کد خبر : 177650
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 10:29

کارمندی که روش کار پروژه‌های کلاهبرداری را فاش کرد!

کارمندی که روش کار پروژه‌های کلاهبرداری را فاش کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بازار رمزارزها هم‌اکنون به بازاری تقریبا بزرگ و کاربرپسند تبدیل شده است. این بازار و پروژه‌هایی که در آن فعالیت می‌کنند بسیار کارآمد و کاربردی هستند و هر کدام خدمات منحصر به فرد و جدیدی را به کاربران خود ارائه می‌دهند. به گزارش سایت کوین تلگراف، استارت آپ‌ها (StartUp) نقش مهمی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار رمزارزها هم‌اکنون به بازاری تقریبا بزرگ و کاربرپسند تبدیل شده است. این بازار و پروژه‌هایی که در آن فعالیت می‌کنند بسیار کارآمد و کاربردی هستند و هر کدام خدمات منحصر به فرد و جدیدی را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

به گزارش سایت کوین تلگراف، استارت آپ‌ها (StartUp) نقش مهمی در پیشرفت و گسترش صنعت رمزارزها و همه‌گیر شدن استفاده از این اکوسیستم داشته‌اند.

البته تمام استارت‌آپ‌های فعال در حوزه رمزارزها خوب از آب در نمی‌آیند! در مصاحبه با کارمند یکی از استارت‌آپ‌های نوپای فعال در حوزه رمزارزها، از پشیمان بودن آن فرد بخاطر پیوستن به آن پروژه رمزارزی شنیدیم!

این شخص در ادامه گفت، زمانی که به من پیشنهاد کار در یک استارت‌آپ رمزارزی را دادند بسیار خوشحال شدم و فکر می‌کردم که قرار است تا تمام آرزو‌های من در این پروژه به وقوع بپیوندند.

البته نام آن استارت‌آپ را نمی‌توان در این خبر ذکر کرد، چرا که این مسئله خلاف قوانین است.

در ادامه Redditor عنوان کرد که پس از مدت کمی فعالیت در آن استارت‌آپ، متوجه شدم که این شرکت نمی‌تواند پیشرفت کند. دلیل آن پیش‌بینی را نیز نامنظم بودن تیم و نداشتن هدف عنوان می‌کنم.

Redditor همچنین عنوان کرد که این استارت‌آپ با استفاده از ربات‌های تلگرام و جعل کردن کاربران و استفاده از اعضای غیر واقعی، اقدام به بزرگ نشان دادن جامعه خود می‌کرد و سعی می‌کرد تا سرمایه‌ مردم را به تیم خود جذب کند.

این مسائل و استارت‌آپ‌هایی از این دست باعث می‌شود تا یک دید‌گاه بد از صنعت کریپتو به جهان مخابره شود.

در ادامه نیز Redditor عنوان کرد که احساس می‌کردم در حال کار در یک شرکت کلاهبرداری هستم و به همین دلیل نیز انصراف دادم.

با این‌ حال امیدواریم که نظارت نهاد‌های مسئول در بررسی پروژه‌هایی این‌ چنینی که اقدام به کلاه‌برداری و خراب کردن جلوه صنعت رمزارزها می‌کنند بیشتر شود.

نوشته کارمندی که روش کار پروژه‌های کلاهبرداری را فاش کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.