کد خبر : 85917
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 5:47

کارگران در خط مقدم جبهه سازندگی کشور قرار دارند

کارگران در خط مقدم جبهه سازندگی کشور قرار دارند

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: امروز مسوولیت سنگین تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه تولید و نوآوری بر دوش تلاش..

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: امروز مسوولیت سنگین تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه تولید و نوآوری بر دوش تلاشگران سرافرازی به نام کارگر است.

وی ادامه داد: کارگران جزو شریف ترین و مخلص ترین نیروهای انقلاب هستند که خدمت را عجین با خلاقیت کرده و با تلاش های صادقانه خود چرخ های اقتصادی کشور را به گردش در می آوردند تا کشور محتاج بیگنانگان نباشد.

سردار جاویدان افزود: دستاوردهای بزرگ جوانان ایران اسلامی در عرصه های بین المللی و خودکفایی کشور در تولید اکثر محصولات، مرهون تلاش های شبانه روزی کارگرانی است که با بردباری و متانت هدف شان را تعالی و کمال میهن خویش قرار داده اند.

فرمانده ارشد انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در فرهنگ غنی اسلامی، کار نماد عزت و بالندگی فرد و جامعه است، افزود: هر جامعه ای که اهل کار باشد بهروزی و پیروزی اش تضمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگر از دیدگاه اسلام بسیار محترم و ارزشمند است و کارگران شریف ترین انسان های اجتماع هستند تا جایی که ارزش کار آنها به اندازه ایست که رسول گرامی اسلام (ص) دست کارگری را بلند کرده و فرمودند این دستی است که هیچگاه آتش جهنم آن را نمی سوزاند و خدا و رسولش آن را دوست می دارد.

سردار جاویدان همچنین با حیاتی خواندن نقش کارگران در تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها »، گفت: باید ابراز و انگیزه لازم در اختیار آنها قرار گیرد تا به خوبی شاهد تحقق این شعار که گره گشای بسیاری از مشکلات است، باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان و با اعلام آمادگی پلیس برای تامین امنیت کارگران زحمتکش و بی ادعا، گفت: همکاران ما همواره در کنار این قشر شریف و زحمت کش حضور داشته و از هیچ تلاشی برای احساس امنیت و آسایش آنها دریغ نکرده‌اند.

اول می مصادف با ۱۱ اردیبهشت به عنوان روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.