در این بازی، اکسی‌ها موجوداتی هستند که می‌توان آنها را پرورش داد، مبادله کرد و یا با آنها در رقابت‌ها شرکت کرد. در صورت برنده شدن در این رقابت‌ها، گیمر می‌تواند اکسی جدید و یا سایر NFTهای درون بازی را به دست آورد.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم DappRadar، بازار توکن‌های NFT به طور تصاعدی در حال رشد است؛ به طوری‌که حجم معاملات این توکن‌ها در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ میلادی به ۱۰٫۷ میلیارد دلار افزایش یافت که رشد چشمگیری نسبت به سه ماهه قبلی آن داشت. این موضوع نشان‌دهنده افزایش علاقه به دارایی‌های رمزارزی و بازی‌های کریپتویی در میان کاربران است.

نوشته کرونا، کسب‌درآمد و بازی‌های ارز دیجیتال! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.